Gå til innhold

Ekstremt frekk postdame

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 1 år siden flyttet jeg borti gata fra moren min (snakk om kun et par hus), og endret adresse på folkeregisteret og posten.no. Jeg var innom moren min i dag da postdama kom og jeg spurte om det var noe post til henne. Da klikker det for postdama og spør om det er jeg som bor lenger bort i gata og kjefter på meg om at jeg fremdeles får post hos moren min. Dette er brev som kommer fra selskaper jeg ikke har noen forutsetninger for å endre adresse hos. Så sier hun at neste brev som kommer til meg på moren min sin adresse skal hun sende rett i retur?! Er dette greit?! Jeg ble helt satt ut og sa til henne at det ikke er all post jeg har kontroll på. Hun regelrett KJEFTET på meg! Ble helt paff... har aldri opplevd sånt før. 

Jeg forstår at hun er lei av å sortere posten som skal til meg, men så står det moren min sin adresse på, men at hun står og regelrett kjeftet på meg for dette kan jo ikke være OK..? 

Anonymkode: 78cfd...18f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring Posten.no

Anonymkode: 03b90...64b

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring Posten.no

Gjorde det, og de la inn klage for meg :) De var enige i at dette ikke var greit.

TS

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det, og de la inn klage for meg :) De var enige i at dette ikke var greit.

TS

Flott. Håper hun blir kalt inn på teppet

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nei, det er ikke ok. Har jobbet som bud selv, og det er vanlig at postbudet bare ligger brevene i den riktige kassen hvis det er rett vorte i gaten. Noen ganger klistrer man en lapp som ber deg om å beskjed til adressat om at du har flyttet. Hun skal ikke kjefte på deg for noe hun vet ikke er din feil. 

Anonymkode: 62640...957

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...