Gå til innhold

Brudepar krevde 12 000 kroner i «inngangspenger» per hode

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Stella Rose
Skrevet

Helt sykt, klarer nesten ikke å tro på det.

Skrevet

Huff. Foreldrene bør finne frem bjørkeris.

Skrevet

😂 ligger an til et hardt liv ;) 

Skrevet

At hele åtte personer lot seg lure mer enn overrasker meg! Nå, over til real life...

• Liker 3
Skrevet

Bare en tullehistorie fra en dame som kjedet seg litt, og var villig til å late som på fb. Ingen er så dumme på ordentlig. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Hvis du ikke betaler, blir du ikke invitert.
https://www.side2.no/underholdning/brudepar-krevde-gjestene-for-12-600-kroner-i-inngangspenger-6674993

Så hva tenker dere om dette ?

Anonymkode: 36d59...09b

Det kan ikke være sant. Om det så skulle være: da kan de feire bryllupet alene i et telt på vidda. Men bruden skriver jo faktisk om sin eks, så tydeligvis skjedde en av to ting: de giftet seg ikke, eller de giftet seg men det er allerede slutt mellom dem (Ingen av delene er noe rart. Brudgommen begynte kanskje å forstå litt... ?)

Endret av solmåneogstjerner
Skrevet

FAKE NEWS!

Anonymkode: 2fd55...284

Skrevet
Just now, Minitroll said:

Bare en tullehistorie fra en dame som kjedet seg litt, og var villig til å late som på fb. Ingen er så dumme på ordentlig. 

-men man kan jo, men man kan jo aldri være trygg! Jeg vet ikke om jeg hadde satt penger på den uttalelsen.

Skrevet

Det er jo sinnsykt å be om slike summer! At forholdet da i tillegg tok slutt 4 dager før sermonien, viser jo bare at forholdet ikke var liv laga. Og det skulle dem ha betalt for?!?!

Bridzilla delux (om historien stemmer!)

Anonymkode: 3f79c...cd7

Skrevet

Det er mange bridezillas for tiden som prøver å leke kongelige/Kardashians, men dette må da være tull??? 

Anonymkode: 38394...ac6

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo sinnsykt å be om slike summer! At forholdet da i tillegg tok slutt 4 dager før sermonien, viser jo bare at forholdet ikke var liv laga. Og det skulle dem ha betalt for?!?!

Bridzilla delux (om historien stemmer!)

Anonymkode: 3f79c...cd7

Var det det som skjedde? Jeg orket egentlig ikke å lese hele engang....

Skrevet
2 minutter siden, Minitroll skrev:

Om du alvorlig talt tror at det ikke finnes folk som er så dumme, så er du skremmende naiv.

Anonymkode: 36d59...09b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...