AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Har hatt en fyr i livet mitt i ca 3 år. Vi har hatt en seksuell relasjon, men vi prater også en del og jeg er blitt veldig glad i han. Samtidig hadde vi et opphold på rundt 1 år da han ble sammen med en annen og fikk barn med henne. Samtidig var jeg i et forhold med annen, like lenge, og tilfeldighetene gjorde at vi begge ble single samtidig. Nå er vi i gang igjen og jeg skulle ønske jeg kunne forsøke å finne ut av hvorvidt det kan bli noe mer mellom oss. Jeg syntes vi har det veldig fint når vi er sammen, men vil ikke ødelegge noe heller.. Hvordan hadde dere tatt opp det jeg tenker på?🙈 vi er begge over 30. Anonymkode: 1818b...da6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør han? Anonymkode: 4ef51...f8b Jeg tenkte mer at jeg kanskje ikke skulle være så direkte, som jeg skrev, i frykt for å ødelegge noe. Anonymkode: 1818b...da6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 Er det han muslimen du har vært ff med i 3 år? I så fall fikk du jo mange gode svar i den tråden Anonymkode: b5007...b47 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Snakk med han, hvis det er rett så blir ikke noe ødelagt. Anonymkode: 2d44b...494
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #6 Skrevet 28. august 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte mer at jeg kanskje ikke skulle være så direkte, som jeg skrev, i frykt for å ødelegge noe. Anonymkode: 1818b...da6 Jeg tenker at siden dere har kjent hverandre såpass lenge, så vet han om han ønsker å gå ett eller to skritt videre med akkurat deg. Det er ikke sånn at du skal presse han, men en ærlig prat mellom to voksne. Om det blir ødelagt pga du tar det opp så er det ikke liv laga mener jeg. Eller du rett og slett kan spørre han om å finne på noe en dag - som ikke er sex. Viser han ingen interesse for det så er det vel et svar. Anonymkode: 4ef51...f8b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det han muslimen du har vært ff med i 3 år? I så fall fikk du jo mange gode svar i den tråden Anonymkode: b5007...b47 Hva for noe? Nei, han er ikke muslim, det er hvertfall sikkert 😂 tror du blander her. Anonymkode: 1818b...da6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #8 Skrevet 28. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at siden dere har kjent hverandre såpass lenge, så vet han om han ønsker å gå ett eller to skritt videre med akkurat deg. Det er ikke sånn at du skal presse han, men en ærlig prat mellom to voksne. Om det blir ødelagt pga du tar det opp så er det ikke liv laga mener jeg. Eller du rett og slett kan spørre han om å finne på noe en dag - som ikke er sex. Viser han ingen interesse for det så er det vel et svar. Anonymkode: 4ef51...f8b Tusen takk for svar. God idé å spørre han om å finne på noe annet enn sex, da finner jeg jo fort ut hvor landet ligger😁 uten å spørre direkte. TS Anonymkode: 1818b...da6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #9 Skrevet 28. august 2018 Jeg hadde tatt det opp temmelig direkte. Ingenting å tape - om jeg hadde vært interessert, og han ikke var interessert, er det like greit å rive av plasteret og komme seg videre i livet. Nå vet jeg jo ingenting om grunnen til at han hadde et forhold på under året som endte i et barn. Men om det var planlagt ville han nok ikke vært aktuelt som kjæresteevne, jeg krever noe langsiktig tankegang og planlegging. Og uavhengig av det - barn fra før og en fersk eks er definisjonen på stress, mas og det å alltid komme i andre rekke. Hadde ikke orket det i livet mitt. Anonymkode: 4a1c9...f84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå