Gå til innhold

jævla lykkemas.

Anbefalte innlegg

Skrevet

for utblåsing. flere som føler at det er noe veldig galt med seg om man ikke er ekstremt sprudlende og lykkelig? virker jo som vi skal være lykkelige hele tiden, og jeg blir så sliten av det. jeg sitter her nå, veldig nedstemt. jeg vil bare gi etter, det blir bare verre i lengden av å kjempe imot. 

Anonymkode: 773fa...c70

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

for utblåsing. flere som føler at det er noe veldig galt med seg om man ikke er ekstremt sprudlende og lykkelig? virker jo som vi skal være lykkelige hele tiden, og jeg blir så sliten av det. jeg sitter her nå, veldig nedstemt. jeg vil bare gi etter, det blir bare verre i lengden av å kjempe imot. 

Er du kvinne med puls?

Hvor har du vært hele mitt liv?

Anonymkode: 80b84...ff5

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du kvinne med puls?

Hvor har du vært hele mitt liv?

Anonymkode: 80b84...ff5

jeg har vært mange steder. foran pc skjermen hjemme, på flyet, i forskjellige land, bodd i Oslo, vært på jobb. 

hvor har du vært?

Skrevet

Jeg slår et slag for "godt nok".

Anonymkode: d84f0...456

• Liker 1
Skrevet

Godt nok, som AB over. Også GI FAEN! Se på youtube etter "How not to give a fuck", spesielt Tedx, elsker å se på slike videosnutter

Anonymkode: c0349...608

• Liker 1
Gjest Katja09
Skrevet

Tilfreds med tingenes tilstand er bedre enn Lykke. Lykke er en slags forbigående rus og har ingen virkelig substans. Tilfreds er derimot ikke så dumt. Du blir forresten sliten av å gå rundt og være lykkelig konstant, eller å jage etter det. Normalt at kroppen sier fra at du trenger hvile. Unn deg selv å være nedstemt. Du vil føle deg bedre etterhvert. 

Skrevet

Vil du ikke forsøke å være lykkelig, må du jo bare fortsette å leve i mørket

Anonymkode: c5adc...125

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...