AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Hvilke erfaringer har du med de? Virker omtrent for godt til å være sant. Har planer om en billig kortere kjole til kvelden og ser at de har godt utvalg. Anonymkode: 6b607...a80
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Jeg kjøpte brudekjolen min der, og det var ingen problem. Var dog en enkel kjole - kvaliteten var billig men det syntes ikke! Tror kjoler med mye paljetter, tyll og blonder har større risiko for å se billige og whitetrash ut, siden materialene de bruker ikke er fra øverste hylle Ser på nettet også at mange har samme erfaring, så hvis du skal handle der i fra så gjør det enkelt! Anonymkode: c3084...4f0
Bollevolla Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Min søster kjøpte kjole til meg (forlover) og til jentene mine (brukepiker) der. Sendte inn målene våre. Kjolene var nydelige. Min satt som støpt og jeg har den i skapet ennå og den ser fortsatt like fin ut, kan godt bruke den om igjen en gang det passer. Eneste jeg kan sette fingeren på er at glidelåsen i ryggen har en tendens med å henge seg litt opp. Jentene mine sine kjoler satt også veldig fint på dem og ser veldig dyre og fine ut,selv om det er blonder/mønstre på overkroppen.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Har hatt noen veldig gode og noen veldig dårlige kjøp derfra. Anonymkode: 9d54d...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå