AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Styreformann i sameiet meldte idag om vannskade i min kjeller bod. Endel verktøy og møbler, bilder, malerier etter mine foreldre. Noen som vet hvordan verdien på maleriene fastsettes? Anonymkode: 84c5d...d50
Mokkilokki Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Det er forsikringselskapet som må kontaktes. Det er uansett aldri lurt og ha dyre ting stående i boden. Ikke alltid man får dekket ting da. Sannsynligvis skal dette gå på sameiet sin forsikring. Er dere knyttet til boligbyggelag? Evnt kontakt de i morgen.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Det er privat forsikring, gjensidige. Det er malerier + andre småting, bilder, lamper mv. Har ikke bruk for det selv, men kan ikke kaste av den grunn. Får vente å se takk for svaret Anonymkode: 84c5d...d50
Brunello Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Styreformann i sameiet meldte idag om vannskade i min kjeller bod. Endel verktøy og møbler, bilder, malerier etter mine foreldre. Noen som vet hvordan verdien på maleriene fastsettes? Anonymkode: 84c5d...d50 Såfremt kunstneren ikke er kjent, er malerier lite verdt. Forsikringsselskapet har antakelig standard satser. Vil tro noen få hundrelapper (maks) PR bilde dersom de var i OK stand.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 7 timer siden, Brunello skrev: Såfremt kunstneren ikke er kjent, er malerier lite verdt. Forsikringsselskapet har antakelig standard satser. Vil tro noen få hundrelapper (maks) PR bilde dersom de var i OK stand. Ja, det blir vel noe sånt Anonymkode: 84c5d...d50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå