Wonders Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Nå er det ikke lenge til det skal feires. Eller feirer du ikke? Her har jeg feiret mye før, men ikke de siste årene. Ingen barn kommer på døren heller lenger, de er vokst opp, neste kull er for små. Pynter du? Skulle likt å pyntet slik utenfor boligen vår;
Gjest Stella Rose Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Jepp, planen min som alle andre år, låse døra, trekke for gardiner og slukke lyset.
Wonders Skrevet 28. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2018 1 minutt siden, Stella Rose skrev: Jepp, planen min som alle andre år, låse døra, trekke for gardiner og slukke lyset. Ja det er sikkert greit når det er mye trafikk
mrs rosa Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Ja, jeg pynter masse 😄 Elsker halloween! Har begynt å glede meg allerede til det kommer stasj i butikken. Bare synd det ikke er så bra utvalg som i England og USA. 😕 Pynter inne og ute. 2
sommermor Skrevet 28. august 2018 #5 Skrevet 28. august 2018 Personlig så feirer jeg ikke, og tar avstand fra dagen. Det har utviklet seg til å bli en av de såreste dagene i året. Når barn /ungdom sier de vil gå knask eller knep med henne, og når hun kommer, sier de at hun ikke får være med likevel. Jeg har likevel alltid snop hjemme hvis det kommer noen på døren.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 Feirer når jeg er i USA. Vet ikke om jeg blir der i år, men håper det. Veldig kjekk høytid. Norge feier halloween «feil» og har gitt høytiden et dårlig rykte ... Synd. Anonymkode: 07043...6e2 2
Duff Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 I år har jeg stor hage så kanskje jeg må dra på litt. Må snakke med naboene og høre om deres barnebarn kommer i så fall. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #8 Skrevet 29. august 2018 Jeg feirer, med film og god mat/snop som jeg tenker på som Halloween mat. Oppvokst i USA, så det er en kultur greie for meg. Ingen barn i nabolaget som går knask eller knep. Uansett så er den norske versjonen så "feil" på en måte, og unngår andre sine fester rundt denne tiden av året. Anonymkode: 6a0f5...57b 1
cleangal Skrevet 29. august 2018 #9 Skrevet 29. august 2018 På 28.8.2018 den 10.03, Stella Rose skrev: Jepp, planen min som alle andre år, låse døra, trekke for gardiner og slukke lyset. Samme plan her, i år som i fjor (og alle andre år).
Revefrua Skrevet 1. september 2018 #10 Skrevet 1. september 2018 Jeg og samboer skal kombinere innflytningsfest med Halloween i år. Gleder meg til å gjøre litt ekstra ut av innflytningsfesten med snacks, pynting og kostymer. Er så sjelden jeg får mulighet til å kle meg ut, og det er jo så gøy 😁 1
Tanuki Skrevet 2. september 2018 #11 Skrevet 2. september 2018 Skal gutten vår og kusinen hans skal gå halloween sammen, de gleder seg veldig. Vi voksene blir med men holder oss i bakgrunnen.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #12 Skrevet 3. september 2018 Ja, har planer om å gjøre det samme som i fjor. La være å feire Anonymkode: 41787...9fe 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #13 Skrevet 3. september 2018 Vennegjengen har Halloweenfest hvert år, det er blitt en morsom tradisjon Gleder meg! Anonymkode: 349c4...099
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #14 Skrevet 2. oktober 2018 Det er ein vanleg dag for meg. Ingen godteri kjøpes inn og ingen lys slukkes. Ingen vits å ringe på her, eg har ingenting å gje Anonymkode: a0075...ff6 1
Arkana Skrevet 2. oktober 2018 #15 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg skal skjære ut gresskar som skal pynte trappa vår. Mannen tar med barna og noen av vennene deres på knask eller knep i nabolaget (veldig glad jeg har bare hyggelige naboer som åpner dørene og har litt snop til barna, mange pynter også) mens jeg er hjemme og deler ut godteri.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #16 Skrevet 2. oktober 2018 Ja, jeg skal gjøre det samme som jeg har gjort de siste årene: Se The nightmare before christmas sammen med ungene mine og spise haugevis med snop! Vet ikke hvorfor akkurat den har blitt Halloween-filmen vår, men sånn er det blitt. Har kjøpt Jack Skellington gaver til ungene i år, så det gleder jeg meg til å gi dem Ungene vil ikke gå Halloween og det er helt greit det. Vi pynter bittelitt og koser oss veldig masse Anonymkode: 71725...f74
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #17 Skrevet 5. oktober 2018 På 29.8.2018 den 14.31, AnonymBruker skrev: Jeg feirer, med film og god mat/snop som jeg tenker på som Halloween mat. Oppvokst i USA, så det er en kultur greie for meg. Ingen barn i nabolaget som går knask eller knep. Uansett så er den norske versjonen så "feil" på en måte, og unngår andre sine fester rundt denne tiden av året. Anonymkode: 6a0f5...57b Hvordan er den feil? Hvordan gjør de det in america? Anonymkode: d521e...fe1
Stueloff Skrevet 7. oktober 2018 #18 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg skal kjøpe inn masse godteri i tilfelle det kommer barn på døra, og hvis det ikke gjør det så blir jeg uansett ikke lei meg, for da har jeg masse godteri å spise selv
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #19 Skrevet 7. oktober 2018 Alt jeg ønsker meg er at ingen drittunger kaster egg på vinduene mine, som de gjorde i fjor. Anonymkode: 90d4e...e7a
Minnie23 Skrevet 7. oktober 2018 #20 Skrevet 7. oktober 2018 Nei. Kunne ikke brydd meg mindre. Kledde meg bare ut da jeg var barn, og gikk trick og treat. Jeg er ikke glad i å kle meg ut. Den ene gangen jeg hadde kledd meg ut, så var det så få på byen som hadde kledd seg ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå