AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Eksen har en sønn på 10 år, som mistet sin mor da han var to år. Fra gutten var 3 år og inntil noen måneder siden var jeg og eksen sammen. Etter det ble slutt mellom oss, fikk jeg treffe gutten så mye jeg ville så lenge gutten fremdeles ville det. Jeg er jo mamma for ham. Plutselig vil ikke eksen at vi skal ha kontakt fordi «det er ikke sunt for han når du ikke er i livet mitt lenger”. Handler kanskje mest om at kjerringa han var utro med vil ha meg ut av bildet så de kan leke familie. Denne gutten har vært alt for meg i 7 år. Jeg valgte å satse alt på ham og elsket ham som om jeg hadde født ham. Nå nektes jeg å treffe ham. Hva skal jeg gjøre? Har ikke sett han på 3 uker nå og det verker i hjertet mitt. Har prøvd alt; ringt og mast, snakket med foreldrene og søsknene hans... gutten selv vil jo møte meg og ønsker helst å bo med meg. Det har han sagt mange ganger. Hva kan jeg gjøre? Jeg har jo ingenting jeg skulle sagt juridisk. Jeg skulle adoptert ham da jeg hadde muligheten 😭💔 han er jo sønnen min! Anonymkode: 65193...dd5 10
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Nei, han er ikke sønnen din. Anonymkode: 42836...328 19
Populært innlegg Bokdamen Skrevet 27. august 2018 Populært innlegg #3 Skrevet 27. august 2018 Jeg har dessverre ingen råd, men herlighet så vondt dette må være 💔 Drit i AB over 150
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 Populært innlegg #4 Skrevet 27. august 2018 Fyfaen eksen din er en drittsekk. Tenk å nekte sønnen sin omgang med den som har vært morsfigur i så mange år. Du får jo ikke gjort mye med det akkurat, det er jo far som bestemmer. Men jeg håper han skjønner at det er veldig feil det han holder på med. Anonymkode: de6d2...e1b 99
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, han er ikke sønnen din. Anonymkode: 42836...328 Bare fordi hun ikke har født han mener du? Anonymkode: de6d2...e1b 29
Sitronterte Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 Dette var hjerteskjærende å lese. Stakkars deg. Jeg håper dere kunne kommet til en enighet en dag. Dette handler jo om hva gutten vil, og ikke bare faren. Det går fint an for gutten å treffe deg, selv om du ikke blir en del av hverdagen. Håper faren tar til vettet. Men det er nok ingenting du kan gjøre dessverre. 27
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #7 Skrevet 27. august 2018 La det fare. Best for alle på sikt. Anonymkode: 6bf4f...b0a 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 Populært innlegg #8 Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: La det fare. Best for alle på sikt. Anonymkode: 6bf4f...b0a Vil da aldri være eller bli best for barnet å miste den eneste moren han har hatt. Anonymkode: 9e033...a48 77
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 Populært innlegg #9 Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: La det fare. Best for alle på sikt. Anonymkode: 6bf4f...b0a Hvordan er det best for gutten å bli fratatt den morsfiguren han har hatt i alle disse årene egentlig? Anonymkode: de6d2...e1b 68
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #10 Skrevet 27. august 2018 Noe så utrolig trist, sønnen må ha det minst like ille som deg hvis han lengter etter å se deg. Faren til barnet burde da virkelig kunne se bortifra hans, nye "kjæreste" for å unne sønnen det beste her i livet. Vet virkelig ikke hva du kan gjøre.. Ringe familievernskontoret? Kanskje de har noen råd å komme med. Håper du og eksen kan komme til en enighet, det er på grensa til en slags omsorgssvikt, ungen kan bli relasjonsskada. Anonymkode: eea49...ca1 21
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. august 2018 #11 Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: La det fare. Best for alle på sikt. Anonymkode: 6bf4f...b0a Best for alle at gutten mister mor for andre gang i sitt korte liv? Prøv å få med deg eksen i familieterapi. Kanskje dere kan få til en løsning der du får ha noe samvær. Er jo heller ikke lenge til han er gammel nok til å oppsøke deg selv, da kan han i alle fall komme på besøk om ikke annet.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #12 Skrevet 27. august 2018 Er det ingen i din ex sin familie som kan snakke han til fornuft. Varm klem Anonymkode: b9b38...a66 15
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #13 Skrevet 27. august 2018 Dette må være ufattelig vondt. Jeg har ingen råd siden du jo ikke har noen juridiske rettigheter til samvær med barnet. Og at kjærringa han var utro med helst vil ha deg ute av bildet er jo ikke så rart, men det er faktisk helt hjerteskjærende at ikke far (og dama han var utro med, faktisk) tar til vettet og ser at det er vondt for gutten å miste to mødre på 10 år. Uff. Anonymkode: 0a25d...993 23
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #14 Skrevet 27. august 2018 4 minutter siden, Anonymus Notarius said: Best for alle at gutten mister mor for andre gang i sitt korte liv? Prøv å få med deg eksen i familieterapi. Kanskje dere kan få til en løsning der du får ha noe samvær. Er jo heller ikke lenge til han er gammel nok til å oppsøke deg selv, da kan han i alle fall komme på besøk om ikke annet. Hvorfor skal hun få samvær med et barn som ikke er hennes? Anonymkode: b0cc5...19e 8
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #15 Skrevet 27. august 2018 Wow så utrolig kynisk og jævlig av han! Har ingen gode råd Anonymkode: 6863f...170 10
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #16 Skrevet 27. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal hun få samvær med et barn som ikke er hennes? Anonymkode: b0cc5...19e Fordi ho var foresatt for han frå han var 3 år! Anonymkode: 6863f...170 24
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #17 Skrevet 27. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil da aldri være eller bli best for barnet å miste den eneste moren han har hatt. Anonymkode: 9e033...a48 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det best for gutten å bli fratatt den morsfiguren han har hatt i alle disse årene egentlig? Anonymkode: de6d2...e1b 6 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Best for alle at gutten mister mor for andre gang i sitt korte liv? Prøv å få med deg eksen i familieterapi. Kanskje dere kan få til en løsning der du får ha noe samvær. Er jo heller ikke lenge til han er gammel nok til å oppsøke deg selv, da kan han i alle fall komme på besøk om ikke annet. På sikt er det det beste, uten tvil. Far skal nå etableres med ny dame. Dette blir da ny morsfigur for barnet. TS er forutinntatt som antyder at de skal "leke familie". Anonymkode: 6bf4f...b0a 5
Gjest Hummel34 Skrevet 27. august 2018 #18 Skrevet 27. august 2018 Noen må forklare din eks hvor skadelig dette er for sønnen hans. Tror jeg hadde tatt en tlf til familievernkontoret for råd. To slike brudd er ikke bra for en unge. Og i dette tilfellet kan man legge det opp til beste for gutten.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #19 Skrevet 27. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal hun få samvær med et barn som ikke er hennes? Anonymkode: b0cc5...19e Kanskje fordi hun og barnet har en tilknytning? Da broren min og samboeren flyttet fra hverandre fikk broren min 'samvær' med hennes barn. Jeg som 'tante' hadde også barnet innimellom. Det er over 8 år siden det ble slutt, men vi har fortsatt kontakt med både moren og barnet. Vi er fortsatt glad i dem selv om de ikke bor med broren min ❤ Anonymkode: 45e07...12c 48
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #20 Skrevet 27. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: På sikt er det det beste, uten tvil. Far skal nå etableres med ny dame. Dette blir da ny morsfigur for barnet. TS er forutinntatt som antyder at de skal "leke familie". Anonymkode: 6bf4f...b0a Så guttungen skal hele livet måtte rissikere å måtte forholde seg til ny morsfigur som faren måtte finne på å dra i hus? Nei! Man bytter ikke ut den som har vært en mor for barnet i så mange år. Anonymkode: de6d2...e1b 29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå