AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 hei, jeg er 23 år, og ble i vår ferdig på skole i utdanning som anleggsgartner. fornuften sier at jeg burde søke meg lærling plass, men merker motivasjonen er der ikke. jeg vet jeg må opp gry tidlig hver morgen skal jeg inn i dette yrket da jeg bor utenfor byen og må stå i rush trafikk hver morgen og ettermiddag. dette vil lage mye stress og lite søvn hos meg da jeg er med og drive familie gården som jeg snart skal ta over, samt driver med hund. jeg bor alene og har også huset som skal holdes i orden og trenger en del oppussing. men nå har jeg fått kniven på strupen og må gjøre noe. har til nå klart og holde hjulene i gang økonomisk, men nå har det stoppet seg. mobilen er sperret og ikke fått betalt forsikring på bilen så den må bare stå enn så lenge. jeg vet jeg kan låne penger av familie for å få orden i dette, men vil jo ikke låne før jeg vet jeg kan betale de tilbake. jeg er også mye og reiser i helgene, og er veldig redd for å få en sjef som ikke vil gi meg fri til dette. ofte så reiser jeg fredag ettermiddag, så det vil gå bra, men på lengre turer så er jeg kanskje nødt til å reise tidlig torsdags morgen, å da må jeg jo spørre om fri i så fall. akkurat nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, jobber intensivt med å få jobb, men får jeg meg jobb i byen så vet jeg ikke hvor lenge jeg klarer og holde ut. pr nå så har jeg et intervju på torsdag, men det er i byen, og kjenner jeg faktisk håper jeg ikke får jobben. noen som har gode råd i en slik situasjon? Anonymkode: 3cac4...675
Gjest theTitanic Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Eh.. Du må velge. Jobb og penger eller fritidsaktiviteter/turer og blakk. Alle vil da helst bruke tid på hobbyene sine, men gjør det ikke fordi de trenger penger til hus og mat....
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Selg bilen og kjøp MC/scooter, da kan du seile forbi køen hver morgen 🙂 Ikke om vinteren da, men da er det bare å glede seg til våren hvor man igjen kan seile forbi køen. Anonymkode: 2cdc6...6ac
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Ts her. er ikke aktuelt og velge. det blir for meg og velge bort livet i så fall. er ikke alene om å dra på disse reisene, og andre jobber de også, så er ikke umulig. er jo ikke enten eller, det skjønner jo til og med jeg. men bekymringen for å få en sjef som ikke vil gi meg fri når jeg spør om det er jo der, og er selvfølgelig inneforstått med at man kanskje ikke får det hver gang, men noen er jo strengere enn andre. Anonymkode: 3cac4...675
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #5 Skrevet 28. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selg bilen og kjøp MC/scooter, da kan du seile forbi køen hver morgen 🙂 Ikke om vinteren da, men da er det bare å glede seg til våren hvor man igjen kan seile forbi køen. Anonymkode: 2cdc6...6ac hehe, god ide, men er avhengig av bil her jeg bor, og blir så vanskelig og få med seg 60 kg hundemat på en scooter 😂😂 Anonymkode: 3cac4...675
Papirfly Skrevet 28. august 2018 #6 Skrevet 28. august 2018 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg