AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Vi skal i møte med fotografen etterpå, og jeg innser at jeg ikke helt vet hvor mange bilder vi vil komme til å trenge, i forhold til hva slags pakke vi velger. Vi tenker i utgangspunktet fotograf kun i kirken og på en location etterpå. Innspill? Anonymkode: 16f4d...638
Ms. Steele Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Min erfaring er at det ikke er noe poeng i å bruke så mye penger på fotografen. Det er veldig stas med bildene den første tiden, men etter hvert så vil de bli lagt bort. Da er det viktigere med noen få, men flotte bilder. Husk også at venner, familie og bekjente også tar masse bilder av dere som de gjerne deler. Vår fotograf ville naturlig nok selge en stor pakke, men vi valgte allikevel en rimeligere løsning. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Vi hadde kun fotograf etter vielsen og pakken inkluderte 50 redigerte høyoppløselig bilder noe som var mer enn nok Anonymkode: 2b6d1...ffb
Bærtur Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Vi skal ha fotograf fra vielsen til festens slutt. Dette var en av tingene min kommende mann hadde sterke meninger om. Da han har sett det i andres bryllup.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 On 8/28/2018 at 3:48 PM, Ms. Steele said: Min erfaring er at det ikke er noe poeng i å bruke så mye penger på fotografen. Det er veldig stas med bildene den første tiden, men etter hvert så vil de bli lagt bort. Da er det viktigere med noen få, men flotte bilder. Husk også at venner, familie og bekjente også tar masse bilder av dere som de gjerne deler. Vår fotograf ville naturlig nok selge en stor pakke, men vi valgte allikevel en rimeligere løsning. 😵 Noen folk setter mer pris på fine bilder og i å dokumentere bryllupet med en flink fotograf. Bilder alle disse venner, familie og bekjente tar med smart telefon er ikke i nærheten av å være like fint som en god fotograf tar (men må være en flink fotograf da). Vi valgt å ha en fotograf med oss hele dagen og det var forbud med mobil/smart telefon/ipad/egen kamera i kirken og etterpå. Da fikk gjestene våres oppleve bryllup, istedenfor å konkurrere på hvem kunne poste på fb først. Anonymkode: dc601...021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå