AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Jeg trodde ikke på Astrologi. Jeg hadde dog såpass innsikt og kunnskap at jeg ikke utelukket at det kunne være noe i det. Men det var ikke min greie! Så...etter flere møter med mennesker i Løvens tegn, så begynner jeg å lure! Hvorfor jeg nevner akkurat det tegnet, er at den eneste jeg har kranglet med på åpen gate var en Løve. Jeg vet at det ikke handler om bare soltegn, for det er jeg et godt eksempel på selv. Jeg er ikke typisk Skytte, for det er mer Scorpion i meg. Ellers hadde Løver og mitt tegn gått godt sammen! De Løvene jeg møter er typisk sånn: 1.De liker å ta kontroll. De har allid en posisjon i nærmiljø. 2.De leder an, og tror oppriktig at de vet best. Det verste er at de har ofte rett også! 3.De kan være "overveldende". Sånn tar styringa, og har full oversikt. 4.De anser seg som "verdensmestre", og de har stor tro på seg selv. 5. De dominerer. Og det er her problemet mitt kommer inn. Jeg liker å gjøre som jeg vil! Men de durer på. Jeg krangler sjelden med folk, men hver gang er det en Løve!! Fordi de "bare bestemmer". Ikke misforstå. De vil alt godt, men de "overkjører" da i beste mening. Min beste venn nå er Løve. Men vi er så gode venner at jeg sier fra. Han er også litt annerledes "under overflaten". Hvilket de fleste nok er! Dere som er Løver. Kjenner dere dere igjen? Andre med samme erfaringer? Jeg vil ikke reagere på sånn drittsnakk om folk. Jeg vil det skal sees på med et humoristisk blikk. Anonymkode: 1fa60...1a2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Jeg er ikke løve selv, men kjenner ei som er, hun skal alltid være midtpunktet. Anonymkode: 58937...030
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke løve selv, men kjenner ei som er, hun skal alltid være midtpunktet. Anonymkode: 58937...030 Ja, de liker fokus på seg selv 🙂 Noen får være midtpunkt også. Glad jeg slipper Anonymkode: 1fa60...1a2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Både jeg og mine to søstre er løver og vi er ekstremt forskjellige. Men, alle punktene dine passer på den ene søsteren min. Vi andre to er veldig rolige og ikke glade i oppmerksomhet. Så alle løver er nok ikke like, selv om jeg skjønner hva du mener. Anonymkode: 20d22...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 Mesteparten av det du ramser opp passer på meg, og jeg er Jomfru. Venninnen min er Løve og ingenting av det på lista di passer på henne. Passer veldig dårlig på ei annen venninne som også er Løve. Mens ei venninne som er Tyr passer på alle punktene dine. Eks svigermoren min er Løve. Det du ramser opp passer ikke på henne i det hele tatt. Det er som du sa selv TS - det er ikke bare soltegnet som sier noe om personligheten. Anonymkode: e5c86...720 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #6 Skrevet 4. september 2018 Jeg er løve, og kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen. Jeg er ikke noe sjefete person som må være midtpunkt, faktisk misliker jeg slike mennesker sterkt. Ingen av de jeg kommer på som passer beskrivelsen er løver. Anonymkode: bfdc0...9eb
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #7 Skrevet 4. september 2018 Jeg er løve og motsatt av det du beskriver Anonymkode: 33087...ef4
Ginny Skrevet 4. september 2018 #8 Skrevet 4. september 2018 Jeg er løve. Beklageligvis så stemmer dette ganske bra 😛 Men, det er ikke min feil at jeg alltid har rett 😛 1
T-Rex Skrevet 4. september 2018 #9 Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, Ginny said: Jeg er løve. Beklageligvis så stemmer dette ganske bra 😛 Men, det er ikke min feil at jeg alltid har rett 😛 Ha, ha. 😁 Jeg har en løve-venninne. Hun er ekstremt karismatisk, men tar som oftest feil. 1
