Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Er det noen som vet om man kan printe ut skjemaene for prøving av ekteskap og forlovererkleringene fra nettet og sende inn? Eller må man få dem tilsendt fra ligningskontoret?
Tusenfryd Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 http://www.kirken.no/Moteplasser/vigsel.cfm Ellers er menighetskontoret rette sted for slike skjema, ikke ligningskontoret.
maki Skrevet 14. mars 2005 #3 Skrevet 14. mars 2005 Men det er jo blitt forandring på det nå. Fra første oktober i fjor var det jo folkeregisterert som tok over. Så på skrivet vi fikk fra kirken står det nr og adresse til ligningskontoret i min komune.
Vendelin Skrevet 14. mars 2005 #4 Skrevet 14. mars 2005 ALLE papirene kommer nå fra folkeregisteret. Jeg fant de ikke på nett men dro bare bort og fikk de der, eller så må man ty til sneglepost
Gjest gjest igjen Skrevet 14. mars 2005 #5 Skrevet 14. mars 2005 Ja, selvsagt var det folkeregisteret jeg mente og ikke likningskontoret.. Jeg fant disse skjemaene for prøving av ekteskap og forlovererklæringene på nett tidliger.. Derfor lurte jeg på om jeg kunne printe dem ut i stedet for å vente på å få dem i posten.
Nasseline Skrevet 14. mars 2005 #6 Skrevet 14. mars 2005 Ja, du kan printe dem ut og bruke dem (hvis du finner dem, da). Det gjorde vi, og det var da ikke noe problem...
Coria Skrevet 14. mars 2005 #7 Skrevet 14. mars 2005 Det er bare å skrive ut skjemaene fra nettet og sende inn. Ellers er folkeregisteret og likningskontoret gjerne det samme. I Oslo sender man i alle fall til ligningskontoret.
Gjest gjest igjen Skrevet 14. mars 2005 #8 Skrevet 14. mars 2005 Om noen lurer på hvor jeg fant disse skjemaene så fant jeg dem her http://odin.dep.no/bfd/norsk/publ/blankett...002/dok-bn.html
Minerva Grey Skrevet 15. mars 2005 #9 Skrevet 15. mars 2005 Du finner dem på www.kirken.no også, mener jeg. Jeg fant dem i alle fall der.
Gjest snartgift Skrevet 16. mars 2005 #10 Skrevet 16. mars 2005 Heisann, du kan printe de ut paa nettet og sende de inn til folketrygden... Bare ga paa skatteetaten.no under vigsler eller noe i den dur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå