Gå til innhold

Får man som student vite når lærer/koordinator går ut i permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har sendt et par mailer til vår studentkoordinator angående noe veldig viktig og litt tidssensitivt. Jeg får ikke svar, og hun pleier å være veldig rask med å svare. Har sett henne på skolen, og hun er gravid (veldig gravid!). Jeg lurer på, om hun har gått ut i permisjon og dermed ikke svarer på e-post - ville vi som studenter fått beskjed da? Jeg tenker at vi må jo få vite at hun ikke er der, og hvem vi skal kontakte i stede, men har ikke hørt noe. Er over en uke siden jeg sendte mail, og hun pleier å svare på dagen. Hva er normalt i sånne situasjoner? Er jo litt bortkastet for oss som studenter å sitte og sende e-post til en dame som ikke kommer til å åpne dem på et år..

Anonymkode: 19cd8...9f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send mail til studieveileder eller studieprogramleder istedet. Vi aner ikke hva slags praksis de kjører på skolen din men her har vi fått beskjeder når forelesere og fagledere er ute i permisjon (i klasserommet, ikke på plattform), og hvem som skal vikariere. Plagsomt at det skjer midt i et semester men forelesere har så klart et liv de også, bare "kjipt" at studentene må lide for det.

Anonymkode: 8b579...a4a

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send mail til studieveileder eller studieprogramleder istedet. Vi aner ikke hva slags praksis de kjører på skolen din men her har vi fått beskjeder når forelesere og fagledere er ute i permisjon (i klasserommet, ikke på plattform), og hvem som skal vikariere. Plagsomt at det skjer midt i et semester men forelesere har så klart et liv de også, bare "kjipt" at studentene må lide for det.

Anonymkode: 8b579...a4a

Selvfølgelig, og det gjør ikke meg noe at hun er i permisjon - men vi må da nesten få vite hvem vi skal forholde oss til i mellomtiden 🤔Men takk, sender administrasjonen en mail!

Anonymkode: 19cd8...9f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...