Ginny Skrevet 4. september 2018 #10 Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, T-Rex skrev: Ha, ha. 😁 Jeg har en løve-venninne. Hun er ekstremt karismatisk, men tar som oftest feil. Åh, det må være slitsomt!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #11 Skrevet 5. september 2018 Mannen min er løve og jeg kan ikke kjenne meg igjen i disse beskrivelsene, men innerst inne tror jeg mye stemmer med ham. Han er nok mye mer bestemt og ønsker å ta mer plass enn han gjør, men han er ikke komfortabel med det. Kranglevoren har han aldri vært. Han har dårlig selvtillit og vil ikke stikke seg ut. Men om han ender opp med å bli festens midtpunkt, da tror jeg han egentlig liker det veldig godt Løver elsker skryt og det passer bra på han, og han er veldig følsom for kritikk. Forfengelig er han også. Jeg er typisk tvilling og mine karaktertrekk har nok gjort at han har trekt seg mer inn i skallet sitt, men det er ikke sånn at jeg tråkker ned på ham, jeg tar bare mer plass. Han vet at om han begynner å diskutere med meg er det liten sjanse for å vinne 😛Jeg har jobbet mye med meg selv for at han kan komme mer opp og frem i lyset, og styrke selvtilliten hans. Jeg har oppfordret ham til å være mer bestemt og i det siste har han fått god nytte av det jobbmessig. Da kommer han hjem veldig stolt og det gjør underverker for selvtilliten hans Anonymkode: 8d43d...f56 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #12 Skrevet 5. september 2018 På 28.8.2018 den 16.35, AnonymBruker skrev: 1.De liker å ta kontroll. De har allid en posisjon i nærmiljø. 2.De leder an, og tror oppriktig at de vet best. Det verste er at de har ofte rett også! 3.De kan være "overveldende". Sånn tar styringa, og har full oversikt. 4.De anser seg som "verdensmestre", og de har stor tro på seg selv. 5. De dominerer. Anonymkode: 1fa60...1a2 1. Stemmer for meg. Jobber som leder og er flink også. 2. Stemmer også. Jeg får heldigvis ta de fleste beslutninger selv, men jeg gjør det selvfølgelig på et godt faglig og erfaringsbasert grunnlag. 3. Ja, jeg tåler ikke at andre er trege og betenksomme, så da kan jeg overkjøre litt. Jeg prøver å ta hensyn, men det er ikke alltid man har så veldig god tid til å bestemme seg. 4. Jepp, usikkerhet har jeg aldri slitt med. 5. Nei, egentlig ikke. Vet ikke helt hva du legger i det? Jeg lar andre folk være seg selv, og det er svært sjeldent jeg bare bestemmer noe eller avfeier folk. Hvis venner skal finne på noe så driter jeg i hva vi gjør eller hvor vi drar, f.eks. Anonymkode: 43234...953 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #13 Skrevet 5. september 2018 Har to døtre. Den ene er løve og det passer ikke på henne i det hele tatt. Den andre er...(nå måtte jeg slå opp)...fiskene, og HUN passer det på, veldig dominerende, tar styringa, er verdensmester og har eller skaffer seg en posisjon. Anonymkode: ed95f...5bb
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #14 Skrevet 14. september 2018 På 28.8.2018 den 16.35, AnonymBruker skrev: Jeg trodde ikke på Astrologi. Jeg hadde dog såpass innsikt og kunnskap at jeg ikke utelukket at det kunne være noe i det. Men det var ikke min greie! Så...etter flere møter med mennesker i Løvens tegn, så begynner jeg å lure! Hvorfor jeg nevner akkurat det tegnet, er at den eneste jeg har kranglet med på åpen gate var en Løve. Jeg vet at det ikke handler om bare soltegn, for det er jeg et godt eksempel på selv. Jeg er ikke typisk Skytte, for det er mer Scorpion i meg. Ellers hadde Løver og mitt tegn gått godt sammen! De Løvene jeg møter er typisk sånn: 1.De liker å ta kontroll. De har allid en posisjon i nærmiljø. 2.De leder an, og tror oppriktig at de vet best. Det verste er at de har ofte rett også! 3.De kan være "overveldende". Sånn tar styringa, og har full oversikt. 4.De anser seg som "verdensmestre", og de har stor tro på seg selv. 5. De dominerer. Og det er her problemet mitt kommer inn. Jeg liker å gjøre som jeg vil! Men de durer på. Jeg krangler sjelden med folk, men hver gang er det en Løve!! Fordi de "bare bestemmer". Ikke misforstå. De vil alt godt, men de "overkjører" da i beste mening. Min beste venn nå er Løve. Men vi er så gode venner at jeg sier fra. Han er også litt annerledes "under overflaten". Hvilket de fleste nok er! Dere som er Løver. Kjenner dere dere igjen? Andre med samme erfaringer? Jeg vil ikke reagere på sånn drittsnakk om folk. Jeg vil det skal sees på med et humoristisk blikk. Anonymkode: 1fa60...1a2 Jeg er løve og kjenner meg ikke igjen . Jeg er sjenert, blyg og lar meg overkjøre. Har liten tro på meg selv Anonymkode: 8777a...234 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå