Gå til innhold

Vil ha sex med han

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holdt på med en mann som lekte med meg i vår. Vi sendte masse meldinger og møttes innimellom for  litt "fysisk aktivitet". Det ble litt mer for hver gang, og vi prøvde ut alt, men det ble aldri noe store greier. Ikke ordentlig samleie liksom, bare kjapt inn og ut igjen. Han avbrøt alltid ganske kjapt. Har blitt helt tullerusk av dette. Aldri vært så kåt på noen uten å få utløp for det. Plutselig var jeg ute av varmen også, og han nektet å ta meg inn igjen. Nå har det gått flere måneder og jeg vil fremdeles ha han like mye. Vet de fleste bare vil si "move on", men det er jo pokker meg helt umulig. Har prøvd litt nettdating for å få bukt med det og tekke på andre ting, men frustrasjonen bare vokser. Jeg vil ha ordentlig sex med HAN. Hvorfor i alle dager dreiv han på med denne leken? På meldinger var han full i fantasier og snakket om alt han ville gjøre med meg og alt han ville jeg skulle gjøre med han. Men det ble med fantasien for uten litt smaking, tafsing og diverse, både med og uten klær. 

Kan noen være så snill å fortelle meg hvordan jeg kan få han på gli igjen. Veldig redd for å bli avvist, så dårlig ide å ta kontakt. Men er det noe jeg kan gjøre indirekte?

Anonymkode: 56875...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper han er impotent. Gi opp.

Anonymkode: 89e61...f97

Men han får den jo opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Correct me if im wrong.. 

Det å hinte frempå at du ønsker sex med han til en person du ikke har kontakt med på en indirekte måte.. Er ikke det på en måte.. Umulig? :klo:

Jeg hadde jo foreslått å ta kontakt med han, helt rolig og vanlig, og plutselig kanskje dere møtes. 

Anonymkode: b1a9a...c8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke tente på deg, når alt kom til alt. Kanskje har han angst for kjønnssykdommer. Svaret får du om du spør ham, om han er en ærlig fyr.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har angst for å gjøre noen gravid. 

Anonymkode: 01fd1...32f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, eller skrev:

Kanskje han ikke tente på deg, når alt kom til alt. Kanskje har han angst for kjønnssykdommer. Svaret får du om du spør ham, om han er en ærlig fyr.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han har angst for å gjøre noen gravid. 

Mulig han ikke tente på meg, men veldig rart at han da elsket bildene jeg sendte han. Han kunne ikke få nok. 

Han nektet å bruke konsom og hadde visst aldri brukt det.

Har spurt han, men han svarte bare "sånn er det bare".

nå er det jo som sagt lenge siden vi har hatt kontakt. Hvor lenge bør jeg vente før jeg eventuelt tar kontakt igjen? Eller er det bedre og tilfeldigvis treffe på han en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holdt på med en mann som lekte med meg i vår. Vi sendte masse meldinger og møttes innimellom for  litt "fysisk aktivitet". Det ble litt mer for hver gang, og vi prøvde ut alt, men det ble aldri noe store greier. Ikke ordentlig samleie liksom, bare kjapt inn og ut igjen. Han avbrøt alltid ganske kjapt. Har blitt helt tullerusk av dette. Aldri vært så kåt på noen uten å få utløp for det. Plutselig var jeg ute av varmen også, og han nektet å ta meg inn igjen. Nå har det gått flere måneder og jeg vil fremdeles ha han like mye. Vet de fleste bare vil si "move on", men det er jo pokker meg helt umulig. Har prøvd litt nettdating for å få bukt med det og tekke på andre ting, men frustrasjonen bare vokser. Jeg vil ha ordentlig sex med HAN. Hvorfor i alle dager dreiv han på med denne leken? På meldinger var han full i fantasier og snakket om alt han ville gjøre med meg og alt han ville jeg skulle gjøre med han. Men det ble med fantasien for uten litt smaking, tafsing og diverse, både med og uten klær. 

Kan noen være så snill å fortelle meg hvordan jeg kan få han på gli igjen. Veldig redd for å bli avvist, så dårlig ide å ta kontakt. Men er det noe jeg kan gjøre indirekte?

Han gir deg bare litt, og holder deg stadig sulten. Bryt helt med han, dersom du ikke vil gå sulten resten av livet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på at han er singel? Ser for meg en utro dude som tøyde strikken dit, men ikke lenger.

Anonymkode: f9a78...34f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men han får den jo opp

Ja, men mange sliter når det kommer til samleie 

Anonymkode: 05fbb...f67

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt sikker på at han er singel? Ser for meg en utro dude som tøyde strikken dit, men ikke lenger.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig singel. Han er ingen familiemann. Lever for jobbene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men mange sliter når det kommer til samleie 

Anonymkode: 05fbb...f67

Ja, du sier noe. Han sa han ble nervøs en gang vi så vidt hadde litt samleie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig han ikke tente på meg, men veldig rart at han da elsket bildene jeg sendte han. Han kunne ikke få nok. 

Han nektet å bruke konsom og hadde visst aldri brukt det.

Har spurt han, men han svarte bare "sånn er det bare".

nå er det jo som sagt lenge siden vi har hatt kontakt. Hvor lenge bør jeg vente før jeg eventuelt tar kontakt igjen? Eller er det bedre og tilfeldigvis treffe på han en dag?

Kanskje han bare er for ung til å ha sex? Høres jo ut som en guttunge 😉 

Anonymkode: a7308...dd8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han bare er for ung til å ha sex? Høres jo ut som en guttunge 😉 

Anonymkode: a7308...dd8

En guttunge på 50 år ;)

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

gift kanskje

Anonymkode: f9152...527

Nei. Kjenner han og har vært hjemme hos han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er slemt å si at han ikke var tent på deg. Det var han helt sikkert! Jeg tenker mer at han sto mellom deg og en annen og har tatt et valg (?). Uansett, har selv noen jeg har hatt sex med og ikke nå lenger eller noen som ikke helt men nesten som følelsene/situasjonen du beskriver og jeg tar meg tilbake dit og forestiller meg det/bruker det som fantasi noen ganger når jeg har sex nå 🤭

Anonymkode: b6a95...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er slemt å si at han ikke var tent på deg. Det var han helt sikkert! Jeg tenker mer at han sto mellom deg og en annen og har tatt et valg (?). Uansett, har selv noen jeg har hatt sex med og ikke nå lenger eller noen som ikke helt men nesten som følelsene/situasjonen du beskriver og jeg tar meg tilbake dit og forestiller meg det/bruker det som fantasi noen ganger når jeg har sex nå 🤭

Eller redd for å få barn? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2018 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 26899...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...