AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Er i en tidlig datingsituasjon, og har en hang til å analysere. Nå sitter jeg her også forkjølet alene hjemme og har ikke mye å ta meg til for å distrahere meg selv. Har truffet en fyr noen ganger som jeg har det veldig hyggelig med. Mye er positivt: Vi har vært på fire dater, der han har tatt aktivt initiativ til tre (jeg tok initiativ til siste). Han er opptatt av at vi skal finne på noe interessant når vi treffes og at det er en ordentlig date. Han har gitt uttrykk for at han synes jeg er veldig pen, samtidig som han ikke snakker veldig positivt om eget utseende (litt fleipete). Det virker litt som om han synes det er avstand mellom oss utseendemessig - hvilket jo kanskje stemmer, også grunnet alder, men han er mer utadvendt enn meg og jeg synes han er veldig sjarmerende. Han har ikke tatt noe fysisk initiativ utover klem og kyss på kinnet. Ettersom han fortsetter å treffe meg antar jeg at han enten er litt sjenert eller bare vil vente. Synes jo det er hyggelig at han venter og velger å se det som et positivt tegn (?). Vi prater godt (synes jeg), har en lettbent tone samtidig som han har åpnet seg en del om personlige ting. Har også merket meg at han husker så og si alt jeg har fortalt ham, så han lytter tydeligvis godt. Han sender alltid en veldig hyggelig «takk for i kveld»-melding etter vi har vært ute, så han er enten opptatt av å gi gode signaler, eller er i hvert fall høflig. Så det negative, dvs. tvilskaperen. Det kan gå flere dager mellom hver gang jeg hører fra ham. Ved en anledning gikk det så mye tid at jeg slettet faktisk samtalen og matchen, da jeg forberedte meg mentalt på å ikke høre fra ham igjen. Så får jeg en melding som om ingenting er hendt, som om det var åpenbart at vi skulle sees igjen. Han er ikke på noen form for sosiale medier så vi har ikke noe kommunikasjon på andre plattformer, ei heller har jeg noen særlig oversikt føler jeg. Det virker ikke som han skjuler noe og han fremstår som veldig skikkelig og sympatisk (har god radar for slikt), men også som han er helt i sin egen verden når vi ikke er sammen. En av datene var en onsdag og (etter nattameldingene) hørte jeg ikke noe til mandag. Da sendte jeg melding med spørsmål om han hadde tid til å treffes – da får jeg svaret at han «alltid har tid til meg», med forslag om onsdag. Men så spør jeg jo meg selv; hadde jeg hørt noe overhodet dersom jeg ikke hadde sendt melding da? Vi så hverandre fredag, og har ikke snakket siden. Vi hadde begge planer med familien lørdag kveld. Siden jeg tok initiativ til forrige date, venter jeg litt på ham nå. Jeg var ikke helt i storform siste date (noe han bemerket, og jeg bekreftet) og er derfor litt ekstra nervøs. Jeg vet at hans siste brudd var veldig vondt og traumatisk og at han ikke har datet siden. Kanskje føler han for å ta det sakte nå. Men jeg er litt usikker i starten og trenger en del bekreftelse fra en mann. Har også veldig dårlig erfaring med å ta initiativ selv, dvs. at jeg tar initiativ fordi jeg må og relasjonen er allerede lunken, og så kollapser det. Jeg vil jo ikke bare at det skal være «greit nok» å treffe meg, men noe han virkelig vil. En del av meg lurer på om jeg er et tidsfordriv og hans første forsøk på en "rebound", en annen del av meg tenker han liker meg og også prøver å lese av min interesse. Han sender ikke sms for å «prate», men bare konkrete initiativ/beskjeder. Det er jo en fin ting ettersom det er så mye rom for mistolking over sms. Men et lite livstegn hadde gjort at jeg senket skuldrene veldig når det er noe opphold mellom datene. Før hver date sier jeg til meg selv at jeg må prate litt bedre med ham, og kanskje gi uttrykk for disse tingene. Men så sitter jeg der og vil ikke si noe som kan punktere den gode stemningen. Æsj altså. Noen tilsvarende erfaringer? Hvor lange opphold mellom kontakt kan dere ha i datingfasen? Anonymkode: cd5a0...fb8
OppNedPåAlt Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Men sender du meldinger til han da? Hvorfor ventet du heeeelt til mandag? "Hei, hatt en fin dag?" er fin måte å starte en samtale på. Noen menn sitter og lurer akkurat slik du sitter og gjør. Send han en melding, ta initiativ! Føler vi kvinner trenger å "manne oss opp" litt ass... 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Han høres absolutt intressert ut, men ingen chatter. Send han en melding du og ønsk han en fin dag.🙂 Anonymkode: e6f81...63d 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Shit! Dette hørtes helt 100 % likt ut min egen situasjon. Hvilket fylke tilhører dere? Anonymkode: 020bc...ccd
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #5 Skrevet 28. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Shit! Dette hørtes helt 100 % likt ut min egen situasjon. Hvilket fylke tilhører dere? Anonymkode: 020bc...ccd Akershus, hvordan det? Anonymkode: cd5a0...fb8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #6 Skrevet 28. august 2018 Søsteren min hadde det sånn med sin nåværende samboer de første 2 årene(!!) Har ikke tall på alle tårevåte telefonsamtaler hun har hatt med meg i løpet av den tiden.. Det kunne gå nesten en uke mellom hvert livstegn. Hun trodde x antall ganger at han ikke var interessert mer, hadde funnet en annen etc etc.. Nå har de vært sammen i 9 år, kjøpt hus, hytte og bil sammen.. Og har det veldig bra. Viste seg at han ikke var opptatt av å chatte og skrive, det var unaturlig for han, og for han var det nok å ringes en gang i uka, mens hun gjerne ville ha daglig kontakt og bekreftelse. Rart hvor forskjellige folk er på dette! Anonymkode: f7a51...8cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå