Gå til innhold

Når begynte dine symptomer? Og hvilke? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 8 pp, 13dpo... Tenkte at jeg ville høre med dere der ute om når deres symptomer startet og hvilke dere hadde? 🙂

Anonymkode: aeb31...599

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De startet 11 dpo begge gangene. Jeg kjenner i puppene at jeg er gravid. Mistet andre gangen og prøver nå igjen.

Anonymkode: 98ec8...6ed

Skrevet

8 dpo-halsbrann

9 dpo- rar og ekkel smak i munnen

10 dpo- fikk en del kviser og stikking i livmor

12 dpo- flere kviser, positiv test på kvelden med utvannet urin

13-dpo positiv test, ømme bryst

Anonymkode: e82da...7d3

Skrevet

Fikk positiv test 13DPO og kjerne meg bittelitt øm i brystene, men ikke mye. Kjente og at livmorhalsen var lukket ig satt høyt , i steden for at den var åpen som den pleier rundt mensen,

Anonymkode: 86527...992

Skrevet

Jeg hadde ganske mye menssmerter fra 8-9 dpo. Ellers fulgte alt det vanlige mønsteret fra alle syklusene hvor jeg ikke var gravid. F.eks. var puppene ømme og større en periode, men det gikk over rett før ikm som vanlig. Det var ikke før i uke 6 jeg fikk mer symptomer, da ble luktesansen min helt sykt god og jeg begynte å kaste opp. 

Anonymkode: 6e01a...d4c

Skrevet

Hadde ingen symptomer utenom vanlige symptomer som vanlig før mens. Testet positivt 2 dgr før IKM ☺️ Er nå 9+3 ✌🏼

Anonymkode: 9fddf...b5a

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ganske mye menssmerter fra 8-9 dpo. Ellers fulgte alt det vanlige mønsteret fra alle syklusene hvor jeg ikke var gravid. F.eks. var puppene ømme og større en periode, men det gikk over rett før ikm som vanlig. Det var ikke før i uke 6 jeg fikk mer symptomer, da ble luktesansen min helt sykt god og jeg begynte å kaste opp. 

Anonymkode: 6e01a...d4c

Når testet du for første gang og fikk du positiv test med en gang? Jeg har hatt mensmurringer de siste dagene og er 9 dpo i dag i følge charten, men det kan jo være at jeg er 8 dpo pga lav stigning. Uansett jeg har aldri mensmurringer i forkant av mensen og jeg skal ikke ha mensen før i starten av sept så mistenker at jeg kan være gravid, men siden jeg fikk negativ test i dag så er det kanskje bare kroppen som tuller med meg denne syklusen☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...