Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn trenger bare litt sex så er de fornøyd i forholdet. Om kvinnen er lat og kjefter, så gjør det ingenting så lenge de får sex. Har menn ingen selvrespekt, eller har de bare litt lavere intelligens enn kvinner? Er det noe vi kvinner kan gjøre for å hjelpe menn ta bedre vare på seg selv? Kanskje de ikke utvikler seg forbi tenåringsperioden, så de forstår ikke hvordan leve et voksent liv?

Anonymkode: 745eb...0b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.... Så hva er det egentlige problemet i forholdet ditt..?

Anonymkode: 7cc2b...d31

• Liker 6
Skrevet

Vi menn har bygget hele verden og her kommet oss fint frem til 2018:-). At dere kvinner har hatt en tilrettelagt oppvåkning de siste 10 årene forandrer ingenting av dette:-)

Anonymkode: 2ca5d...31e

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn trenger bare litt sex så er de fornøyd i forholdet. Om kvinnen er lat og kjefter, så gjør det ingenting så lenge de får sex. Har menn ingen selvrespekt, eller har de bare litt lavere intelligens enn kvinner? Er det noe vi kvinner kan gjøre for å hjelpe menn ta bedre vare på seg selv? Kanskje de ikke utvikler seg forbi tenåringsperioden, så de forstår ikke hvordan leve et voksent liv?

Bedre å være enkel enn komplisert og kravstor, vel. 

• Liker 3
Skrevet

Vi, nei jeg får snakke for meg selv. Jeg kan nok gjøre det mer inviklet - men da blir det jo så vanskelig å følge med... Litt enkel skrotsex, også fornøyd? Jeg skjønner mange kvinner tror på det...

Skrevet

Hele premisset er feil, igrunn. Skal langt mer til enn "litt sex" for at jeg er fornøyd i et forhold, og det gjelder de aller fleste menn. Folk som oppriktig måtte tro at det er slik, derimot, er nok ganske enkle.

Anonymkode: 7e3dd...377

• Liker 2
Skrevet

Gjesp enda en av disse patetiske menn vs kvinner tråder.

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Eugene Onegin skrev:

Ja, er ganske lei av dem.

Anonymkode: 700bd...394

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Tragiske bitre neper og naut som oppretter disse fjollete trådene. 

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Papirfly, mod.

Gjest Overrasket
Skrevet

Menn er enkle fordi det tiltaler kvinner mest. Kompliserte og selvgående menn er ikke så veldig attraktive, menn må være forenklede skapninger for å tekkes kvinner. Det beviser egentlig TS selv. TS påstår at 1) men vil kun ha sex, og 2) menn er enkle. Så åpenbart, dersom 1 stemmer må man anta at mannen har lagt til seg en væremåte som gir mest mulig av 1 (sex). Det at den mest effektive væremåten da er 2 (enkelthet), hvem sier det mest om? Menn, som må være slik for å gjøre kvinnen interessert, eller kvinner som bare vil ha enkle og enfoldige menn?

Skrevet
2 minutter siden, Overrasket said:

Menn er enkle fordi det tiltaler kvinner mest. Kompliserte og selvgående menn er ikke så veldig attraktive, menn må være forenklede skapninger for å tekkes kvinner. Det beviser egentlig TS selv. TS påstår at 1) men vil kun ha sex, og 2) menn er enkle. Så åpenbart, dersom 1 stemmer må man anta at mannen har lagt til seg en væremåte som gir mest mulig av 1 (sex). Det at den mest effektive væremåten da er 2 (enkelthet), hvem sier det mest om? Menn, som må være slik for å gjøre kvinnen interessert, eller kvinner som bare vil ha enkle og enfoldige menn?

Takke meg til enkle menn. De kompliserte er umulige å ha med å gjøre.

Gjest Overrasket
Skrevet
6 minutter siden, T-Rex said:

Takke meg til enkle menn. De kompliserte er umulige å ha med å gjøre.

Som de ville sagt på amerikanske fjernsynsprogram, "case in point". 

Skrevet

Er på ingen måte fornøyd med litt sex. Må være mye sex før jeg er fornøyd.

Anonymkode: e72cc...a78

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi menn har bygget hele verden og her kommet oss fint frem til 2018:-). At dere kvinner har hatt en tilrettelagt oppvåkning de siste 10 årene forandrer ingenting av dette:-)

Dere har bygget den,for så å rive den i fillebiter igjen. 😂 Menn er selvdestruktive. 

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Som jeg pleier å si, når gutter blir til menn, er de fornøyde bare dama er blid og vil ha sex ;) 

Skrevet
På ‎28‎.‎08‎.‎2018 den 11.24, AnonymBruker skrev:

Menn tenker som regel bare på seg selv, og de forventer at kvinnene tar seg av husarbeid, omsorgsarbeid og planlegging. Dette er med på å gjøre mannen til en byrde for de aller fleste kvinner som lever i parforhold. At menn i tillegg til å være enkle egoister, er ekle, siklende mannsgriser, gjør dem enda mer uspiselige.

Anonymkode: 4b88d...00d

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn tenker som regel bare på seg selv, og de forventer at kvinnene tar seg av husarbeid, omsorgsarbeid og planlegging. Dette er med på å gjøre mannen til en byrde for de aller fleste kvinner som lever i parforhold. At menn i tillegg til å være enkle egoister, er ekle, siklende mannsgriser, gjør dem enda mer uspiselige.

Anonymkode: 4b88d...00d

Så bitter vi var i dag.

Anonymkode: 9979c...45a

• Liker 1
Skrevet

Denne tråden viser at kvinner er like motbydelige som menn.

Anonymkode: 9979c...45a

• Liker 1
Skrevet
On 8/28/2018 at 11:28 AM, AnonymBruker said:

"Vi menn". Forsøk heller en minimal % menn. Resten, som deg selv, sitter hjemme og masturberer mens dere spiser potetgull og drækker. Tar gjerne en dyktig arkitekt. De resterende 96% menn- nei takk

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...