Gå til innhold

Giftet seg med Danmarks mest notoriske drapsmann!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På et sett har jeg sympati med henne, denne unge jenta som ble forledet av en kynisk morder, på et annet sett klarer jeg ikke å riste av meg følelsen av at dette er en stor overforenkling og delvis bortforklaring. Hvorfor gjenopptok hun kontakten som "voksen", og hvor naiv kan et menneske bli? Fikk fikk hun et "kick" ut av situasjonen, noe hun ikke er villig til å erkjenne? 

• Liker 1
Skrevet

Det er en fascinerende historie. hun hadde et behov for å bli sett kanskje, noe hun slet med psykisk. Man er ikke balansert og har det ikke bra med seg selv om man føler for å kontakte en som er dømt for mord. Da ligger det mer bak. Så hun var nok det perfekte "offer" for ham sånn sett, antagelig sårbar og med behov for å bli elsket. En stund siden jeg så dokumentaren der hun selv forteller historien. Ikke den samme du linket til tror jeg. Tror hun sa at han etterhvert overbeviste henne om at han var uskyldig. Kjærlighet gjør blind og naiv,  utrolig hvor hjernevasket man kan bli. Har selv vært der. Ei venninne som var sammen med en psykopat. Oppegående dame som ble etterhvert ble fullstendig styrt. Og exen. Han ble rundmanipulert av dama han var sammen med før meg, han så det ikke selv mens det sto på. Han er en person som var veldig opptatt av å please, som har følelsene utenpå huden og går helt opp i personen han er glad i. Så traff han denne lynintelligente dama som var en kløpper på manipulasjon. Det kan forklare det. Mulig hun var slik også. Er komplekse forklaringer på hvorfor man tiltrekkes slike personer som denne psykopatmorderen. Resten (hjernevask) er lett å forstå, han er jo verste sort psykopat. 

Anonymkode: f3b77...d25

Skrevet

Jeg har sett denne før men kan ikke huske detaljene nå. Jeg så litt for å prøve å huske, og bet meg merke i noe hun sia; at Brandur bare var snill og grei, og samtidig forteller hun at han var mye utro, og han forteller at han var mye ute og etterlot henne der hjemme, og at han ikke var en særlig god kjæreste...så han var jo ikke snill egentlig. Det bare minte meg om en del innlegg her på KG, de som poster om mannen de bor med som er så snill og fantastisk men så bruker han å være litt voldelig av ot til...
Så regner med at hun fortsatt er ganske blind i forhold til en del ting med Lundin også.

Anonymkode: 4b8ed...da0

Skrevet

Jeg måtte visst se hele dokumentaren om igjen. Opplever at det er noe fullstedig galt med henne, hun lyver og enten har hun ikke noe begrep om hvilken psykopat Lundin er, eller hun syns det er helt greit at han er slik. Hun lyver for eksempel om at hun syns det var så grusomt å måtte gifte seg med han, men journalisten sier noe annet, og bildene av dem etterpå sier også noe annet. Jeg tror hun virkelig ønsket å gifte seg med han. Hun er ikke normal og jeg tror ikke hun har glemt Lundin enda heller.

Anonymkode: 4b8ed...da0

Skrevet

Nå var det jo også en annen dame som giftet seg med Lundin etter dette og fikk barn med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...