liv Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 Jeg skal sitte banevakt i tre dager. Barna skal i barnehagen og vi må finne på noe på ettermiddagen. (Moren er hjemme men hun ligger med influensa så vi bør helst ut av huset!) Hva er været på den kanten nå da? Er det snø? De skulle jo ha no skirenn ved kongsten, er det fortsatt snø der? Hva med skøyter, er det noen baner som det fortsatt er is på?
Pusemor Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Jepp, det er snø i Fredrikstad og det snør nå (har snødd i hele kveld) er nå ca 5-7 cm., så det er mulighet for å ake, stå litt på ski osv.. Skirennet ved Kongsten var etter det jeg vet på kunst snø (tilkjørt), men det gikk fint det! Du kan jo ellers ta turen til Sarpsborg, der er stort bade land, med flere basseng og vannsklie! Det er 17 km fra Fredrikstad til Sarpsborg. Går mange busser og tog, hvis du ikke har bil. Om det finnes skøytebaner er jeg ikke sikker på, men ring turist kontoret, de vet det sikkert. Eller Park og Idrett i Kommunen. Koselig by, så det er fint å bare gå tur også, i gamlebyen f.eks.. Mange fine butikker også i Fredrikstad (og Sarpsborg). Lykke til som barnevakt.
Gjest baby-E Skrevet 15. mars 2005 #3 Skrevet 15. mars 2005 heisann søstra mi! Håper du og yndlingsgutta mine har det bra! Dere kan jo ringe meg i kveld!
liv Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2005 jo takk for infoen pusemor! (Jeg er fredrikstad jente da, men bor ikke i byen fortiden).. I går dro vi på skirennet på kongsten. OG allrede før de hadde begynt så var der" JEg er kald" "jeg fryser i beina" "jeg fryser faktisk på hele kroppen jeg" Så da var det bare å sny da.. Og det selv om de hadde full dress, votter og luer..
Pusemor Skrevet 15. mars 2005 #5 Skrevet 15. mars 2005 Forsto at du er Fredrikstad jente, men litt for sent. Håper dere koste dere litt i går......? Selv om det var kaldt. I dag er det jo herlig, ihvertfall i Sarpsborg! Ha noen fine dager i Fredrikstad. God bedring til deg, forsto du er syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå