AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Vurderer sterkt å begynne, da jeg tror dette kan være treningsformen for meg. Skal ha noen prøvetimer i første omgang, men hadde vært moro å høre om noen her inne har noen erfaringer? Liker du det? Ikke? Har du prøvd? Hva er bra/ikke i så fall? Har blitt litt lei "vanlige" treningssentre etter mange år. Ser for meg at det er et litt tettere miljø på crossfit da en mindre gruppe trener på slike steder sammenliknet med på treningssenter. Men det er kun min hypotese😄 Anonymkode: 2c90f...18d
Kicki_90 Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Jeg driver med crossfit, men ikke i en registrert crossfit-box siden vi ikke har det her. Har drevet med det siden høsten 2016. Jeg liker det, av flere forskjellige årsaker. Det er alltid variasjon, nye øvelser å bryne seg på, samt at det gir meg veldig mye å bli god flere områder. For meg så er det fokuset på en selv, utførelse og utvikling som er med på å dra. På timer så er det ingen som ser rart på deg om du må ha lette vekter, alternative øvelser eller bruker lenger tid. Samholdet er noe helt annet. Under tøffe økter så er det som regel den som er ferdig sist som faktisk er "vinneren" siden det gjerne er en person som har hatt det hardest under økten. Variasjonen er noe annet som jeg syns er viktig. Jeg er ikke i superform, men jeg har blitt jevnt over god. Det å kunne løpe 15 km sammenhengende, løfte 120 kg i markløft og samtidig ha god fleksibilitet er faktisk mulig med crossfit. Og ikke minst så er det gøy! 😄
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 På 28.8.2018 den 16.50, Kicki_90 skrev: Jeg driver med crossfit, men ikke i en registrert crossfit-box siden vi ikke har det her. Har drevet med det siden høsten 2016. Jeg liker det, av flere forskjellige årsaker. Det er alltid variasjon, nye øvelser å bryne seg på, samt at det gir meg veldig mye å bli god flere områder. For meg så er det fokuset på en selv, utførelse og utvikling som er med på å dra. På timer så er det ingen som ser rart på deg om du må ha lette vekter, alternative øvelser eller bruker lenger tid. Samholdet er noe helt annet. Under tøffe økter så er det som regel den som er ferdig sist som faktisk er "vinneren" siden det gjerne er en person som har hatt det hardest under økten. Variasjonen er noe annet som jeg syns er viktig. Jeg er ikke i superform, men jeg har blitt jevnt over god. Det å kunne løpe 15 km sammenhengende, løfte 120 kg i markløft og samtidig ha god fleksibilitet er faktisk mulig med crossfit. Og ikke minst så er det gøy! 😄 Oi, det høres ut som det virkelig er noe du trives med. Jeg ønsker også å prøve ut dette nettopp fordi jeg tror jeg vil få samme erfaring. Jeg ønsker en arena for mestring! 😄 Anonymkode: 2c90f...18d
Kicki_90 Skrevet 30. august 2018 #4 Skrevet 30. august 2018 Jeg trives veldig godt med det. 😊 Det du nevner med mestring er en ting som er utrolig viktig i crossfit, uansett hva slags øvelser det er så finnes det alltids alternativer som man mestrer. Plutselig en dag så klarer man noe som var helt utenkelig for en stund tilbake. 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå