AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Jeg trener 3-4 ganger i uken på helsestudio. Det går i mest cardio og noe styrke. Spiser normalt. Ingen fråtsing eller godterier hver dag. Likevel blir jeg ikke kvitt de 5 kg jeg la på meg i år. Alle havnet på magen, så jeg har ballong str mage🙄 Buksene i str 38 passer fortsatt i ben og rumpe. Men får ikke kneppet igjen p.g.a magen. Str 40 blir for stort i bena. Hvorfor gir treningen nada resultat? Er det fordi jeg har bikket 35? Noen som kan gi meg noen tips til vektnedgang. Anonymkode: 79fd8...b0e
debattanten Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Hvor mange kalorier spiser du og hva slags mat spiser du sånn typisk sett iløpet av et døgn?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 Hvis du er stressa lagrer fett seg der pga kortisol. Er du stressa ? Kanskje heller begynne på rolig styrke og rolig yoga ? og kutte ut hvitt sukker kaffe og alkohol en stund ? Anonymkode: 27f38...225
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #4 Skrevet 21. september 2018 Jeg synes spinning brenner bort magefettet kjapt og effektivt. Jeg trener det 3-4 x i uka, gjerne i kombinasjon med litt styrke etterpå 2 x i uka. Ellers prøver jeg å bli flinkere til å variere, og få inn mer styrke. Men i perioder hvor jeg har vært borte fra trening (sykdom) og fått litt mage, starter jeg alltid med kun spinningøkter et par uker og så videre med litt andre timer. Jeg vil ikke telle kalorier, men spise normalt og kose meg en gang i blant, samtidig holde vekta på et anstendig nivå. Så det må endel trening til.☺️ Anonymkode: 50c00...02c
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #5 Skrevet 21. september 2018 Styrke trening i forskjellige øvelser på magen. Jeg trener kun styrke og går ned i vekt på hele kroppen. Anonymkode: a1726...dd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå