Gå til innhold

Skuffet over vid mus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Er blitt sammen med ei søt lita thai.

Forventet når vi skulle ha sex, at musa skulle være så trang at det ville være vanskelig få penis inn.

Men, det er det ikke. Den glir rett inn uten noe motstand.

Har ganske gjennomsnittlig penis, kanskje litt større enn snittet (12 cm hard).

Hva kommer dette av? Har hun hatt mye sex?

Anonymkode: f5c27...3de

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll 👹 

Anonymkode: 8f2d8...289

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun rett og slett var kåt 🤔

Anonymkode: 3d6c5...cfe

• Liker 10
Skrevet

Eller kanskje du har målt feil på ditt eget utstyr!!!

Anonymkode: 5746d...8b9

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller kanskje du har målt feil på ditt eget utstyr!!!

Anonymkode: 5746d...8b9

Nei, jeg målte helt fra roten og ut.

• Liker 1
Skrevet

Du er UNDER snittet mener du TS. Uansett er det helt irrelevant. 

Ellers kan jeg informere deg om at det ikke er slik at hun blir videre av mye sex. Jeg har hatt mer sex enn de aller fleste og jeg har en så stram at selv de minste penisene ville hatt det deilig 

Anonymkode: abb9a...63a

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forventet når vi skulle ha sex, at musa skulle være så trang at det ville være vanskelig få penis inn.

Nei, det er nok medfødt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg får helt vondt av folk som lager slike tråder, og det uansett om de er troll eller genuine.

Anonymkode: 06a8a...a86

• Liker 22
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at du er gammel nok til å ha sex?

Anonymkode: 60576...604

• Liker 11
Skrevet

Det er sånn hun er. Sex har ingenting med det å gjøre. Skjeden er ikke laget av memory foam, den går tilbake igjen etter å hatt sex. 

Det eneste som kan lage permanent skade er svangerskap/fødsel pga den enorme trykket på muskler og bindevev, da kan musklene og vevet bli permanent skadet. 

Anonymkode: 5a198...237

• Liker 2
Skrevet

Idiot. 

Anonymkode: 83b1c...60b

Skrevet

Enten er hun slik fra naturen eller så har hun født.  Er det veldig viktig for deg velger du en annen dame. :)

Anonymkode: 157a8...45a

• Liker 3
Skrevet

Skam deg. 

Anonymkode: fcdde...cef

• Liker 3
Skrevet

Kvinner varierer stort i størrelse de også, og selv om de asiatiske kanskje i snitt er litt mindre der nede, er det selvsagt forskjeller der også. Det har ingenting med hvor mye sex hun har hatt. 

• Liker 2
Skrevet

Nå er jo tydeligvis ikke pikken din så voldsomt stor heller da. Kvinner er skapt slik at de skal kunne ha sex uten smerter. Så?

Anonymkode: 8cdad...744

• Liker 4
Skrevet

Thai damer er vel like ulike som norske damer er det. Noen er trange, andre er mer vide. Noen har hatt mye sex, andre ikke. Skal du ha ei trang så må du søke på jomfruer...men de fleste med noen unntak er vel ikke det i voksen alder ? 

Anonymkode: 1e511...7c1

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Thai damer er vel like ulike som norske damer er det. Noen er trange, andre er mer vide. Noen har hatt mye sex, andre ikke. Skal du ha ei trang så må du søke på jomfruer...men de fleste med noen unntak er vel ikke det i voksen alder ? 

Anonymkode: 1e511...7c1

Jomfruer er bare jomfruer en første gang med sex, så å stadig søke det må da bli et styr. :laugh:

Kvinner er selvfølge ulike nedentil vi også, men vi "spretter" faktisk ut babyer der nede, og det strammer seg nærmest umiddelbart til igjen, med mindre det oppstår skade. Mye sex har svært lite å si! Jeg har hatt mye sex, og partner har godt over gjennomsnittet stor, men jeg kan fremdeles knipe rundt en finger. 

Av og til føles det imidlertid videre ut der nede, og av og til for stramt. Kommer mye an på syklus og grad av kåthet. Altså kan jeg, som en og samme kvinne, antagelig oppleves både som svært stram og som svært vid. 

Er jeg veldig våt ønsker jeg gjerne å tørke litt bort, for å få mer friksjon, men partner elsker at det er plaskvått. Han blir ekstra kåt av det, så mindre friksjon plager ikke ham. 

Jeg tenker at umodne gutter, som er mest opptatt av egen nytelse, er dem som er mest opptatt av at det skal være trangt. Modne menn nyter kvinnens nytelse, og egen nytelse, og det er langt mer enn hvor trang kvinner er som teller. 

Anonymkode: b2750...6f0

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er UNDER snittet mener du TS. Uansett er det helt irrelevant. 

Ellers kan jeg informere deg om at det ikke er slik at hun blir videre av mye sex. Jeg har hatt mer sex enn de aller fleste og jeg har en så stram at selv de minste penisene ville hatt det deilig 

Anonymkode: abb9a...63a

Oh, lord...

Anonymkode: 52bed...39b

• Liker 3
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, jeg målte helt fra roten og ut.

Lang, men tynn?

Anonymkode: ead0e...c13

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...