Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #1 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg liker veldig godt å dusje. Nå har jeg bare en vanlig dusj på badet, uten kabinett. I dag tror jeg jeg har dusja i 3-4 timer tilsammen. Jeg bare sitter på gulvet der inne i mørke og med ørepropper og har det helt topp. Jeg har lyst til å ha et helt rom som dusj, med justerbare dyser og strålesystem i taket og på veggene. Jeg vil ha høgtalere for å høre musikk eller aller helst et lydisolerende trådløst headset som tåler vann. Mjukt golv, en stol, en benk og pc Jeg tror et system for varmeresirkulering ville vært nødvendig. Er det noen som har hørt om slike ting før, og kan tipse meg om nettsteder eller leverandører? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 13. mars 2005 #2 Del Skrevet 13. mars 2005 Måtte berre le bittelitt eg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 13. mars 2005 #3 Del Skrevet 13. mars 2005 Høres vanvittig dyrt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2005 #4 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg regner med at du har en enorm varmtvannstank. Ei heller noen tenåringer i huset Drømmedusjen din hørtes jo bare deilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #5 Del Skrevet 14. mars 2005 Hihi. Høres ut som litt av en ønskedrøm. Er sikkert ønskedrømmen til en del murere/rørleggere også det - å få slikt et oppdrag. Tør ikke tenke på hvor mye det vil koste. Men mulig er det nok sikkert. Kanskje bortsett fra det med pc i dusjen da Men noen av tingene bør da kunne la seg gjøre. En stol kan du da vel sette inn der helt uproblematisk. Høytalere skal heller ikke være noe problem. Du kan jo vurdere en steamdusj. Synes de ser litt rare ut jeg, men da får du jo stråler og massage både her og der. Radio og diverse annet også. http://www.hydroterapi.com/html/steamdusj.htm Jeg må også si meg imponert over den varmtvannstanken din... Og så lurer jeg litt på hvorfor du har ørepropper på deg. Synes det høres litt komisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #6 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg synes egentlig det hørtes drøyt ut. Sikkert digg, men jeg ville fått en vond smak i munnen av å bruke så mye vann når andre må gå i milevis hver dag for å få vann fullt av bakterier som kan gjøre dem syke. Nå hørtes jeg sikkert idealistisk og vrang ut, men det var mitt første innfall... Og blir ikke huden din som en rosin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. mars 2005 #7 Del Skrevet 14. mars 2005 Dusje 3-4 timer? Hvordan blir det med huden din etter en slik seanse? Og hva med varmtvann? Er enig i at det er digg å stå leeenge i dusjen, men... :o også skal du ham med pc i dusjen? :klø: Du har ikke vurdert å kjøpe deg badekar i stedenfor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 14. mars 2005 #8 Del Skrevet 14. mars 2005 Da må du vel skaffe deg noe ala denne: http://www.navstore.com/argonaut_r640.asp Men denne er vel kanskje beregnet på utendørs bruk, det kan bli veldig varmt i et dusjerom kan jeg tenke meg, og det liker ikke dataene så godt altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 14. mars 2005 #9 Del Skrevet 14. mars 2005 Dusjer du vikrkelig i 3-4 timer?? :o Var det ikke du som lagde en tråd om dusj og såpebruk for litt siden? Du mente at folk var for renslige, og at det ikke var sunt? (Eller noe i den duren...) Vel, jeg tror ikke det å dusje i så mange timer heller er særlig sunt jeg. Egen varmtvannstank har du vel ikke, tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 14. mars 2005 #10 Del Skrevet 14. mars 2005 Det finnes forressten dusj med radio, høytaler, stråler fra alle kanter ja. Det koster vel en liten formue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #11 Del Skrevet 14. mars 2005 Sitat Jeg liker veldig godt å dusje. Nå har jeg bare en vanlig dusj på badet, uten kabinett. I dag tror jeg jeg har dusja i 3-4 timer tilsammen. Jeg bare sitter på gulvet der inne i mørke og med ørepropper og har det helt topp. Jeg har lyst til å ha et helt rom som dusj, med justerbare dyser og strålesystem i taket og på veggene. Jeg vil ha høgtalere for å høre musikk eller aller helst et lydisolerende trådløst headset som tåler vann. Mjukt golv, en stol, en benk og pc Jeg tror et system for varmeresirkulering ville vært nødvendig. Er det noen som har hørt om slike ting før, og kan tipse meg om nettsteder eller leverandører? Du har skjønt poenget medkroppsvasken. Selv har jeg en slik steamdusj. Den kosta det samme som en ok bruktbil, eller en sydentur om du vil. Men bedre anvendelse av pengene finnes ikke. Problemet oppsto med varmtvannet, måtte kjøpe større varmtvannstank. 300 liter x 2. Da holder det en stund. Det aller beste, det er god plass til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #12 Del Skrevet 14. mars 2005 Sitat Jeg synes egentlig det hørtes drøyt ut. Sikkert digg, men jeg ville fått en vond smak i munnen av å bruke så mye vann når andre må gå i milevis hver dag for å få vann fullt av bakterier som kan gjøre dem syke. Nå hørtes jeg sikkert idealistisk og vrang ut, men det var mitt første innfall... Og blir ikke huden din som en rosin? Skal vi la være å bruke vann, som vi har overflod av fordi noen på andre siden av jorden ikke har vann. Vil det hjelpe dem om vi reduserer vannforbruket vårt. Da reduserer jeg det gjerne, men ser ikke at det skulle hjelpe dem noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå