Gå til innhold

Mange hull i ørene

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg tar tbane samtidig med en jente som har 12 hull i venstre øre, hele øret er liksom dekket av smykker. Dette syns jeg er veldig pent, og har nå tenkt å gjøre det samme. Fra før har jeg 4 i hver øreflipp (i det området uten brusk), så jeg er jo et stykke på vei.

Er det noen som vet om det er lurt å ta alle hullene på en gang, eller bør jeg ta et om gangen? Har ikke peiling på hvordan det er å ta hull i brusk. Er det vondere?

Ann Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Har hørt du ikke skal ta dem på en gang, gjør noe med nervene eller noe :-? Jeg har ganske dekkende ringer på det ene øret og litt ferre på det andre(har mistet ut en del ringer oppigjennom årene), har hatt de iallfall siden barneskolen, og fikk lov å ta 2 hver sommer også ble det bare slik :) Synes også det er pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke ta alle på en gang. Hvilket øre skal du da sove på :wink: ? Jeg synes iallfall det var vondt å ligge på øret den første tiden etter at jeg hadde tatt et nytt hull. Derfor tok det to-tre år før jeg hadde fått hull helt til toppen i begge ørene. 13 hull i hvert øre. Det har jeg hatt i nesten 25 år. I tillegg har jeg også tatt seks andre hull i hvert øre. Unødvendig å si at jeg også synes det er veldig pent?

Ikke bruk pistol. Gå til en profesjonell piercer. Han eller hun bruker nål og det gir et mye bedre resultat. Det er klart det gjør litt vondt, men det er det verd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg hadde 8 hull i hvert øre. Måtte etter hvert ta dem ut, pga at jeg fikk betennelse i alle hullene, bortsett fra det nedeste. Ville ikke tatt alle hullene på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...