Gå til innhold

Hvorfor er dere opphengt i høyde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk en tur med en skikkelig hyggelig fyr idag :) han virket veldig koselig og var faktisk litt morsom.

Jeg er 160 cm og han var ikke mye høyere enn meg, men virker som en skikkelig hyggelig type. Skal møte han igjen. Han er sikkert ikke mer enn 5 cm høyere. Ser mange damer dropper fyrer som er "for lave", synes det er helt sykt. På tinder må liksom menn opplyse om høyda som om det er relevant - hvorfor er folk såpass overfladisk? 

Anonymkode: 520dd...d8d

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk en tur med en skikkelig hyggelig fyr idag :) han virket veldig koselig og var faktisk litt morsom.

Jeg er 160 cm og han var ikke mye høyere enn meg, men virker som en skikkelig hyggelig type. Skal møte han igjen. Han er sikkert ikke mer enn 5 cm høyere. Ser mange damer dropper fyrer som er "for lave", synes det er helt sykt. På tinder må liksom menn opplyse om høyda som om det er relevant - hvorfor er folk såpass overfladisk? 

Hadde du villet date han om han hadde vært 150 cm?

Anonymkode: f596a...327

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde du villet date han om han hadde vært 150 cm?

Anonymkode: f596a...327

Hadde han vært 150 cm ville han vært kortvokst og sikkert opplyst meg om det! Hadde alt annet stemt, hvorfor ikke. 

Skrevet

Jeg brydde meg ikke om høyde. Men så ble jeg sammen med en mann som var 5cm lavere en meg. Dette plaget han så mye at det begynte å plage meg. Han kommenterte så mye på småting at jeg begynte å legge merke til dem på en negativ måte. 

Nå har jeg fått helt "avsmak" på å være sammen med lave menn. Føler meg som en svær mannlig kjempe og det gjør meg ikke vell. Jeg er 170 så er ikke høy egentlig.. 

Anonymkode: 01524...fbd

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du "beviser" at du ikke er "opphengt" i høyde ved å fortelle om at du har vært ute med en mann som er høyere enn deg og at du vil gå ut med han igjen? 

Samboeren min er kortere enn meg og selvfølgelig spiller ikke høyde noen rolle, men ditt innlegg er jo faktisk helt meningsløst.

• Liker 9
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser mange i forhold med menn som ikke er så høye. Kvinner på 1.60 som er med menn på 170 ish. Men jeg skjønner at noen damer gjerne vil ha en mann som er høyere enn seg selv, men det at alle flyr etter de som er 180+ er bare tull. 

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
8 minutter siden, asterix said:

Du "beviser" at du ikke er "opphengt" i høyde ved å fortelle om at du har vært ute med en mann som er høyere enn deg og at du vil gå ut med han igjen? 

Samboeren min er kortere enn meg og selvfølgelig spiller ikke høyde noen rolle, men ditt innlegg er jo faktisk helt meningsløst.

Du Astrix, nå må vi ikke blande logikk inn i trådene på KG. Hva blir det neste? Saklige debatter? :trampe:

Skrevet
5 minutter siden, asterix skrev:

Mange damer på min høyde ville irritert seg over en liten mann på 165 jo☺️ 180 er jo minimum for noen 

Skrevet

Folk må vel få ha sine preferanser uten at andre skal mene noe om det? Du har det du også, selv om høyde er en av de tingene du ikke bryr deg om. 

Anonymkode: 3d39c...bce

• Liker 6
Skrevet

Selv bryr jeg meg ikke, men alle mine høye venninner bryr seg veldig mye. For dem er det ikke aktuelt å date noen som er lavere enn dem selv. Det får dem til å føle seg mindre feminin.

• Liker 1
Skrevet

Min er 2 cm høyere enn meg, og det plager ikke noen av oss. Og hadde han vært så overfladisk at det plaget ham, hadde vi hatt større problemer enn høyden. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er folk opphengt i høyde? Jeg visste ikke det før du opplyste meg, ts, så da er du i hvert fall mer opphengt i høyde enn meg.

Og det virker jo som om du synes det er en liten bragd å date en mann som bare er litt høyere enn deg. Det er det jo ikke, med mindre man er litt opphengt i høyde. :-)

Endret av Garderobemannfrue
  • Liker 1
Skrevet

Jeg elsker høye røslige menn, men det er «min ting». Gjerne litt lurvete, med et fysisk arbeid 🙈 Kontorhender og 1.70 does not do it for me, så da er det jo bra at noen liker det også... 

Anonymkode: bc2bd...3eb

• Liker 3
Skrevet

Tja jeg er 180 cm selv så 165 på en fyr ville nok vært litt i korteste laget. Han jeg driver med er kortere enn meg da ca 176. 

Anonymkode: e7980...d23

• Liker 2
Skrevet

Mitt inntrykk er at det stort sett er de høye damene og de laveste mennene som er veldig opphengt i dette. 

• Liker 2
Skrevet

Er selv 157 og tiltrekkes av menn på rundt 180. Vet ikke hvorfor 🤷‍♀️

Anonymkode: 7b439...514

Gjest MistakesAndLessons
Skrevet

Jeg finner lave menn lite mandige rett og slett. 

Nå blir jeg nok halshugd her...

Skrevet

1.80 og over. Det er MANN det.

Anonymkode: d5cd7...d97

Skrevet

Jeg liker høye menn på samme måte som jeg liker menn med brunt hår og 2-dagers skjegg. Det er altså en preferanse på samme måte som det andre har når de ser etter en partner.

Anonymkode: 4d2ca...a28

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...