AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Jeg får ikke logget meg inn. Hadde glemt pinkoden og må skrive inn fødselsnummer og engangskode, men kommer bare opp feil kode, selv om jeg trykker riktig! Blir gal snart! Selgeren på Finn vil ikke gi meg kontonummeret. Vil jeg skal overføre via Vipps. What to do? Anonymkode: 5b24c...e41
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Har du oppdatert Vipps? Anonymkode: 296e7...2e3 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 I denne situasjonen ville jeg nok tatt kontakt med DNB, og ikke Kvinneguiden lykke til Anonymkode: 43c7e...4be 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du oppdatert Vipps? Anonymkode: 296e7...2e3 Tror ikke det. Hvordan gjør jeg det? Ja, jeg er helt grønn på sånt 🙈 Anonymkode: 5b24c...e41
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #5 Skrevet 28. august 2018 Haha du vet enkelte kvinner er trangsynte når de faktisk logger seg på kvinneguiden for å få råd.. Min første tanke som mann i en slik situasjon ville vært å kontakte Vipps (Dnb). Ikke på forum for kvinner.. Anonymkode: ecfa6...c1e
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #6 Skrevet 28. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha du vet enkelte kvinner er trangsynte når de faktisk logger seg på kvinneguiden for å få råd.. Min første tanke som mann i en slik situasjon ville vært å kontakte Vipps (Dnb). Ikke på forum for kvinner.. Anonymkode: ecfa6...c1e Jeg er kvinne og tipset nettopp TS om å ta kontakt med DNB...... Er jeg mann jeg da, eller er det teorien din som er feil? Det er jo én av to.... Anonymkode: 43c7e...4be 3
likning Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og tipset nettopp TS om å ta kontakt med DNB...... Er jeg mann jeg da, eller er det teorien din som er feil? Det er jo én av to.... Anonymkode: 43c7e...4be Ehh.. Vedkommende skrev jo faktisk enkelte kvinner.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #8 Skrevet 28. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og tipset nettopp TS om å ta kontakt med DNB...... Er jeg mann jeg da, eller er det teorien din som er feil? Det er jo én av to.... Anonymkode: 43c7e...4be Nå leste du vell ikke innlegget mitt så veldig grundig? Anonymkode: ecfa6...c1e
gohege Skrevet 28. august 2018 #9 Skrevet 28. august 2018 Ts, er logoen til vipps grønn (gammel versjon) eller oransje (ny versjon)? Jeg ville forsøkt å oppdatere appen før jeg tok kontakt med DNB.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #10 Skrevet 28. august 2018 15 minutter siden, gohege skrev: Ts, er logoen til vipps grønn (gammel versjon) eller oransje (ny versjon)? Jeg ville forsøkt å oppdatere appen før jeg tok kontakt med DNB. Bare at jeg ikke vet hvordan man gjør det 🙈 Anonymkode: 5b24c...e41
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #11 Skrevet 28. august 2018 7 minutter siden, likning skrev: Ehh.. Vedkommende skrev jo faktisk enkelte kvinner. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå leste du vell ikke innlegget mitt så veldig grundig? Anonymkode: ecfa6...c1e korrekt............ Tut tut, skammetoget går! Passasjer nummer 1: meg. Anonymkode: 43c7e...4be
gohege Skrevet 28. august 2018 #12 Skrevet 28. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare at jeg ikke vet hvordan man gjør det 🙈 Anonymkode: 5b24c...e41 Du sjekker App Store eller Google play for å se om det ligger noen oppdateringer klare til nedlastning. Med en iPhone : App store -> oppdateringer (knappen mellom "apper" og "søk" nederst på skjermen) -> trykk på "oppdater alle tilgjengelige (eller lignende). Har ikke hatt annet enn iPhone så jeg vet dessverre ikke helt gangen i google play. Men hvis problemet er finn og betaling, hvorfor bruker dere ikke Finns egen betalingsløsning? Ikke alle som har vipps heller.. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #13 Skrevet 28. august 2018 27 minutter siden, gohege skrev: Du sjekker App Store eller Google play for å se om det ligger noen oppdateringer klare til nedlastning. Med en iPhone : App store -> oppdateringer (knappen mellom "apper" og "søk" nederst på skjermen) -> trykk på "oppdater alle tilgjengelige (eller lignende). Har ikke hatt annet enn iPhone så jeg vet dessverre ikke helt gangen i google play. Men hvis problemet er finn og betaling, hvorfor bruker dere ikke Finns egen betalingsløsning? Ikke alle som har vipps heller.. Lykke til! Tusen takk for hyggelig og ordentlig svar 😊 Anonymkode: 5b24c...e41
tdm900 Skrevet 28. august 2018 #14 Skrevet 28. august 2018 4 timer siden, gohege skrev: Du sjekker App Store eller Google play for å se om det ligger noen oppdateringer klare til nedlastning. Med en iPhone : App store -> oppdateringer (knappen mellom "apper" og "søk" nederst på skjermen) -> trykk på "oppdater alle tilgjengelige (eller lignende). Har ikke hatt annet enn iPhone så jeg vet dessverre ikke helt gangen i google play. Men hvis problemet er finn og betaling, hvorfor bruker dere ikke Finns egen betalingsløsning? Ikke alle som har vipps heller.. Lykke til! Den har finn.no kutta ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå