AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Jeg stjal i går. I voksen alder! Herregud jeg både skjems og fylles av en godfølelse og ønsker å gjøre det igjen. En filleting, men likevel. Jeg dras i to retninger og finner lite når jeg googler, annet enn om straffeforskjeller ved nasking og stjeling. Jeg planla det ikke, men nå føler jeg for å gjøre det igjen. Hva skjer?! Anonymkode: 4c4b0...53d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Dette vil skje. Anonymkode: 2dc23...41e 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Stjeling er så patetisk. Håper du skammer deg skikkelig. Hva med å gå tilbake for å levere det du stjal? Anonymkode: 4175d...01a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 En psykolog fortalte meg at en i en viss alder, kan komme til å stjele ting, for så å bli hekta på det i en periode. Du er ikke den eneste Ts. Men ikke lurt å gjøre det igjen. Du kan komme til å bli tatt. DET vil du garantert oppleve utrolig ydmykende. Det er nok det at du kom unna med det som skaper godfølelsen. Spenning, og å slippe unna. Som sagt, så er det ikke så uvanlig at voksne kan få sånne sprø innfall. Google på psykologi. Anonymkode: f9549...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå