Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Styreformann i sameiet meldte idag om vannskade i min kjeller bod. Endel verktøy og møbler, bilder, malerier etter mine foreldre. Noen som vet hvordan verdien på maleriene fastsettes? 

Anonymkode: 84c5d...d50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forsikringselskapet som må kontaktes. Det er uansett aldri lurt og ha dyre ting stående i boden. Ikke alltid man får dekket ting da. Sannsynligvis skal dette gå på sameiet sin forsikring. Er dere knyttet til boligbyggelag? Evnt kontakt de i morgen. 

Skrevet

Det er privat forsikring, gjensidige. Det er malerier + andre småting, bilder, lamper mv. Har ikke bruk for det selv, men kan ikke kaste av den grunn. Får vente å se takk for svaret

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Styreformann i sameiet meldte idag om vannskade i min kjeller bod. Endel verktøy og møbler, bilder, malerier etter mine foreldre. Noen som vet hvordan verdien på maleriene fastsettes? 

Såfremt kunstneren ikke er kjent, er malerier lite verdt. Forsikringsselskapet har antakelig standard satser. Vil tro noen få hundrelapper (maks) PR bilde dersom de var i OK stand. 

Skrevet
7 timer siden, Brunello skrev:

Såfremt kunstneren ikke er kjent, er malerier lite verdt. Forsikringsselskapet har antakelig standard satser. Vil tro noen få hundrelapper (maks) PR bilde dersom de var i OK stand. 

Ja, det blir vel noe sånt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...