Gå til innhold

Blikket mitt er "skummelt"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva mener man egentlig når man sier det? Altså, jeg vet det er umulig for dere å si nøyaktig hva han mener....men kanskje dere har en aning....

Har truffet fyren noen ganger  i løpet av det siste året, kun for sex ikke for forhold.

Men vi har alltid skravla,ledd, sett litt på tv sammen osv når vi har møttes, i tillegg til noen runder med sex.

Vi møttes igjen for noen dager siden, skravla, tok noen øl ute og gikk på hotellrommet mitt. Imens jeg suger han og jeg har begynt å bli ganske overkåt selv, titter opp på han og det er da kommentaren om blikket mitt kommer.

Altså det kåte blikket mitt er "skummelt"/farlig for han.... Han prøvde å se bort, men klarte ikke...

Når man møtes kun for sex bør vel ikke det at jeg er kåt i blikket underveis i sexen være så farlig eller skummelt?

Er det sånt man sier når man kjenner en fare for å få følelser? 

Anonymkode: c8814...1ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Til og med jeg som kan analysere det utroligste og i det uendelige for å få noe til å bli " kanskje det er følelser" klarer ikke se hvordan i alle dager du klarer å dra den slutningen der? 

Anonymkode: 60fa3...2e6

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hæ? Til og med jeg som kan analysere det utroligste og i det uendelige for å få noe til å bli " kanskje det er følelser" klarer ikke se hvordan i alle dager du klarer å dra den slutningen der? 

Anonymkode: 60fa3...2e6

Jeg lurer bare på hva som ligger bak en sånn kommentar vanligvis, for meg vil det være en helt klar fordel at det ikke er følelser involvert. 

Men jeg ser bare ikke hvorfor blikket mitt når jeg er kåt.....når vi har sex.... Skulle være skummelt/farlig for han....😂😂 

Jeg vet det ikke er fordi jeg ser skummel ut, vet han liker blikket jeg har da.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer bare på hva som ligger bak en sånn kommentar vanligvis, for meg vil det være en helt klar fordel at det ikke er følelser involvert. 

Men jeg ser bare ikke hvorfor blikket mitt når jeg er kåt.....når vi har sex.... Skulle være skummelt/farlig for han....😂😂 

Jeg vet det ikke er fordi jeg ser skummel ut, vet han liker blikket jeg har da.

Spør han da vel? Hvordan i f.. skal noen her inne vite det? 

• Liker 5
Skrevet

Han mener sikkert at du har et sultent blikk rent seksuelt... Han prøvde å si noe sexy antagelig. Hva vet vi?

Anonymkode: e9a74...4a2

• Liker 9
Skrevet

Hehe, jeg tror faktisk du er inne på noe med tolkningen din ts. Noe jeg kunne sagt hvis blikket ditt var så uimotståelig at jeg visste det kom til å brenne seg fast på netthinnen. Da er jeg solgt.

Men herregud, hvem andre enn han vet hva han mente.

Anonymkode: 3f7d1...262

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er bare én person som kan svare på det.

Likevel: Min partner sier jeg har farlig blikk. Hun sier det for å beskrive hva som var hennes første tiltrekning mot meg. Hun så flere bunner og ukjent terreng, og hun ville utforske dette.

Spør ham vil være mitt råd til deg.

Skrevet

Det er jo selvsagt umulig å svare på, men det er da gøy å gjette og spekulere likevel :)

Min første tanker er litt som TS sin, at det er farlig å se deg i øynene pga at da blir han forelsket. Det er skummelt for han å få eller kjenne på følelser for deg. 

Kan også bare være forsøk på sexysnakk, du har så intenst blikk, du spiser han med blikket, du tar så kontroll, han kommer fortere når han ser det kåte blikket ditt osv. At det er farlig pga følelser er jo forøvrig også noe som man bare kan finne på å si i senga som et kompliment, men som ikke betyr like mye utenfor. Under akten får man jo høre at man er drømmedama, en i millionen, gudinne på jord, verdens beste, skulle ønske vi bare kunne ligge her og knulle resten av livet og det er ikke måte på hvor utrolig fantastisk man er, til og med fått noen "jeg elsker deg" men sagt på den kåte måten og ikke den seriøse. Det er bare flørt.

En tredje tanke herfra er at jeg personlig har problemer med å se folk lenge inn i øynene, særlig under sex. Jeg lukker alltid øynene eller ser bort om noen prøver å låse meg i intens blikkontakt under akten. Det er noe intimt med det og noe jeg egentlig bare gjør med kjærester, så da blir det kanskje litt skummelt å se en annen dypt inn i øynene fordi det er noe jeg forbinder med forelskelse og å gi meg over til noen andre. Han forrige jeg lå med (avtalt, kun sex) så meg dypt inn i øynene under misjonær, denne søken etter å se meg inn i øynene og det blikket han hadde tolket jeg som at han likte meg litt ekstra godt og at sexen nok var litt romantisk grunnet og ikke utelukkende fysisk tiltrekning. Jeg tvang meg også til å holde og falle inn i den øyenkontakten litt, og resultatet nå er at jeg sitter igjen og har en vag fornemmelse av forelskelse eller bånd til denne mannen.

Jeg hadde forøvrig også en sommerflørt som ofte så opp når han slikket meg, det var helt krise. Jeg liker jo egentlig å ligge og se på hodet mellom beina mine, men hver gang han så opp så ødela det alt og jeg måtte se bort. Nå har du garantert mer sexy blikk enn han da, han sperret dem skikkelig opp og rullet øynene helt opp i bakhodet omtrent og så helt gal ut der han prøvde å se på meg og slikke meg samtidig, var skikkelig turnoff faktisk :legrine:

Anonymkode: a82d5...441

Skrevet

Som jeg skrev så vet jeg at Han er den eneste som kan gi meg det faktiske svaret, men det er greit å få andres betraktninger og erfaring også.

Har spurt han, men alt han skrev var you know.....så jeg må nok spørre litt mer....

Første gangen han har sagt noe slikt og vi prater mye, både før,underveis og etterpå og mellom møter.... Vi har vært klare på relasjonen, fordi jeg har åpent forhold. Men nå vet han at forholdet mitt går mot slutten av helt andre grunner. Så det er eneste som er endret, han vet jeg blir singel innen kort tid og at han sa det han sa denne gangen.

Han har kommet med mye heftige komplimenter før, men ikke i den grad.....

Skrevet

Ikke har han hatt problemer med å se meg i øynene før heller, så det er ikke en issue.

Men har merket meg at det er noe som er annerledes, småting som at Han nå lagrer snap samtaler.... Gjorde aldri det før, deler mer av andre private ting og spør mer om andre ting enn bare sexorientert som det var før.....

Han er ikke aktuell for meg på den måten, han har et ønske om barn og jeg har fått de jeg skal ha og skrudd igjen krana...

Skrevet

Har du ala oppsperrede stikkende øyne?  

Anonymkode: 0fa97...88e

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ala oppsperrede stikkende øyne?  

Anonymkode: 0fa97...88e

Det kunne vært en logisk og naturlig forklaring, men kan ikke "skryte" på meg der nei...😂😂😂

Gjest fitteslikker
Skrevet
På 28.8.2018 den 7.22, AnonymBruker skrev:

Hva mener man egentlig når man sier det? Altså, jeg vet det er umulig for dere å si nøyaktig hva han mener....men kanskje dere har en aning....

Har truffet fyren noen ganger  i løpet av det siste året, kun for sex ikke for forhold.

Men vi har alltid skravla,ledd, sett litt på tv sammen osv når vi har møttes, i tillegg til noen runder med sex.

Vi møttes igjen for noen dager siden, skravla, tok noen øl ute og gikk på hotellrommet mitt. Imens jeg suger han og jeg har begynt å bli ganske overkåt selv, titter opp på han og det er da kommentaren om blikket mitt kommer.

Altså det kåte blikket mitt er "skummelt"/farlig for han.... Han prøvde å se bort, men klarte ikke...

Når man møtes kun for sex bør vel ikke det at jeg er kåt i blikket underveis i sexen være så farlig eller skummelt?

Er det sånt man sier når man kjenner en fare for å få følelser? 

Lytt etter måten han sier det på. Sa sier han det på en negativ ,eller  positiv  måte? "Å så du har skumle planer jenta mi..." er jo positivt ment. Sier han det med redsel, eller med et "dyrisk" smil om munnen?

Skrevet

Du kan Ikke forvente at en mann skal si godt reflektere balanserte ting mens du suger han?

Skrevet
22 timer siden, fitteslikker skrev:

Lytt etter måten han sier det på. Sa sier han det på en negativ ,eller  positiv  måte? "Å så du har skumle planer jenta mi..." er jo positivt ment. Sier han det med redsel, eller med et "dyrisk" smil om munnen?

Han sa det med et deilig smil om munnen og "prøvde" å unngå blikket mitt er liten stund. Oppfattet det ikke som noe negativt egentlig.

Skrevet
17 timer siden, Bubo skrev:

Du kan Ikke forvente at en mann skal si godt reflektere balanserte ting mens du suger han?

Denne mannen skravler utrolig mye under sex...😂

Var rart til å begynne med, men nå er det bare deilig, avslappende, pirrende.... Forlenger tiden vår i senga. Skravler/småprater fra vi møtes til vi drar fra hverandre, uansett hva vi gjør.....med noen avbrudd når det blir intenst.

Gjest fitteslikker
Skrevet
På 31.8.2018 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Han sa det med et deilig smil om munnen og "prøvde" å unngå blikket mitt er liten stund. Oppfattet det ikke som noe negativt egentlig.

Da er alt bare vel! Det han "sier" med blikket sitt er: "JA" fortsett det er.....Så bare fortsett med den deilige aktiviteten - kos deg med gutten din!  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...