Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som har deltidsjobb ved siden av studiet, hva tjener du i timen? Lurer på hva som er «normalt».. 😊

Anonymkode: 041e5...65d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ringevikar på skole, tjener rundt 250 kr timen

Anonymkode: dd6bc...6a6

Skrevet

185 kr

Anonymkode: b5284...993

Skrevet

160kr.. butikk

Anonymkode: 85c23...f0d

Skrevet

Ca 100 000,- i året 😊 ringevikar i kommunen

Anonymkode: a41f7...fd2

Skrevet

210 kr i timen, men det er basert på mastergraden jeg allerede har, så er ikke helt representativt :) Jobber ca 20 timer i mnd.

Anonymkode: 0b811...9de

Skrevet

Starter i deltidsstilling neste uke. Får 200 kr timen. Har en bachelor innen det jeg skal jobbe med

Anonymkode: 28859...a58

Skrevet

Jeg har full jobb nå, men jeg tjente 185 kr i grunnlønn og fikk ulike tillegg som kunne ende på 275 kr i timen. Det var mer av sistnevnte da jeg tok de ubekvemmelige skiftene. 

Anonymkode: b7b14...47c

Skrevet

Da jeg fikk jobb mot slutten av mastergraden var det 40 - 50 000 i mnd. Har fortsatt den jobben, og er basert på mastergraden. Elelrs har jeg ikke jobbet som student.

Anonymkode: 513e4...52a

Skrevet

Ringevikar på skole. 308,- timen 

Anonymkode: a9d41...155

Skrevet

ca 25.000kr i måneden brutto. Arbeider dog ikke. Får AAP gjennom NAV og er på omskolering 😄 Luksusstudent kan du kalle meg 

Anonymkode: 7d50c...282

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ca 25.000kr i måneden brutto. Arbeider dog ikke. Får AAP gjennom NAV og er på omskolering 😄 Luksusstudent kan du kalle meg 

Anonymkode: 7d50c...282

Ville ikke ha byttet det mot å være syk og ha nedsatt arbeidsevne.

Er fornøyd med å være ressursster og frisk, noe som ikke kan måles i penger😊

Anonymkode: fd482...184

• Liker 4
Skrevet

Lite. Vikar i barnehage. 156 i timen. Jobber 1-2 dager i uka.

Anonymkode: c41c6...a8c

Skrevet

Dere som er ringevikar på skolen og tjener 200-300 kr timen, hvilken utdanning har / holder dere på med? 

Anonymkode: 40b7a...4f2

Skrevet

Omtrent 6000kr i måneden. Selger bilder og videoer på nett. 

Anonymkode: a2cc4...fc3

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er ringevikar på skolen og tjener 200-300 kr timen, hvilken utdanning har / holder dere på med? 

Anonymkode: 40b7a...4f2

Lektor

Anonymkode: a9d41...155

Skrevet

Har tjent ca. 110 000 i året de siste tre årene som student, har flere jobber med ulik timeslønn, den laveste 140kr og den høyeste 170kr i timen. Jobber ikke med noe som er studierelatert. 

Anonymkode: 974f3...ccb

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke de fleste som svarer her er innenfor normalen. Her var det usedvanlige mange gode timelønner. Jeg har ca 170 i kr i timen i kommunen (innenfor helse) og jeg er godt lønnet i forhold til andre kommuner på dette feltet. Jeg er også på lønnstrinn 2. Ufaglært. Ikke jobb relatert til min studieretning, men det tror jeg ikke de fleste har heller? Min timelønn er riktignok ikke eksepsjonelt god, men heller ikke eksepsjonelt dårlig, men det høres den jo nesten ut til å være i dette selskapet! Her er det jo fort å bli skuffet om man går og skaffer seg en butikkjobb og forventer 180 + i timen etter å ha lest svarene her inne.

Grunnen til at mange vikarer i skolen har "en høy timelønn" på minst 200 kr er vel at den timelønnen de viser til også innebærer at de må forberede seg litt på forhånd og eventuelt gjøre etterarbeid? Så når man snakker om at man har en timelønn på 200 og noe som vikar i skolen, så innebærer den timelønnen antall undervisningstimer. Hva er i realiteten timelønnen da, om man faktisk skal fordele det på antall timer man faktisk jobber? Jeg vet at mange tar over undervisningsopplegg for den man går inn i vikar for, men har forstått det sånn at det ofte krever litt for og etterarbeid? Kan være jeg tar feil her altså, så håper noen kan svare meg på hvordan dette fungerer?

Endret av missmcbeal
Skrevet

Jobbet i matbutikk under studiene. På slutten tjente jeg 170NOK i timen pluss tillegg for ansvar og kveld, så nærmere 190NOK i timen kanskje. 

Anonymkode: 19c88...47f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...