Gjest lei seg nå Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 sitter her og er helt fortvilet. lest gjennom mange av innleggene her om produkter mot svette i håp om å få hjelp. leste akkurat et innlegg der en gjest spør om man kan få sterkere aluminiumsklorid på resept av legen, enn den uten resept som man kan kjøpe på apoteket. ingen som har svart på innlegget, så derfor prøver jeg å lage en tråd i håp om å få hjelp.. noen som vet? jeg vil helst unngå operasjon, i og med det er dyrt og flere bivirkninger.. men problemet mitt plager meg noe helt sinnsykt, og har gjort det i mange år. føler jeg har prøvd det meste på markedet som skal hjelpe mot svette, stop24,yerka,aluminiumsklord som man kjøper uten resept på apoteket, og maxim. dette hjalp ikke, så jeg håper så inderlig det finnes en annen utvei enn å måtte ta en operasjon. så jeg ber dere, hvis dere har gode tips, hjelp eller erfaringer med dette, vær så snill å hjelp meg... dette ødelegger så utrolig mye for meg... vil også takk for et kjempe fint forum, mye nyttig informasjon som står her.. på forhånd takk
Gjest Daniella_ Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Jeg vet ikke så mye om dette. Men, jeg mener å ha hørt at man kan få sterkere aluminiumklorid, på resept. Har du snakket med legen din? I såfall, hva har han sagt?
Gjest lei seg nå Skrevet 14. mars 2005 #3 Skrevet 14. mars 2005 jeg har ikke snakket om legen min om problemet, på grunn av at jeg har en lege jeg "kjenner" og har ikke lyst til å fortelle henne om dette. skal bytte til en annen lege så fort hun jeg vil ha blir ledig. setter pris på alle svar.
Felixa Skrevet 14. mars 2005 #4 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har en venninne som har akkurat det samme problemet, ingenting hjalp. Nå går hun til hudlege som setter botox i armhulene hennes og det hjelper visst kjempe bra. Tror hun gjør det hver 3-4 mnd. Hun får dekket en del av summen, men det er visst opp til hver enkelt kommune hvor mye du får igjen. Men ta kontakt med en hudlegeklinikk og hør om de kan hjelpe deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå