AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Har en venn som er kjent. Ikke gjennom noen realityserie. Mer seriøst. Som en som har noe å formidle, for å si det sånn. Og hver eneste dag, og mest i helger, så sender damer ham nakenbilder. Vulgære og ganske sjuke. Hva feiler det dere? Han liker det ikke. Han har ei han er glad i. Det er ikke bare menn som blotter seg. Jeg skriver dette fordi jeg ble ganske så overrasket over hvor mange "damer" som gjør det. Voksne også,- ikke minst. Hvorfor gjør dere det? Anonymkode: ae7e6...371
Gjest Stella Rose Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Jeg gjør det ikke, kunne ikke falt meg inn. Så slutt å skjære alle over en kam.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dere??? Anonymkode: ab508...9d7 Ja, de som kjenner seg igjen her. Noen gjør nok det på et kvinneforum? Ikke "dere alle". Men de som gjør. Anonymkode: ae7e6...371
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #5 Skrevet 28. august 2018 Akkurat nå, Stella Rose skrev: Jeg gjør det ikke, kunne ikke falt meg inn. Så slutt å skjære alle over en kam. Jeg mente ikke det. "Dere" er til dem som gjør det. Anonymkode: ae7e6...371
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #6 Skrevet 28. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en venn som er kjent. Ikke gjennom noen realityserie. Mer seriøst. Som en som har noe å formidle, for å si det sånn. Og hver eneste dag, og mest i helger, så sender damer ham nakenbilder. Vulgære og ganske sjuke. Hva feiler det dere? Han liker det ikke. Han har ei han er glad i. Det er ikke bare menn som blotter seg. Jeg skriver dette fordi jeg ble ganske så overrasket over hvor mange "damer" som gjør det. Voksne også,- ikke minst. Hvorfor gjør dere det? Anonymkode: ae7e6...371 Om dette strides fortsatt de lærde. Anonymkode: 95657...a32
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en venn som er kjent. Ikke gjennom noen realityserie. Mer seriøst. Som en som har noe å formidle, for å si det sånn. Og hver eneste dag, og mest i helger, så sender damer ham nakenbilder. Vulgære og ganske sjuke. Hva feiler det dere? Han liker det ikke. Han har ei han er glad i. Det er ikke bare menn som blotter seg. Jeg skriver dette fordi jeg ble ganske så overrasket over hvor mange "damer" som gjør det. Voksne også,- ikke minst. Hvorfor gjør dere det? Anonymkode: ae7e6...371 Er du kona... Anonymkode: d8263...d7c 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #8 Skrevet 28. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du kona... Anonymkode: d8263...d7c Uansett, sykt at folk gjør slikt Anonymkode: d8263...d7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå