AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Vurderer å leie ut leiligheten min. Kanskje møblert/delvis møblert. Bor på Laksevåg i Bergen, 10min med buss til byen. Bussen går fra hvert 10minutt i rushtiden til hver halvtime/time senere på kvelden. Det er en 2roms inkl en bod av rimelig grei størrelse. Rolig strøk med fine turmuligheter. Også lov med dyr. Fellesutgifter er ca 3000kr. Hva kan jeg leie ut leiligheten for? Anonymkode: ec9a0...597
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 10-12 000 Anonymkode: 7e3d5...829 Hadde vært perfekt om det er mulig. For jeg betaler ned på lån ca 7000kr mnd. Og om jeg får 10000kr utenom strøm så går jeg i "null". Anonymkode: ec9a0...597
gohege Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Jeg ville sjekket hva tilsvarende leiligheter i ditt område blir leid ut for på finn.no og hybel.no. Hvordan er størrelsen? Hva med standard? (Balkong, induksjon, nyere bad/kjøkken trekker opp prisen), er det møblert/umøblert? Tenker du å ha inkl strøm/internett/tv-dekoder? Avstand til skole? Mange faktorer som trekker inn altså. En leilighet av god standard ville i vårt strøk gått for 11-13000.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #6 Skrevet 28. august 2018 4 timer siden, gohege skrev: Jeg ville sjekket hva tilsvarende leiligheter i ditt område blir leid ut for på finn.no og hybel.no. Hvordan er størrelsen? Hva med standard? (Balkong, induksjon, nyere bad/kjøkken trekker opp prisen), er det møblert/umøblert? Tenker du å ha inkl strøm/internett/tv-dekoder? Avstand til skole? Mange faktorer som trekker inn altså. En leilighet av god standard ville i vårt strøk gått for 11-13000. Leiligheten er lys. Ikke topp moderne, men ser relativt grei ut. God plass til sofa + spisestue i stuen. Plass til stor dobbeltseng på soverommet, samt mye oppbevaringsplass (skap langs ene veggen). Badet er lite, men dusj med slike glassdører man kan skyve innover for mer plass. Badet ble oppusset for ikke så lenge siden. Er også terasse av ok størrelse (plass til liten sittegruppe). Gangen inneholder også et lite kott hvor det er mulig å henge fra seg, men er også plass til benk og knagger i selve gangen. Kjøkkenet er noe gammelt, men alt er lyst. Nokså gode oppbevaringsmuligheter med både skuffer og skap. Oppvaskmaskin kan følge med. Siden bussen går ofte til byen så er det lett å bytte buss til ulike studiesteder. Internett/tv ol. er inkl. i husleie. Har også dekoder. Går også buss videre til en annen bydel (direkte). Er også barneskole og barnehager like ved (selv om det kanskje ikke er så aktuelt med en 2roms). Anonymkode: ec9a0...597
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå