Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger virkelig hjelp til det her! Skjønner ingenting..!!

Her er greia:

- 26 juni- on time menstruasjon! Tok ut konberspiral rett etter.

- 29 juli- tre dager forsinket menstruasjon. Hadde mensen tre dager. Har korte perioder også til vanlig.

- 3 og 4 august- smiley og positiv Clear Blue EL-test, tidligere enn vanlig. Hadde sex før, under, etter EL.

- nå, 23 dager etter eggløsningen er det nagtive tester hele veien, og ikke fått mensen enda. 

- I hele går var det lyyyyyyse-lyse rosa på papiret når jeg tørket meg på do. Ikke slimete. Dette gav seg også i går kveld. Ikke vært spor av det i dag.

Hadde typiske mensensmerter for tre- fire dager siden som jeg vanligvis får rett før mensen. Og dårlig humør og oppblåst mage🙄🤐

Blir sååååå frustrert!! 

Kan jeg ha EL så tidlig etter mensen?! Testet jevnt flere ganger etter nå i august med eggløsningstest som ikke slo ut. Så hadde nok sikkert da eggløsning rett etter mensen. Har dere opplevd det?

Hva tror dere her? Er jeg gravid? Må jeg vente lengre med å teste? Ikke gravid?

😔😏🤔🤔

Videoannonse
Annonse
Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Dette skjedde meg i starten da jeg sluttet på p piller. På det lengste var jeg 29 dager over, men var fortsatt ikke gravid. 

Skrevet

Gynekologen mente det ikke skulle ha noe å si på syklusen da det ikke er hormoner i kobberspiralen🤔 håper ikke det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...