AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 jeg legger merke til at menn kan gi lange og saklige svar, og så har vi de mennene som bare kommenterer bittert. vi har noen kvinner som kommenterer bittert og, men hva er det med kvinner og overdramatisere å fryktelig? "LØP" "løp og se deg aldri tilbake!!" "tro meg jeg vet hva jeg snakker om" "hadde holdt meg unna" . altså, når jeg ser slik sliter jeg med å ta de seriøst, men føler de er mer sånne som gjør seg viktige og vil ha all oppmerksomheten. er det en damegreie å overdramatisere? Anonymkode: 45863...819 4
herzeleid Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Kommer kanskje mye an på arenaene. Lignende det du påpeker virker det som kvinner veldig mye raskere slenger rundt seg med at folk de har dårlige erfaringer med er psykopater, og at saklige innlegg, som til og med kan beskrive usympatisk oppførsel fra menn, er kvinnehat osv. Menn er kanskje raskere til å anklage folk for å være "sosialoster" osv. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 9 hours ago, herzeleid said: Kommer kanskje mye an på arenaene. Lignende det du påpeker virker det som kvinner veldig mye raskere slenger rundt seg med at folk de har dårlige erfaringer med er psykopater, og at saklige innlegg, som til og med kan beskrive usympatisk oppførsel fra menn, er kvinnehat osv. Menn er kanskje raskere til å anklage folk for å være "sosialoster" osv. Hva er i så fall en usosial ost? Anonymkode: 485d9...1e4 2
Isambard Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: (...) er det en damegreie å overdramatisere? Anonymkode: 45863...819 Nei Jeg skammer meg ofte over mannlige dramaqueens. Særlig "Dømt til evig sølibat fordi jeg er snill" og sånne ting. (Det var et fitkivt eksempel, men dere skjønner hva jeg mener.) Jeg synes noen kvinner også er litt vel bitre og fyrer av frekke meldinger mot helt uskyldige innlegg. De får skremmende mye likes. 1
herzeleid Skrevet 28. august 2018 #5 Skrevet 28. august 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er i så fall en usosial ost? Anonymkode: 485d9...1e4 Hehe bra sett 😛
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #6 Skrevet 28. august 2018 Hvordan vet du at folk er det kjønnet de oppgir........? Anonymkode: a6117...6c3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er i så fall en usosial ost? Anonymkode: 485d9...1e4 Dette er en typisk respons fra kvinner. Ellers har vel menn en tendens til å svare på det det blir spurt om, mens kvinner jabler og prater om alt annet i tillegg. Anonymkode: d521c...565 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #8 Skrevet 28. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er en typisk respons fra kvinner. Ellers har vel menn en tendens til å svare på det det blir spurt om, mens kvinner jabler og prater om alt annet i tillegg. Anonymkode: d521c...565 Her er en til. Jabler? Anonymkode: 3b20f...1f2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #9 Skrevet 28. august 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg legger merke til at menn kan gi lange og saklige svar, og så har vi de mennene som bare kommenterer bittert. vi har noen kvinner som kommenterer bittert og, men hva er det med kvinner og overdramatisere å fryktelig? "LØP" "løp og se deg aldri tilbake!!" "tro meg jeg vet hva jeg snakker om" "hadde holdt meg unna" . altså, når jeg ser slik sliter jeg med å ta de seriøst, men føler de er mer sånne som gjør seg viktige og vil ha all oppmerksomheten. er det en damegreie å overdramatisere? Anonymkode: 45863...819 Det er er så rett som det kan bli! Takk til deg som startet tråden! Jeg vurderte dette selv en gang. Det er så mange kvinner som overdramatiserer her. I mange tilfeller skulle en tru de var skilsmisseagenter på jakt eller skilsmiseadvokater som bare vil at folk skal skille seg. Kvinner altså... Ja dere kan si hva dere vil, men det er ett faktum her på KG! Da tenker jeg stort sett: "Jøss, bak den PC-skjermen sitter det en bitter 45 år gammel kvinne med klimaks i sin overgangsalder. Og som også har blitt dumpet..." Kvinner er spesielle vesen: De er vakre, søte, sexy, jah vi kan ikke leve uten dem! Men jaggu meg finnes det spesielle typer også Anonymkode: 337e2...453 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #10 Skrevet 28. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er er så rett som det kan bli! Takk til deg som startet tråden! Jeg vurderte dette selv en gang. Det er så mange kvinner som overdramatiserer her. I mange tilfeller skulle en tru de var skilsmisseagenter på jakt eller skilsmiseadvokater som bare vil at folk skal skille seg. Kvinner altså... Ja dere kan si hva dere vil, men det er ett faktum her på KG! Da tenker jeg stort sett: "Jøss, bak den PC-skjermen sitter det en bitter 45 år gammel kvinne med klimaks i sin overgangsalder. Og som også har blitt dumpet..." Kvinner er spesielle vesen: De er vakre, søte, sexy, jah vi kan ikke leve uten dem! Men jaggu meg finnes det spesielle typer også Anonymkode: 337e2...453 Glemte å si at disse kvinnene også har gått livets lange skole, uteskaminert som phD. Msc Special Doctor Scientist, og kan ALT! Ja tenk... men det er sant! De kan ALT! De vet ALT, har svaret på ALT! Bare spør... Anonymkode: 337e2...453 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #11 Skrevet 28. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er en til. Jabler? Anonymkode: 3b20f...1f2 Poenget var vel at vi henger oss opp i ting som en feilskrevet bokstav etc. Anonymkode: 25556...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #12 Skrevet 28. august 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: jeg legger merke til at menn kan gi lange og saklige svar, og så har vi de mennene som bare kommenterer bittert. vi har noen kvinner som kommenterer bittert og, men hva er det med kvinner og overdramatisere å fryktelig? "LØP" "løp og se deg aldri tilbake!!" "tro meg jeg vet hva jeg snakker om" "hadde holdt meg unna" . altså, når jeg ser slik sliter jeg med å ta de seriøst, men føler de er mer sånne som gjør seg viktige og vil ha all oppmerksomheten. er det en damegreie å overdramatisere? Anonymkode: 45863...819 Menn ender oftere opp med crazies fordi de ikke er dramatiske nok. De undervurderer hvor skadelig og hvor store konsekvenser det kan ha å date ustabile kvinner. Menn med dårlige sosiale antenner har derfor en tendens til å bli utnyttet, misbrukt, kjeftet til det uigjenkjennelige eller oppleve at kvinnen er utro. Fordi de tenker at om kvinnen er litt rar, så gjør det ingenting, de gjenkjenner ikke ustabile kvinner om de stirrer dem i øyet. Det er ikke før de finner kvinnen med en halshugget sau midt i Oslo at de begynner å tenke at kanskje det kan være litt farlig å date denne kvinnen Menn har mye å lære av kvinner Anonymkode: d7069...b39
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #13 Skrevet 28. august 2018 7 timer siden, Isambard skrev: Nei Jeg skammer meg ofte over mannlige dramaqueens. Særlig "Dømt til evig sølibat fordi jeg er snill" og sånne ting. (Det var et fitkivt eksempel, men dere skjønner hva jeg mener.) Jeg synes noen kvinner også er litt vel bitre og fyrer av frekke meldinger mot helt uskyldige innlegg. De får skremmende mye likes. ja, derfor lurer jeg på om jeg kanskje bare skal fortsette min "arrogante" tankegang. at vi kvinner som ikke opplever alt dette, kan tro at vi er rett og slett bedre likt, mer ekte og mer behagelige og derfor tiltrekker oss andre typer menn. for jeg synes kvinnene virker utrolig enkle når de sitter og liker enkle kommentarer. slike ekle kommentarer som du sier. Anonymkode: 45863...819
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #14 Skrevet 28. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at folk er det kjønnet de oppgir........? Anonymkode: a6117...6c3 hvorfor skulle jeg tro noe annet? Anonymkode: 45863...819
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #15 Skrevet 28. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: hvorfor skulle jeg tro noe annet? Anonymkode: 45863...819 Det er ikke rent sjeldent at noen utgir seg for å være motsatt kjønn. (Var ikke meg du spurte.) Anonymkode: 3b20f...1f2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #16 Skrevet 28. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke rent sjeldent at noen utgir seg for å være motsatt kjønn. (Var ikke meg du spurte.) Anonymkode: 3b20f...1f2 hva er vitsen med det egentlig? jaja, er sikkert noen. Anonymkode: 45863...819
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #17 Skrevet 28. august 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er er så rett som det kan bli! Takk til deg som startet tråden! Jeg vurderte dette selv en gang. Det er så mange kvinner som overdramatiserer her. I mange tilfeller skulle en tru de var skilsmisseagenter på jakt eller skilsmiseadvokater som bare vil at folk skal skille seg. Kvinner altså... Ja dere kan si hva dere vil, men det er ett faktum her på KG! Da tenker jeg stort sett: "Jøss, bak den PC-skjermen sitter det en bitter 45 år gammel kvinne med klimaks i sin overgangsalder. Og som også har blitt dumpet..." Kvinner er spesielle vesen: De er vakre, søte, sexy, jah vi kan ikke leve uten dem! Men jaggu meg finnes det spesielle typer også Anonymkode: 337e2...453 bra flere ser det samme som meg. var egentlig forberedt på å bli angrepet av mange kvinner her nå. Anonymkode: 45863...819
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #18 Skrevet 30. august 2018 På 28.8.2018 den 15.57, AnonymBruker skrev: hva er vitsen med det egentlig? jaja, er sikkert noen. Anonymkode: 45863...819 på internett kan man være hvem man vil Anonymkode: c31fb...97e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå