AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #21 Skrevet 28. august 2018 10 timer siden, MistakesAndLessons skrev: Jeg finner lave menn lite mandige rett og slett. Nå blir jeg nok halshugd her... Hvis det er deg på bildet så er det ingenting å bruke krefter på å "halshugge" Anonymkode: 7eb46...05f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #22 Skrevet 28. august 2018 Jeg er 171 og ønsker meg en fyr på over 180. Ideelt er nærmere 190. Smakssak. Ikke noe verre enn det! Anonymkode: 27639...d2e 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #23 Skrevet 28. august 2018 13 timer siden, MistakesAndLessons skrev: Jeg finner lave menn lite mandige rett og slett. Nå blir jeg nok halshugd her... Det gkør jeg også, men jeg er over 180 og alle under 175, uansett kjønn er for meg søte, småjenter/smågutter. De blir lissom som mine barn😂 Anonymkode: 16249...a64 1
Surikatta Skrevet 28. august 2018 #24 Skrevet 28. august 2018 19 timer siden, asterix skrev: Du "beviser" at du ikke er "opphengt" i høyde ved å fortelle om at du har vært ute med en mann som er høyere enn deg og at du vil gå ut med han igjen? Samboeren min er kortere enn meg og selvfølgelig spiller ikke høyde noen rolle, men ditt innlegg er jo faktisk helt meningsløst. Hun ble utfordret på dette, og svarte faktisk at hun hadde datet en som er lavere
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #25 Skrevet 28. august 2018 Det er et godt spørsmål. Mannen min er 10 cm lavere enn meg (jeg er unaturlig høy), og det har aldri kostet meg en kalori i tankevirksomhet. Anonymkode: f5bfe...9f3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #26 Skrevet 28. august 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg brydde meg ikke om høyde. Men så ble jeg sammen med en mann som var 5cm lavere en meg. Dette plaget han så mye at det begynte å plage meg. Han kommenterte så mye på småting at jeg begynte å legge merke til dem på en negativ måte. Nå har jeg fått helt "avsmak" på å være sammen med lave menn. Føler meg som en svær mannlig kjempe og det gjør meg ikke vell. Jeg er 170 så er ikke høy egentlig.. Anonymkode: 01524...fbd Jeg har samme erfaring, selv om mannen faktisk var 3 cm høyere enn meg. Han var så sur dersom jeg gikk med litt hæler på skoene, og selv uten følte jeg nesten at jeg burde gå krokrygget etterhvert. Siden har jeg styrt unna menn som ikke er iallefall en skohøyde høyere enn meg, for det var så ubehagelig med den furtingen. Sikkert lavere menn som har god selvfølelse også, men opplevelsen sitter godt i. Han også virket veldig selvsikker da jeg traff ham. Anonymkode: 1c17c...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå