Gjest Gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #1 Del Skrevet 13. mars 2005 Har fått innvilget yrkesrettet attføring og skal på informasjonsmøte imrg. Noen som vært på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2005 #2 Del Skrevet 15. mars 2005 Det er et informasjonsmøte om rettigheter, muligheter og plikter. I stede for å gi denne informasjonen ansikt til ansikt så samler de en større gruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #3 Del Skrevet 15. mars 2005 jeg var på slikt infomøte en gang.....saksbeh hadde funnet en arb.plass til meg. Til noe jeg var lite intresert i, 0 intr og 0 kunnskap. e hadde 4 ting jeg kunne tenke meg å prøve,men det var feil. hun VISTE best. Hva med motivasjonen tenkte jeg..... de skulle sende meg brev...hørte ingen ting, før jeg fikk brev om innvilget uførepenson.(noen år siden) Det passet ikke meg. tok meg noen kurser og gikk tilbake til A-etat i samråd med trygdekontor. Ba da om at a-etat betalte det siste kurset mitt for sparekassen var tom. Fikk avslag. Hun mente det ikke var jobben for meg. Om jeg i det hele tatt fikk jobb!!!!!!Det var en vanskelig bransje osv.... Samme hva jeg sa, jeg behøver ikke søke engang uten det siste kurset. Det kom frem til slutt at de ALDRI hadde hatt noen som ville gi fra seg uføretrygden til fordel for jobb. Spurte saksbeh på trygdekontor om det samme. Hvor mange ar du hat på ditt kontor? Ingen sa hun! Enden på visen var at jeg fikk avslag,men jeg anet. Der vant eg igjennom. ar nu obbet i ti år. Aldri mere avhengi av a-etat. helt nifst at udugelige saksbeh skal sitte å vite mere om pasienten/klienten. De vet faktisk hva som er best for en. Skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. mars 2005 #4 Del Skrevet 16. mars 2005 Når jeg begynte på attføring, så hadde jeg kun møte med min saksbehandler. Vi ble da enig om hva jeg skulle gjøre framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå