Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Har andre runde med femar og har aldri fått el av meg selv. I dag er jeg på dag 13, og jeg fikk to sterke streker. Hadde samleie i går kveld. Jobber kveld i dag og er redd for at el er ferdig når jeg kommer hjem for å ha samleie nummer to. Har jeg el? Er den på vei, eller er strekene ikke sterk nok..
Aryamili Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Den er negativ, kan se ut som den nærmer seg! Tester du både morgen og ettermiddag nå som den er såpass sterk? Mange har LH-topp på ettermiddag Blir du fulgt opp med blodprøver for å være sikker på at Femar fungerer? Mulig du trenger dobbel dose. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Den er ikke helt positiv nei. Men prøv igjen i ettermiddag mellom 16 og 19. Anonymkode: 8d601...c84
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Tok en ny test nå, og den er negativ. Kan teste i ettermiddag igjen. Samboer er på vei hjem for vi skal ha sex😂
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #5 Skrevet 28. august 2018 Eggløsningen er ikke over i dag om du har positiv test i dag. Eggløsningstesten er positiv 12--36 timer FØR egget slipper og etter at egget slippes lever det i ca 24 timer(og kan befruktes), så dere går ikke glipp av eggløsningen ved å ikke ha sex i dag. Sex i går skal forsåvidt også holde om eggløsningen skjer det nærmeste døgnet. Når på døgnet testet du i går? Anonymkode: 8d601...c84
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #6 Skrevet 28. august 2018 Mine el-tester blir aldri sterkere enn det der og jeg har EL hver mnd. Hopp i høyet og lykke til. Anonymkode: 655d0...a67
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine el-tester blir aldri sterkere enn det der og jeg har EL hver mnd. Hopp i høyet og lykke til. Anonymkode: 655d0...a67 Hei. Jeg har aldri hatt så sterk utslag på test før i dag. Samboer kom hjem enn tur ista og vi hadde sex. Håper jeg blir gravid denne gangen!! Synes to år er lenge å prøve når begge er friske.
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 28. august 2018 #8 Skrevet 28. august 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eggløsningen er ikke over i dag om du har positiv test i dag. Eggløsningstesten er positiv 12--36 timer FØR egget slipper og etter at egget slippes lever det i ca 24 timer(og kan befruktes), så dere går ikke glipp av eggløsningen ved å ikke ha sex i dag. Sex i går skal forsåvidt også holde om eggløsningen skjer det nærmeste døgnet. Når på døgnet testet du i går? Anonymkode: 8d601...c84 Jeg testet i går morgen. og morgen i dag.
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 28. august 2018 #9 Skrevet 28. august 2018 Har ingen tegn på el, men håper den er på vei. Er på dag 13 som sagt, og hadde sex i går kveld og på formiddagen idag. Har tatt alt av prøver hos gyn og jeg har i tillegg skyldt egglederne mine med kontrastveske for noen måneder siden. Samboer har sjekket sin sæd og han hadde mange svømmere og alt så veldig bra ut. Synes det er rart at vi fortsatt ikke har blitt gravide, så jeg håper så inderlig at det skjer denne måneden..
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 28. august 2018 #10 Skrevet 28. august 2018 Føler meg desperat her da jeg satt med rompa i været i 10 min etter sex😂 Jeg vet at dette ikke har noen effekt, men har så lyst at det skal skje noe snart nå. Har brukt forferdelig mye penger på undersøkelser, medisiner osv. Og jeg føler at jeg fortjener å bli gravid nå. Vi har kjøpt oss enebolig, pusset opp alle rom, og babyrommet står mer eller mindre klart. Føler at jeg mister litt troen hvis det ikke skjer noe nå. Har i det siste vært litt likegyldig, men fikk tilbake gnisten i dag når jeg så at testen var nesten positiv. Håper så inderlig at det blir vår tid nå!!
Aryamili Skrevet 28. august 2018 #11 Skrevet 28. august 2018 Masse lykke til! Håper det klaffer for dere Det skal visst være mer effektivt å ligge på magen enn ryggen med rumpa i været, men om noen av delene har noen effekt er vel omdiskutert 😅 Bare et spm, du skriver de ikke har funnet noe på noen av dere, men du skriver også at du aldri har hatt EL av deg selv. Det må jo være en grunn for det...?
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 28. august 2018 #12 Skrevet 28. august 2018 2 timer siden, Aryamili skrev: Den er negativ, kan se ut som den nærmer seg! Tester du både morgen og ettermiddag nå som den er såpass sterk? Mange har LH-topp på ettermiddag Blir du fulgt opp med blodprøver for å være sikker på at Femar fungerer? Mulig du trenger dobbel dose. Hei. Jeg hadde sex med samboer i dag på formiddagen. Skal sjekke om jeg har en i kveld når jeg kommer hjem fra jobb. Har testet hver morgen og kveld, har i mellom testet på ettermiddag. Virker som jeg har sterkest el på morgen..
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 28. august 2018 #13 Skrevet 28. august 2018 39 minutter siden, Aryamili skrev: Masse lykke til! Håper det klaffer for dere Det skal visst være mer effektivt å ligge på magen enn ryggen med rumpa i været, men om noen av delene har noen effekt er vel omdiskutert 😅 Bare et spm, du skriver de ikke har funnet noe på noen av dere, men du skriver også at du aldri har hatt EL av deg selv. Det må jo være en grunn for det...? Jeg har ikke funnet el selv, men gyn så på ultralyd at jeg kom til å gå el om noen dager da jeg var der sist. De så flere modne egg osv. Det er vel mer det at jeg har sjeldent eggløsning, men jeg har det nok.
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 29. august 2018 #14 Skrevet 29. august 2018 Tok ny en test i morges, og den ble slik. Er på dag 14 nå. Synes den var bittelitt sterke i går morges. Men fortsatt sterk.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #15 Skrevet 29. august 2018 Tipper du får sterk positiv i morgen Krysser fingrene for deg! Anonymkode: 1ece0...ed3
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 29. august 2018 #16 Skrevet 29. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper du får sterk positiv i morgen Krysser fingrene for deg! Anonymkode: 1ece0...ed3 Det håper jeg også. Skal ha sex i kveld, så får bare håpe det blir denne gangen. Har aldri fått så sterke streker noen gang, så det er tydelig at letrasol hjelper.
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 29. august 2018 #17 Skrevet 29. august 2018 I går gikk jeg tur langs sjøen, og plutselig så jeg to storker.. Håper det er et tegn..
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #18 Skrevet 29. august 2018 Jeg fikk aldri sterker el test enn bildet ditt, og ble gravid. Lykke til 😁 Anonymkode: 3aa03...089
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #19 Skrevet 29. august 2018 Sikkert dumt spørsmål, men jeg lurer litt på om dere ikke skal ha IVF? Jeg har EL hver måned, og får ikke sterkere utslag enn at jeg ser topp/senking. Jeg har prøvd på nummer 2 like lenge som deg, har EL hver måned og veldig bra testresultater - men skal igang med IVF. Man kan selvsagt ha flaks, men etter halvannet år er tiden inne for å gå videre med alternativet. Anonymkode: ed843...f0a
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 29. august 2018 #20 Skrevet 29. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert dumt spørsmål, men jeg lurer litt på om dere ikke skal ha IVF? Jeg har EL hver måned, og får ikke sterkere utslag enn at jeg ser topp/senking. Jeg har prøvd på nummer 2 like lenge som deg, har EL hver måned og veldig bra testresultater - men skal igang med IVF. Man kan selvsagt ha flaks, men etter halvannet år er tiden inne for å gå videre med alternativet. Anonymkode: ed843...f0a Vi er veldig unge, og vi har ikke prøvd skikkelig før de siste 6 månedene. Men har vært uten prevensjon i 2 år. Synes selv det er rart at vi ikke har blitt gravid enda.. Ønsker å få det til selv, men går det ikke før november så skaĺ jeg ta turen en gang til, til gynekologen å spørre om hjelp. Har ingen erfaring med det å være gravid så håper jo at det skjer noe snart. Har som sagt andre runde med letrazol nå, og aldri har eggløsningstestene vært så sterke som nå, så jeg håper og tror at det blir denne måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå