duplexx Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Jeg har datet en fyr et par mnd. Vi har hatt sex et par ganger, gjør en del ting sammen (kjører sykkel, spiser, kino), har vært på fest med vennene hans, bedt med på tur. Men jeg holder veldig igjen - for jeg lurer på om det er mye spill for galleriet... Uten å gjengi for mye så bor han tidvis hos foreldrene fordi han i følge seg selv «leier ut huset for å tjene penger til forbruk». Altså så han kan svi av 30-40k på feks uteliv, reise eller meg - han spanderer ABSOLUTT ALT. Samtidig kan han si «jeg har ikke myyye penger», eller «det er så vanskelig å håndtere et huslån alene». Mind you - han kjøpte ut eksen, og har hatt samme jobben i et tiår +. Han jobber i en eksklusiv bransje og har firmabil - ofte kan han skryte av at han har de dyreste nyeste bilene. Noe han har, men jeg gir beng i sånt... at han skryter litt av det kan jeg overse, men jeg har virkelig følelsen av at han vil at jeg skal tro han har mer enn han har. Det er flere småting... Hvordan oppdage eller finne det ut?? Jeg klarer ikke gå videre med dette dersom det er tilfellet, har allerede vært med en sånn dust tidligere. Han hadde flere hundre tusen i forbruksgjeld...
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Luksusfellen eller ei, det finnes ingen oppegående personer som bor hos foreldrene i perioder for å finansiere uteliv, reise og spandering. Anonymkode: f57d4...929 14
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Hans økonomi er sikkert noe ala dette: Anonymkode: 754dc...d4d 3
duplexx Skrevet 29. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Luksusfellen eller ei, det finnes ingen oppegående personer som bor hos foreldrene i perioder for å finansiere uteliv, reise og spandering. Anonymkode: f57d4...929 Nei, det er det jeg også mener... 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 Hvor gammel er han? Anonymkode: 1ba92...ed9
Summ Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 Tror jeg ikke vet om noen som snakker slik om økonomi. Det hørtes litt voldsomt ut.. syns ikke at det er greit av noen, han virker jo ikke spesielt smsrt... 1
Roci Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 (endret) Jeg synes at holdningen hans om å "tjene penger til forbruk" er et rødt flagg i seg selv. Det sier noe om innstillingen hans til penger og økonomi, og sammen med de andre kommentarene hans, sier det meg at forbruket hans antakelig ligger noe over hva det burde. Han er ikke nødvendigvis noen Luksusfellenkandidat, men han har neppe en stødig og forutsigbar økonomi heller. Jeg ville tenkt meg om to ganger. Endret 29. august 2018 av Roci 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #8 Skrevet 29. august 2018 Jeg datet en sånn fyr, og det var mer og mer som ikke hang på greip. Visste med sikkerhet at han en gang hadde tjent godt på å selge et firma, men de pengene var nok for lengst sløst bort. Er ganske sikker på at han jugde på seg mer enn han hadde. Viste seg etterhvert at han hadde dame i en annen by også, og da kuttet jeg tråden. Tror han der var villig til å lyve om ALT. Anonymkode: 7272c...df0 1
duplexx Skrevet 29. august 2018 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er han? Anonymkode: 1ba92...ed9 40...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå