Gå til innhold

Når han skriver «ikke kontakt meg igjen er du snill»

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I så fall så hadde du snakket med han, ikke "hevnet" deg.

Anonymkode: 02d31...642

Hevnet meg med å lage tinder profil? Det var ikke for å «hevne» meg. Det har ikke jeg behov for. Men hvorfor skal han gå videre og ikke jeg? Var det som var min tankegang.

Anonymkode: 52b7c...d86

Videoannonse
Annonse
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde skrevet tilbake 

"du sveiper rundt på tinder, finner meg og blir sur for jeg er på tinder. Du er jo også der. Men ja, vi er ferdige. Ikke kontakt meg igjen du heller :)"

Så snakker du aldri til han igjen og finner noen andre uten drama. 

Anonymkode: 70c47...e13

What she said.

Anonymkode: 75959...6db

• Liker 2
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså... Han sveipet inne på tinder og fant meg, og ble sur for at jeg hadde tinder, når han hadde det selv? Tidligere har han vært kjapp på nærmest å løpe inn på Instagram for å like bilder av andre deilige jenter så jeg skal se det, når han tror at vi har vært ferdige. Han styrer veldig og tror ofte at jeg ikke vil ha han lengre, og derfor skal han gjøre meg sjalu. Han har veldig dårlig selvbilde. Kanskje han trodde jeg var ferdig med han denne gangen, siden jeg ikke tok kontakt etter uoverensstemmelsen?

Men uansett, å gå så langt at han skriver «ikke kontakt meg igjen». Den er drøy.... 

Jeg skjønner ikke at man kan være kjempeforelsket også oppføre seg slik? Har dere snakket skikkelig ut om disse hendelsene? Stoler han noe mer på deg etter dere har snakket sammen i så fall? Virker jo ikke sånn. Dette forholdet er dødfødt. Han trenger å finne seg selv og bygge selvfølelse nok til å stole på at noen kan være glad i han. I steden for å være kjip, kan du heller gjøre han en tjeneste å fortelle han at du er glad i han og at han er mer enn bra nok på mange måter men at du ikke klarer mer drama. Da har du gjort en god gjerning. Så går du videre og finner en moden og trygg mann, mens han andre har fått en sjans til å takle neste forhold bedre. Dette med straff og hevn som noen er inne på her og i andre tråder er skikkelig kjipt. Man blir ikke sittende med en god følelse i seg selv hvis man har vært slem mot andre vel? Vær det menneske du ønsker å være i møte med andre, det bygger din egen selvfølelse og gir deg god utstråling. 

• Liker 3
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, er dette alle venninnene mine også sier. Bare synd jeg rakk å bli glad i fyren.. Men er helt enig.

Etter bare noen uker?  

Anonymkode: e8f64...230

• Liker 2
Skrevet

Dere hadde ikke hatt kontakt på 4 dager fordi han dreit seg ut? Han sendte deg mld for å si at du ikke skal ta kontakt med han, når han var på tinder først? 

Vær veldig glad du er ferdig med han. Han virker veldig usikker og det hadde sliti deg ut i lengden. Ingen sier sånn til noen de er forelsket i. 

Anonymkode: ff8b6...8aa

• Liker 8
Skrevet
27 minutter siden, McMary skrev:

Jeg skjønner ikke at man kan være kjempeforelsket også oppføre seg slik? Har dere snakket skikkelig ut om disse hendelsene? Stoler han noe mer på deg etter dere har snakket sammen i så fall? Virker jo ikke sånn. Dette forholdet er dødfødt. Han trenger å finne seg selv og bygge selvfølelse nok til å stole på at noen kan være glad i han. I steden for å være kjip, kan du heller gjøre han en tjeneste å fortelle han at du er glad i han og at han er mer enn bra nok på mange måter men at du ikke klarer mer drama. Da har du gjort en god gjerning. Så går du videre og finner en moden og trygg mann, mens han andre har fått en sjans til å takle neste forhold bedre. Dette med straff og hevn som noen er inne på her og i andre tråder er skikkelig kjipt. Man blir ikke sittende med en god følelse i seg selv hvis man har vært slem mot andre vel? Vær det menneske du ønsker å være i møte med andre, det bygger din egen selvfølelse og gir deg god utstråling. 

Jeg sendte han faktisk en lang fin melding når han skrev den mindre fine. Jeg skrev at jeg brydde meg veldig om han og kun ønsket han det beste, og at det ble for turbulent, slitsomt og barnslig for meg. Jeg skrev også (og har fortalt han dette) at det er veldig viktig for meg å kunne snakke om vanskelige følelser og ordne opp raskt dersom det har blitt en uoverensstemmelse/konflikt/misforståelse. Han er vant til turbulent forhold med eksen, og ville nok videreført det til vårt forhold. Det ser man jo allerede. 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere hadde ikke hatt kontakt på 4 dager fordi han dreit seg ut? Han sendte deg mld for å si at du ikke skal ta kontakt med han, når han var på tinder først? 

Vær veldig glad du er ferdig med han. Han virker veldig usikker og det hadde sliti deg ut i lengden. Ingen sier sånn til noen de er forelsket i. 

Anonymkode: ff8b6...8aa

Ja, han er dessverre fryktelig usikker på seg selv, og sliter med selvtillit og selvbilde. Veldig synd for han. Følte det gikk utover meg på en måte.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter bare noen uker?  

Anonymkode: e8f64...230

Ehm ja? Synes du det er rart å bry seg om et menneske etter 2 mnd med fine stunder sammen?

• Liker 1
Skrevet

Dette hørtes ut som en skikkelig god, gammeldags fjortisromanse. Mest pga. hans oppførsel med å like bilder av andre damer så du skal bli sjalu og denslags, men også at man demonstrativt går tilbake på Tinder fremfor å spørre om hvorfor i alle dager den andre er der. Det kan man gjøre om man faktisk er helt fullstendig ferdig, men da avklarer man det med hverandre, og da bruker man ikke tid på å lure og til og med spørre andre om hvorvidt han kanskje vil angre seg og ta kontakt igjen. Er man fortsatt så interessert at man ønsker at denne fyren skal ta kontakt igjen, da lager man seg jo ikke Tinder-konto selv heller. Han har vært mest idiot, altså, men det lukter jo drama av dere begge slik dere holder på.

Anonymkode: 0bbeb...e91

• Liker 7
Skrevet

Han har ingen rett til å hisse seg opp over at du er på Tinder. Han har jo selv registrert seg der, samt sendt deg en avvisende melding. Dette tullet han driver med på Instagram er jo drepent for et forhold.

Jeg forstår at du er glad i ham, men han er nødt til å sortere tankene sine før han er klar for et forhold. Er han villig til det? Finnes det et snev av selvinnsikt og vilje til forandring her? Om mulig med profesjonell hjelp?  Om ikke, bør du la ham fare. 

Anonymkode: efbf8...527

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette hørtes ut som en skikkelig god, gammeldags fjortisromanse. Mest pga. hans oppførsel med å like bilder av andre damer så du skal bli sjalu og denslags, men også at man demonstrativt går tilbake på Tinder fremfor å spørre om hvorfor i alle dager den andre er der. Det kan man gjøre om man faktisk er helt fullstendig ferdig, men da avklarer man det med hverandre, og da bruker man ikke tid på å lure og til og med spørre andre om hvorvidt han kanskje vil angre seg og ta kontakt igjen. Er man fortsatt så interessert at man ønsker at denne fyren skal ta kontakt igjen, da lager man seg jo ikke Tinder-konto selv heller. Han har vært mest idiot, altså, men det lukter jo drama av dere begge slik dere holder på.

Men bare sånn for å svare på det faktiske spørsmålet også: Ja, jeg tror absolutt det er mulig han tar kontakt igjen. Han er jo åpenbart både høyt og lavt på kort tid og sier ting han ikke mener i affekt. Jeg synes derimot ikke du bør ta opp tråden igjen nettopp fordi han er såpass ustabil. Det er neppe noe særlig sunt for noen av dere, og aller minst deg, å fortsette det her.

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Etter en hendelse hvor han ble fornærmet, tror dere han blir å angre og ta kontakt igjen?

Han er 30+ og har et temperament (og er impulsiv) uten like. Vi har holdt på i 2 mnd, kjempeforelsket begge to, har veldig bra sex, fine samtaler, veldig gøyale minner, samme interesser o.l. En veldig god match på mange måter! Han sier hele tiden at han føler jeg er en liga over han (utseendemessig) og at han ikke skjønner hvorfor en som meg vil være med en som han. Han sier selv at han fikk omtrent ingen matcher på tinder. Han har nok en stil en del jenter vil kalle for harry.

Men. Vi hadde en uoverensstemmelse (han dret seg loddrett ut). Jeg hørte ingenting fra han på mange dager (jeg bestemte meg dor ikke å ta initiativ til å prate ut, da det alltid wr jeg som må gjøre det..), og 4 dager etterpå fant ei venninne av meg han på tinder igjen. Så da tenkte jeg helt ærlig: «Fuck it, hvorfor skal han ha tinder og ikke jeg?» Vi hadde begge slettet den (eller.. han hadde satt den på pause) Så da laget jeg meg en profil jeg og. Da fant han meg der samme kvelden, og ble sint/fornærmet og sa vi var ferdige, og at jeg ikke skulle kontakte han igjen. 

Altså... Han sveipet inne på tinder og fant meg, og ble sur for at jeg hadde tinder, når han hadde det selv? Tidligere har han vært kjapp på nærmest å løpe inn på Instagram for å like bilder av andre deilige jenter så jeg skal se det, når han tror at vi har vært ferdige. Han styrer veldig og tror ofte at jeg ikke vil ha han lengre, og derfor skal han gjøre meg sjalu. Han har veldig dårlig selvbilde. Kanskje han trodde jeg var ferdig med han denne gangen, siden jeg ikke tok kontakt etter uoverensstemmelsen?

Men uansett, å gå så langt at han skriver «ikke kontakt meg igjen». Den er drøy.... 

Var det du som kontaktet han da? Rart han skriver det når det er han som finner deg og kontakter deg igjen 😂😂 I såfall hadde jeg sagt : Nei selvsagt ikke, er jo du som kontakter meg tydeligvis, men please.. ikke gjør det igjen! er du snill!

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sier hele tiden at han føler jeg er en liga over han (utseendemessig) og at han ikke skjønner hvorfor en som meg vil være med en som han. Han sier selv at han fikk omtrent ingen matcher på tinder. Han har nok en stil en del jenter vil kalle for harry.

Han høres helt fryktelig ut. Du skal være glad til.

Anonymkode: 7d010...329

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han høres helt fryktelig ut. Du skal være glad til.

På bakgrunn av det du har sitert i uthevet skrift, eller på bakgrunn av det jeg har fortalt? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

På bakgrunn av det du har sitert i uthevet skrift, eller på bakgrunn av det jeg har fortalt? 

Kombinasjonen av det du forteller om hva slags komplimenter han gir (en blanding av å sette deg på en pidestall og grave en grav for seg selv, formulert i fryktelig forslitte og tomme fraser), stilen hans (en "harry" stil reflekterer som regel et "harry indre), hvor oppfarende han er (selvforklarende), sjalusispillet hans (selvforklarende) ...

Jeg synes ofte damene på KG er i overkant dømmende når folk ber om råd, men her synes jeg faktisk det ser ut til å være på sin plass å dømme (selv om jeg naturligvis ikke egentlig vet noe som helst om verken ham eller deg!): Han er ikke en god person å innlate seg med.

Gjest Minesveiper
Skrevet

Han har på en måte laget seg en selvoppfyllende profeti virker det som. Vær glad du er kvitt han, flere av tingene du nevner gjør han ikke til en kjernekar akkurat.

Skrevet

Sinna, irrasjonell og harrykjekk type? Ånei _hvordan_ kan du la han gå.... 

Anonymkode: 57152...688

• Liker 1
Skrevet

Alt dette på bare 2 måneder?! Løp sier jeg bare...

Anonymkode: 3718d...fa2

• Liker 1
Skrevet

Jeg var sammen med en mann der jeg til slutt brukte all min tid og alle mine krefter på å tenke på hvordan jeg skulle få ordnet opp i problemer mellom oss. Det slukte meg og jeg ble syk av det. Dersom denne mannen sliter deg ut og ikke innser det, så er det lite du kan gjøre for å endre han. Det du ser blir det du må leve med, og er det bra for deg? 

Anonymkode: 4a62d...e6a

• Liker 1
Skrevet

Vet dere.. Det har hjulpet meg SÅ å høre tilbakemeldingene deres. Har innerst inne visst alt, men er ikke så lett å innse alltid. Tusen takk 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...