Gjest nefri Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 når jeg skal gå til skolen om morgenen pleier pus å følge etter meg jeg syns det er kjempesøtt gjort av ham såklart men vil ikke han skal gjøre det siden det er et godt stykke å gå pluss mange biler o.l. eneste som hjelper er at jeg snur meg og sier shhhhhhhh til ham... stakkar liten... men etterhvert så gir han opp heldigvis. en pus jeg hadde før gjorde også slikt. pleier deres puser også å gjøre slik?
Gjest Aurélie Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Familien min har hatt noen katter opp igjennom årene, og når jeg og søsteren min gikk på barne -og ungdomsskolen, hendte det at kattene fulgte etter oss på skoleveien. Vi syntes det var litt stas, og lot de bare dilte med. Men det var et stykke å gå, og ofte måtte foreldrene våre ned i sentrum og lete etter kattene, fordi de ikke hadde funnet veien hjem igjen. Slike ting er jo litt skummelt. For å unngå dette så er det om å gjøre at katten ikke ser deg når du går til skolen. Enten må dere holde ham inne, eller så kan du prøve å slippe ham ut rett før du skal gå, men da ut på verandaen eller i en annen retning enn den du bruker når du selv skal ut av døra. Gi gjerne katten noen godbiter ute på verandaen, slik at den har noe å holde på meg, og ikke registrerer at du sniker deg avgårde
Gjest miau Skrevet 14. mars 2005 #3 Skrevet 14. mars 2005 Den ene katten min pleier å følge etter meg og. det ganske skummelt, når jeg bor rett ved motorveien. Derfor pleier jeg også å lage den lyden, og "jage" den vekk, ved å trampe mot han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå