AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Hvordan var de første dagene? Har alt blitt «normalt»? Opplever du noe forskjell på nervene? Anonymkode: f6b7d...2df
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Hei! Hvor gikk du for å få hjelp? Noen som vet hvor man kan få hjelp i Oslo? Hvilken lege? Jeg har problemer med bakre skjedevegg, og problemer med å bli tatt på alvor. Jeg har fått rectocele grad en, og beskjed om at dette må jeg leve med. Flere leger sier det er innenfor normalen, og at de ikke vil gjøre noe. Selv om jeg opplyser om at jeg må ha en finger i skjeden for å kunne gå på toalettet. Hvorfor skal man måtte leve med dette etter fødsel? Jeg gir meg ikke før jeg finner en løsning. Jeg vil bli trodd, få lagt en behandlingsplan. Anonymkode: 636b7...e34
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Første dagene var greie. Litt som å ha født? Jeg har ofte nervesmerter i ettertid og rectocelet kom tilbake etter litt over et år. Anonymkode: 16804...1b3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Hvor gikk du for å få hjelp? Noen som vet hvor man kan få hjelp i Oslo? Hvilken lege? Jeg har problemer med bakre skjedevegg, og problemer med å bli tatt på alvor. Jeg har fått rectocele grad en, og beskjed om at dette må jeg leve med. Flere leger sier det er innenfor normalen, og at de ikke vil gjøre noe. Selv om jeg opplyser om at jeg må ha en finger i skjeden for å kunne gå på toalettet. Hvorfor skal man måtte leve med dette etter fødsel? Jeg gir meg ikke før jeg finner en løsning. Jeg vil bli trodd, få lagt en behandlingsplan. Anonymkode: 636b7...e34 Hvor lenge siden er det du har født? Det går ofte tilbake av seg selv,, og blir vel av den grunn ikke operert før minst ett år etter fødselen. Men kontakt gynekolog for undersøkelse, så kan denne hjelpe deg videre. Anonymkode: 7675f...fa8
Anne1983 Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 Det er ett år siden fødselen, blitt noe bedre, men jeg føler ikke dette er noe jeg vil leve med. - Du som hadde operert. Hvor fikk du gjort det? Det høres ikke ut som det ble så bra. Angrer du? Hvordan er det nå?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Første dagene var greie. Litt som å ha født? Jeg har ofte nervesmerter i ettertid og rectocelet kom tilbake etter litt over et år. Anonymkode: 16804...1b3 Ville du gjort det igjen....? Eller er det ikke verdt det? Anonymkode: f6b7d...2df
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 3 timer siden, Anne1983 skrev: Det er ett år siden fødselen, blitt noe bedre, men jeg føler ikke dette er noe jeg vil leve med. - Du som hadde operert. Hvor fikk du gjort det? Det høres ikke ut som det ble så bra. Angrer du? Hvordan er det nå? 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville du gjort det igjen....? Eller er det ikke verdt det? Anonymkode: f6b7d...2df Jeg angrer ikke av den grunn at om jeg ikke hadde gjort det så hadde jeg nok konstant gått og tenkt på at jeg burde gjøre det om det gir mening? Hadde jeg derimot visst det jeg vet i dag hadde jeg ikke gjort det. Like problemer som før pluss et sett med nye.. Anonymkode: 16804...1b3
Anne1983 Skrevet 29. august 2018 #8 Skrevet 29. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge siden er det du har født? Det går ofte tilbake av seg selv,, og blir vel av den grunn ikke operert før minst ett år etter fødselen. Men kontakt gynekolog for undersøkelse, så kan denne hjelpe deg videre. Anonymkode: 7675f...fa8 7 timer siden, Anne1983 skrev: Det er ett år siden fødselen, blitt noe bedre, men jeg føler ikke dette er noe jeg vil leve med. - Du som hadde operert. Hvor fikk du gjort det? Det høres ikke ut som det ble så bra. Angrer du? Hvordan er det nå? Sitat Du har vært uheldig! Stakkars deg! Hvor ble du operert? Hadde du et stort rectocele?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #9 Skrevet 30. august 2018 På 29.08.2018 den 7.08, AnonymBruker skrev: Hei! Hvor gikk du for å få hjelp? Noen som vet hvor man kan få hjelp i Oslo? Hvilken lege? Jeg har problemer med bakre skjedevegg, og problemer med å bli tatt på alvor. Jeg har fått rectocele grad en, og beskjed om at dette må jeg leve med. Flere leger sier det er innenfor normalen, og at de ikke vil gjøre noe. Selv om jeg opplyser om at jeg må ha en finger i skjeden for å kunne gå på toalettet. Hvorfor skal man måtte leve med dette etter fødsel? Jeg gir meg ikke før jeg finner en løsning. Jeg vil bli trodd, få lagt en behandlingsplan. Anonymkode: 636b7...e34 Mitt brennheite tips: Slutt å føde barn. Anonymkode: ace65...f79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå