AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Etter en hendelse hvor han ble fornærmet, tror dere han blir å angre og ta kontakt igjen? Han er 30+ og har et temperament (og er impulsiv) uten like. Vi har holdt på i 2 mnd, kjempeforelsket begge to, har veldig bra sex, fine samtaler, veldig gøyale minner, samme interesser o.l. En veldig god match på mange måter! Han sier hele tiden at han føler jeg er en liga over han (utseendemessig) og at han ikke skjønner hvorfor en som meg vil være med en som han. Han sier selv at han fikk omtrent ingen matcher på tinder. Han har nok en stil en del jenter vil kalle for harry. Men. Vi hadde en uoverensstemmelse (han dret seg loddrett ut). Jeg hørte ingenting fra han på mange dager (jeg bestemte meg dor ikke å ta initiativ til å prate ut, da det alltid wr jeg som må gjøre det..), og 4 dager etterpå fant ei venninne av meg han på tinder igjen. Så da tenkte jeg helt ærlig: «Fuck it, hvorfor skal han ha tinder og ikke jeg?» Vi hadde begge slettet den (eller.. han hadde satt den på pause) Så da laget jeg meg en profil jeg og. Da fant han meg der samme kvelden, og ble sint/fornærmet og sa vi var ferdige, og at jeg ikke skulle kontakte han igjen. Altså... Han sveipet inne på tinder og fant meg, og ble sur for at jeg hadde tinder, når han hadde det selv? Tidligere har han vært kjapp på nærmest å løpe inn på Instagram for å like bilder av andre deilige jenter så jeg skal se det, når han tror at vi har vært ferdige. Han styrer veldig og tror ofte at jeg ikke vil ha han lengre, og derfor skal han gjøre meg sjalu. Han har veldig dårlig selvbilde. Kanskje han trodde jeg var ferdig med han denne gangen, siden jeg ikke tok kontakt etter uoverensstemmelsen? Men uansett, å gå så langt at han skriver «ikke kontakt meg igjen». Den er drøy.... Anonymkode: 52b7c...d86 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 Populært innlegg #2 Skrevet 28. august 2018 Det der virker såpass ustabilt at jeg tror jeg hadde tatt oppfordringen til etterretning. Anonymkode: 16d31...cee 73
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Jeg hadde skrevet tilbake "du sveiper rundt på tinder, finner meg og blir sur for jeg er på tinder. Du er jo også der. Men ja, vi er ferdige. Ikke kontakt meg igjen du heller :)" Så snakker du aldri til han igjen og finner noen andre uten drama. Anonymkode: 70c47...e13 30
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Jeg ville rett og slett gått videre, for det høres ikke ut som det forholdet hadde blitt noe bedre. Han er usikker, men lar det gå utover deg. Og på sikt vil det nok bli verre, ikke bedre. En som du alltid må ta kontakt med etter uoverensstemmelser, en som mener han har lov men ikke du. En som ønsker å gjøre partneren sin sjalu. Nei takk, move on. Anonymkode: f2ea3...774 2
Skiftenøkkel Skrevet 28. august 2018 #5 Skrevet 28. august 2018 Høres ut som du bare kan fortsette på tinder. Finnes nok flere harry kjekkaser der ute 8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #6 Skrevet 28. august 2018 Dere høres ikke kjempeforelsket ut begge to, med så mye greier på under to måneder? Åssen har dere klart å ha så mye drama, på så kort tid, at han allerede har rukket å prøve å straffe deg med å inn på Instagram å like deilige damer, samt opprette Tinder på nytt? Nei, herregud, la denne ballen ligge.. Meg og typen har ikke hatt en eneste sånn krangel på halvannet år en gang, jeg hadde ikke giddi det styret der med en jeg ikke var sammen med en gang! Anonymkode: 456f4...3e1 32
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 Hvor gamle er dere? Oppførselen tilsier at dere er i midten av tenårene. Anonymkode: 60276...7c1 16
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #8 Skrevet 28. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville rett og slett gått videre, for det høres ikke ut som det forholdet hadde blitt noe bedre. Han er usikker, men lar det gå utover deg. Og på sikt vil det nok bli verre, ikke bedre. En som du alltid må ta kontakt med etter uoverensstemmelser, en som mener han har lov men ikke du. En som ønsker å gjøre partneren sin sjalu. Nei takk, move on. Anonymkode: f2ea3...774 Ja, er dette alle venninnene mine også sier. Bare synd jeg rakk å bli glad i fyren.. Men er helt enig. Anonymkode: 52b7c...d86
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #9 Skrevet 28. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Oppførselen tilsier at dere er i midten av tenårene. Anonymkode: 60276...7c1 Holdt på å si, hva har jeg gjort? 😂 Anonymkode: 52b7c...d86
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #10 Skrevet 28. august 2018 Så mye drama på så kort tid? Tror det er best å bare gå videre. En voksen mann, som er så usikker og barnslig, kommer aldri til å forandre seg. Og du virker like barnslig selv. Dramaet kommer til å forfølge dere. Det blir av og på utallige ganger, til en av dere "straffer" den andre på en så utilgivelig måte, at det ikke lenger er noe igjen av forholdet. Jeg hadde holdt meg borte, gått videre, og ikke en gang prøvd å "vinne" diskusjonen med en comeback. Dessuten, en to måneder lang forelskelse går fort over... Anonymkode: e9c3e...8e7 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #12 Skrevet 28. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så mye drama på så kort tid? Tror det er best å bare gå videre. En voksen mann, som er så usikker og barnslig, kommer aldri til å forandre seg. Og du virker like barnslig selv. Dramaet kommer til å forfølge dere. Det blir av og på utallige ganger, til en av dere "straffer" den andre på en så utilgivelig måte, at det ikke lenger er noe igjen av forholdet. Jeg hadde holdt meg borte, gått videre, og ikke en gang prøvd å "vinne" diskusjonen med en comeback. Dessuten, en to måneder lang forelskelse går fort over... Anonymkode: e9c3e...8e7 Kan du forklare meg hva jeg har gjort som er så barnslig? Føler jeg har forholdt meg rolig og nokså avbalansert i dette dramaet. Det eneste var at jeg laget meg profil på tinder når han gjorde det. Føler det er innafor. Anonymkode: 52b7c...d86
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #13 Skrevet 28. august 2018 Dere høres passe barnslige og umodne ut begge to. Ingen respekt og grunnleggende kommunikasjon så dette "forholdet" har neppe noen framtid. Bruk tiden på noe annet. Anonymkode: 11bd7...491 6
vintage Skrevet 28. august 2018 #14 Skrevet 28. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du forklare meg hva jeg har gjort som er så barnslig? Føler jeg har forholdt meg rolig og nokså avbalansert i dette dramaet. Det eneste var at jeg laget meg profil på tinder når han gjorde det. Føler det er innafor. Anonymkode: 52b7c...d86 Det høres kanskje ut som dere begge liker drama, så kjør på. 6
Gjest Stella Rose Skrevet 28. august 2018 #15 Skrevet 28. august 2018 Når noen skriver sånt, svarer man ikke, da er han ute av livet.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #16 Skrevet 28. august 2018 Akkurat nå, Stella Rose skrev: Når noen skriver sånt, svarer man ikke, da er han ute av livet. Ja, jeg er ferdig. Anonymkode: 52b7c...d86 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #17 Skrevet 28. august 2018 1 minutt siden, vintage skrev: Det høres kanskje ut som dere begge liker drama, så kjør på. Liker drama? Hater det jo.. Er derfor jeg har forsøkt å forholde meg rolig. Anonymkode: 52b7c...d86
Gjest Stella Rose Skrevet 28. august 2018 #18 Skrevet 28. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er ferdig. Anonymkode: 52b7c...d86 Så hvorfor kverulerer du sånn da?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #19 Skrevet 28. august 2018 2 minutter siden, Stella Rose skrev: Så hvorfor kverulerer du sånn da? Kverulerer? Med hvem? Anonymkode: 52b7c...d86 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #20 Skrevet 28. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker drama? Hater det jo.. Er derfor jeg har forsøkt å forholde meg rolig. Anonymkode: 52b7c...d86 I så fall så hadde du snakket med han, ikke "hevnet" deg. Anonymkode: 02d31...642 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå