Gå til innhold

Noen som har handlet på jjshouse.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke erfaringer har du med de? Virker omtrent for godt til å være sant. Har planer om en billig kortere kjole til kvelden og ser at de har godt utvalg.

Anonymkode: 6b607...a80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte brudekjolen min der, og det var ingen problem. Var dog en enkel kjole - kvaliteten var billig men det syntes ikke! Tror kjoler med mye paljetter, tyll og blonder har større risiko for å se billige og whitetrash ut, siden materialene de bruker ikke er fra øverste hylle :P Ser på nettet også at mange har samme erfaring, så hvis du skal handle der i fra så gjør det enkelt! 

Anonymkode: c3084...4f0

Skrevet

Min søster kjøpte kjole til meg (forlover) og til jentene mine (brukepiker) der. Sendte inn målene våre. Kjolene var nydelige. Min satt som støpt og jeg har den i skapet ennå og den ser fortsatt like fin ut, kan godt bruke den om igjen en gang det passer. Eneste jeg kan sette fingeren på er at glidelåsen i ryggen har en tendens med å henge seg litt opp. Jentene mine sine kjoler satt også veldig fint på dem og ser veldig dyre og fine ut,selv om det er blonder/mønstre på overkroppen.

Skrevet

Har hatt noen veldig gode og noen veldig dårlige kjøp derfra.

Anonymkode: 9d54d...357

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...