Gå til innhold

Hvorfor i helvete skal fete folk bli sykepleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvorfor skal feite folk bli sykepleiere? Hallo, se på deg selv. Hvem ønsker å få kostholdsråd av deg, og få beskjed om å opprettholde en god fysikk og være i fysisk aktivitet. I tillegg mangler du forståelse for hvordan ting henger sammen i kroppen, tydeligvis.

Anonymkode: b06b3...c9b

Endret av Edie
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vetikke: 

Anonymkode: 3b578...a08

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal feite folk bli sykepleiere? Hallo, se på deg selv. Hvem ønsker å få kostholdsråd av deg, og få beskjed om å opprettholde en god fysikk og være i fysisk aktivitet. I tillegg mangler du forståelse for hvordan ting henger sammen i kroppen, tydeligvis.

Noen som stod opp på feil for idag? 

Anonymkode: 5bca0...4e4

• Liker 35
Skrevet

Så hva kan "feite" folk jobbe med da? 

Du er klar over at de jobber med mange flere ting enn kosthold? 

Anonymkode: d8316...75b

• Liker 21
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så hva kan "feite" folk jobbe med da? 

Du er klar over at de jobber med mange flere ting enn kosthold? 

Anonymkode: d8316...75b

De kan teste matprodukter, være madrasstestere eller truckførere! Who cares? Det gjør i hvertfall ikke de.

• Liker 8
Skrevet

Passer en uniformen så må det vel være greit...? 😬

• Liker 2
Skrevet

Så, så, TS, dette går bra. Pust med magen og pust ut de grusomme holdningene dine :klem::duskedame:

Anonymkode: bc7a1...dd5

• Liker 14
Skrevet

Kjenner ingen sykepleiere som jobber med kosthold..... 

Anonymkode: d29af...3bf

• Liker 36
Skrevet

Feite folk finnes overalt i dag, i alle yrker. Går ikke an å hisse seg sånn opp av det, da vil du få sinneanfall 5 ganger til dagen. Deal with it. Feit blir snart den nye normalen.

Anonymkode: 8343a...7b4

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Så, så, TS, dette går bra. Pust med magen og pust ut de grusomme holdningene dine :klem::duskedame:

Anonymkode: bc7a1...dd5

Og så må ts bare godta at en med litt flere kilo enn hun/han kom inn på studiet og ikke ts.

Anonymkode: 6528b...500

• Liker 19
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det egentlig du tror? At når du ligger i sykehussenga, uten å kunne gå noe sted, og du ber om et glass vann, så vil den feite sykepleieren komme med et glass cola?

• Liker 41
Skrevet

Statsminister er også feit. Gir vel såkalte råd til en hel nasjon, men passer ikke til yrket pg av overskuddsfettet?

• Liker 15
Skrevet
20 minutter siden, ♥ Lola ♥ skrev:

De kan teste matprodukter, være madrasstestere eller truckførere! Who cares? Det gjør i hvertfall ikke de.

Så feite folk skal teste mat og madrasser, eller kjøre truck da? Hyggelig tankegang syns jeg.. 

Jeg er forøvrig ikke feit selv, men jeg syns det var en veldig stygg måte å omtale mennesker på.. 

Anonymkode: 31c3c...619

• Liker 21
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du liker å provosere antar jeg?

Jeg bryr meg ikke om kroppsfasongen til mine sykepleierkollegaer. Men jeg håper ikke at du med dine holdninger (og ditt språk) har planer om å bli sykepleier🤔 

Anonymkode: 12c2c...f3e

• Liker 16
Skrevet

Hvor i all verden har du det fra at sykepleiere hovedsaklig jobber med kosthold?

Man trenger ikke veie 50kg for å kunne utøve god og omsorgsfull sykepleie

• Liker 11
Skrevet

🤣

Om man er feit eller tynn har ingenting med om man er en god sykepleier.. og det er ernæringsfysiologene som har med kosthold og gjøre. 

• Liker 7
Skrevet

Det er ikke slik det fungerer, TS.

Anonymkode: b777f...244

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...