Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften tilsier vil du allerede forstå at innholdet er komplisert. 

Jeg har hatt en jobb i ett års tid - ikke full stilling. «Kjente» min sjef fra før men kun via chatting. 

Det er altså to bedrifter som han driver og bedriftene har tett samarbeid - dvs at vi må møte opp begge steder jevnlig for å hjelpe hverandre. Han er ikke til stede så er hans samarbeidspartner jeg må mest forholde meg til.. 

Det er der problemet ligger... Han er et svin! Det er et sexpress uten like, han tar på meg, maser om å ha sex med meg og sender drøssevis med meldinger om at han er forelsket. Jeg har vært tydelig hele veien på at det skjer ikke! 

Neste problem er min sjef - vi har en ting. Dvs at jeg har litt følelser og han har meg rundt lillefingeren.. Han er god med ord og jeg er svak. Han klarer seg ikke nå uten meg på jobb og jeg føler jo på det at jeg ikke kan la han stå igjen der.. 

Jeg tar opp gang på gang dette hans samarbeidspartner gjør og gan tar det videre opp med han og jeg får da igjen skyllebøtten for at jeg sladrer. Sjefen blir sittende i midten av dette og kan ikke bare kvitte seg med han da det er familie.. 

Men hvor langt skal dette gå? Jeg leter såklart etter noe nytt men det er ikke lett i en liten bygd. 

Tips til hvordan jeg skal ta det opp med sjefen? Hva skal jeg si? Kan jeg kreve noe? 

Som skrevet over er han god på ord - men dårlig på handling. 

Anonymkode: bb0eb...6f1

Videoannonse
Annonse
Gjest Irened75
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som overskriften tilsier vil du allerede forstå at innholdet er komplisert. 

Jeg har hatt en jobb i ett års tid - ikke full stilling. «Kjente» min sjef fra før men kun via chatting. 

Det er altså to bedrifter som han driver og bedriftene har tett samarbeid - dvs at vi må møte opp begge steder jevnlig for å hjelpe hverandre. Han er ikke til stede så er hans samarbeidspartner jeg må mest forholde meg til.. 

Det er der problemet ligger... Han er et svin! Det er et sexpress uten like, han tar på meg, maser om å ha sex med meg og sender drøssevis med meldinger om at han er forelsket. Jeg har vært tydelig hele veien på at det skjer ikke! 

Neste problem er min sjef - vi har en ting. Dvs at jeg har litt følelser og han har meg rundt lillefingeren.. Han er god med ord og jeg er svak. Han klarer seg ikke nå uten meg på jobb og jeg føler jo på det at jeg ikke kan la han stå igjen der.. 

Jeg tar opp gang på gang dette hans samarbeidspartner gjør og gan tar det videre opp med han og jeg får da igjen skyllebøtten for at jeg sladrer. Sjefen blir sittende i midten av dette og kan ikke bare kvitte seg med han da det er familie.. 

Men hvor langt skal dette gå? Jeg leter såklart etter noe nytt men det er ikke lett i en liten bygd. 

Tips til hvordan jeg skal ta det opp med sjefen? Hva skal jeg si? Kan jeg kreve noe? 

Som skrevet over er han god på ord - men dårlig på handling. 

Anonymkode: bb0eb...6f1

Skaff deg en advokat, som du tar med deg på møtet når du skal ta dette opp med han. Siden du allerede har gjort det flere ganger før så har du full rett til å ha med advokat neste gang, da situasjonen ikke har forbedret seg. At de ikke klarer seg uten deg, er rett og slett ikke ditt problem! Og slik sjefen din behandler deg, vel det er ikke lov det heller i arbeidssammenheng. 

Sånn skal det ikke være. 

Vedkommende som trakasserer deg kommer aldri til å slutte. Og setter du ikke ned foten nå vil dette kunne påvirke deg over tid. Det kan også gå ut over deg selv, med tanke på at du vil søke andre jobber når du blir lei dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...