Pasha Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Ser at det er en del prat om en bryllups-planlegger bok her.... hvor får man tak i den? Bestille over nett? (sted?).. eller i bokhandel? Pris? trur jeg har lyst på den jeg skjønner dere :-)
Aelwyn Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Sjekk øverst på denne forum sia, det er link der.
solisol Skrevet 14. mars 2005 #3 Skrevet 14. mars 2005 jeg kjøpte den på bokhandler på nettet. den kostet 79 + porto (Aschehoug)
Grooo Skrevet 14. mars 2005 #4 Skrevet 14. mars 2005 Som Aelwyn sa ligger det en prioritert tråd om det her i bryllupsforumet Bryllup - planlegging, vielsen, festen jeg kjøpte den på bokhandler på nettet. den kostet 79 + porto (Aschehoug) Det var på Mamutsalget i vår, det er over nå.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #5 Skrevet 14. mars 2005 Som Aelwyn sa ligger det en prioritert tråd om det her i bryllupsforumet Bryllup - planlegging, vielsen, festen Det var på Mamutsalget i vår, det er over nå. ?? Bestilte den på nettet idag til kr 79+porto!! Hos Aschehoug..
Snutus Skrevet 14. mars 2005 #6 Skrevet 14. mars 2005 ?? Bestilte den på nettet idag til kr 79+porto!! Hos Aschehoug.. Takk for tipset. Har gjort det samme.
Grooo Skrevet 14. mars 2005 #7 Skrevet 14. mars 2005 Ok, da har de flere igjen på lager fra slaget Mamutsalget er egentlig bare de to siste ukene i februar, så etter det går vanligvis bøkene opp til den vanlige prisen igjen. Men det hender jo at de holder de billige prisene lenger en det, noe de altså gjorde nå. Fint for dere, boka er virkelig bra den!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 14. mars 2005 #8 Skrevet 14. mars 2005 Jeg er tydeligvis den eneste her som synes boka er oppskrytt Men kanskje det bare var meg som hadde for høye forvetninger til den :klø:
Pasha Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2005 tiitet på boka i dag..i bokhandelen.. synes ikke den var sååå bra.. så om jeg gidder å bruke så mye penger på den vet jeg ikke helt... tenkte at jeg kanskje skulle få lånt den på et biblotek.. og bruke tipsene fra den.. og lage min egen planlegger kanskje.... ... jeg er ganske kresen på hvordan jeg øsnker at bøker skal være å da.. hmmm
lucky Skrevet 15. mars 2005 #10 Skrevet 15. mars 2005 Jeg synes også at den ikke var verdt prisen. Jeg kjøpte en fin ringperm bok og tok utgangspunkt i planleggeren på Ditt Bryllup. I tillegg til regneark i excel for budsjett. Fornøyd med dette jeg
Grooo Skrevet 15. mars 2005 #11 Skrevet 15. mars 2005 Jeg er tydeligvis den eneste her som synes boka er oppskrytt Men kanskje det bare var meg som hadde for høye forvetninger til den :klø: Etter å ha hengt rundt her på forumet i lang tid følte jeg heller ikke behov for å kjøpe den da jeg skulle gifte meg, men for de der ute som ikke henger her på KG er den veldig bra
Annie78 Skrevet 15. mars 2005 #12 Skrevet 15. mars 2005 Sikkert grei nok, men ville ikke brukt penger på den...Har en litt fin ringpermbok som jeg skriver litt bryllupsplanleggingsdagbok :rosasmil: i, med huske"lapper", budsjett, adresser, gjesteliste, meny, sanger, telefonnummer osv....Funker helt topp den! Får dessuten maaange tips her inne og i alle bryllupsmagasinene jeg har kjøpt og lånt!
Pasha Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #13 Skrevet 20. mars 2005 dere som har kjøpt en sånn ringperm bok (md faste ark? ikke perm?..).. hvilken str kjøpte dere a5 el a4 (eller en annen str).. str-messig er kanskje den a5 best å håndtere, men skal man lime noen ark er kanskje a4 best.. Har dere noen tips på andre bøker som kan være verdt å titte i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå