AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Del Skrevet 28. august 2018 Jeg vasket badet med klorin for og så gå over overflatene med eddik/vann spray. Eddik og klorin skal ikke blandes sammen pga farlig avgassing, men hva med å bruke de etter hverandre? Jeg følte meg fin i formen etter vaskinga, men kan det ha fjort skade på fosteret da jeg er gravid? Anonymkode: 9f6f6...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #2 Del Skrevet 28. august 2018 Skylte/vasket du bort klorinen med rent vann før du brukte eddik på de samme overflatene? Anonymkode: b1521...fc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Del Skrevet 28. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: vasket badet med klorin for og så gå over overflatene med eddik/vann spray Har du for vane å gjøre dette, uten å vaske bort klorinen med rent vann før eddikvaskingen? Det er i så fall ikke bra! Husk også å aldri blande klorin med noe annet enn KALDT VANN. Er du bekymret, snakk med fastlegen eller giftinformasjonssentralen. Anonymkode: b1521...fc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #4 Del Skrevet 28. august 2018 Luft i alle fall godt ut for å få eventuell skadelig avgassing ut av huset. Anonymkode: b1521...fc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #5 Del Skrevet 28. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skylte/vasket du bort klorinen med rent vann før du brukte eddik på de samme overflatene? Anonymkode: b1521...fc7 Nei, vasket ikke med rent vann etter klorinspray. Jeg bruker sjeldent klorin og glemte meg bort, kom til å tenke over dette først nå. Ts Anonymkode: 9f6f6...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #6 Del Skrevet 28. august 2018 Det er vel kun nedi wc at det er behov for å bruke klorin i et vanlig hjem? Anonymkode: b1521...fc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #7 Del Skrevet 28. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du for vane å gjøre dette, uten å vaske bort klorinen med rent vann før eddikvaskingen? Det er i så fall ikke bra! Husk også å aldri blande klorin med noe annet enn KALDT VANN. Er du bekymret, snakk med fastlegen eller giftinformasjonssentralen. Anonymkode: b1521...fc7 Har ikke som vane med å gjøre dette nei, bruker en sjelden gang klorin. Blander aldri klorin med noe, dette var en klorinspray kjøpt i butikk. Ts Anonymkode: 9f6f6...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #8 Del Skrevet 28. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, vasket ikke med rent vann etter klorinspray. Jeg bruker sjeldent klorin og glemte meg bort, kom til å tenke over dette først nå. Ts Anonymkode: 9f6f6...6f7 En rask telefon til giftinformasjonen, vil gi deg svar: "Du når oss på 22 59 13 00 - døgnåpen telefon."https://helsenorge.no/Giftinformasjon Anonymkode: b1521...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #9 Del Skrevet 28. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke som vane med å gjøre dette nei, bruker en sjelden gang klorin. Blander aldri klorin med noe, dette var en klorinspray kjøpt i butikk. Ts Anonymkode: 9f6f6...6f7 Jeg har ikke kjennskap til denne sprayen. Men på giftinformasjonen vil du få svar, som sagt. Anonymkode: b1521...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #10 Del Skrevet 28. august 2018 Det er rart om det ikke står på sprayflasken at overflatene skal rengjøres med vann etter bruk av klorinsprayen. Anonymkode: b1521...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå