AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Jeg er en mann som har to fetisher som er veldig forstyrrende i forhold til det livet jeg lever. Det er veldig slitsomt i lengden,så derfor går jeg på depo provera med jevne mellomrom. Depo provera er en p sprøyte for kvinner som løser opp testosteronet i kroppen min. Jeg går fra å onanere 3-4 ganger daglig til å onanere 1 gang pr 14 dag ofte ikke det en gang. Jeg føler ingen trang for sex og ser på kvinner på samme måte som menn Det er helt fantastisk og ikke bli påvirket av det motsatte kjønn. Fetishene mine er harmløse og skader ingen andre en meg selv så jeg er ikke en overgriper på noen som helst måte, jeg trenger bare pause fra mitt eget tenningsmønster på en måte og har funnet denne løsninge sammen med min lege/sexolog. Grunnen til jeg skriver dette er for å høre andres meninger, syns dere dette er merkelig,er det andre menn der ute som kunne tenke seg å gjøre dette. Jeg kan bekrefte at det er sykt deilig å slippe sexuelle drifter, man får 100% fokus på det man holder på med. Anonymkode: 9a2df...720 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann som har to fetisher som er veldig forstyrrende i forhold til det livet jeg lever. Det er veldig slitsomt i lengden,så derfor går jeg på depo provera med jevne mellomrom. Depo provera er en p sprøyte for kvinner som løser opp testosteronet i kroppen min. Jeg går fra å onanere 3-4 ganger daglig til å onanere 1 gang pr 14 dag ofte ikke det en gang. Jeg føler ingen trang for sex og ser på kvinner på samme måte som menn Det er helt fantastisk og ikke bli påvirket av det motsatte kjønn. Fetishene mine er harmløse og skader ingen andre en meg selv så jeg er ikke en overgriper på noen som helst måte, jeg trenger bare pause fra mitt eget tenningsmønster på en måte og har funnet denne løsninge sammen med min lege/sexolog. Grunnen til jeg skriver dette er for å høre andres meninger, syns dere dette er merkelig,er det andre menn der ute som kunne tenke seg å gjøre dette. Jeg kan bekrefte at det er sykt deilig å slippe sexuelle drifter, man får 100% fokus på det man holder på med. Anonymkode: 9a2df...720 https://www.felleskatalogen.no/t/medisin/depo-provera-pfizer-547876 Tror du har bommet grovt på preperatnavnet. Anonymkode: af8f2...4d8 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.felleskatalogen.no/t/medisin/depo-provera-pfizer-547876 Tror du har bommet grovt på preperatnavnet. Anonymkode: af8f2...4d8 er jo p-sprøyte det. Gikk på den selv Anonymkode: 1eb34...e05
Tusseladen Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 Hvorfor skriver du ikke på et typisk manneforum? Sjansen for å finne likesinnede der er vel en del større. 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Som askesuell sp har jeg det jo som deg hele tiden. Og er veldig fornøyd. Og bra du tar grep om en livsstilmsom faktisk går utover din hverdag. Anonymkode: 1eb34...e05
Missy77 Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 Jeg forstår deg veldig godt, men skal samtidig sies at jeg har en meget stor takhøyde på de fleste ting. Godt å høre at du nå er fornøyd med situasjonen og at du klarer å konsentrere deg om andre ting. Vet nemlig hvor altoppslukende og ødeleggende det er når sex er det eneste som står i hodet på en... 1
Chariot1 Skrevet 27. august 2018 #7 Skrevet 27. august 2018 Kan man bli steril av testosteron Blockers eller er det østrogen som Gjør det? Drastisk skritt å ta da Tenkte du på det lenge? 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann som har to fetisher som er veldig forstyrrende i forhold til det livet jeg lever. Det er veldig slitsomt i lengden,så derfor går jeg på depo provera med jevne mellomrom. Depo provera er en p sprøyte for kvinner som løser opp testosteronet i kroppen min. Jeg går fra å onanere 3-4 ganger daglig til å onanere 1 gang pr 14 dag ofte ikke det en gang. Jeg føler ingen trang for sex og ser på kvinner på samme måte som menn Det er helt fantastisk og ikke bli påvirket av det motsatte kjønn. Fetishene mine er harmløse og skader ingen andre en meg selv så jeg er ikke en overgriper på noen som helst måte, jeg trenger bare pause fra mitt eget tenningsmønster på en måte og har funnet denne løsninge sammen med min lege/sexolog. Grunnen til jeg skriver dette er for å høre andres meninger, syns dere dette er merkelig,er det andre menn der ute som kunne tenke seg å gjøre dette. Jeg kan bekrefte at det er sykt deilig å slippe sexuelle drifter, man får 100% fokus på det man holder på med. Anonymkode: 9a2df...720
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #8 Skrevet 27. august 2018 Syns det hørtes fornuftig ut jeg, bra du har selvinnsikt og tør ta et slikt valg som gjør at du får det bedre med deg selv Anonymkode: c1c4f...fe2
Elaine Marley Skrevet 27. august 2018 #9 Skrevet 27. august 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #10 Skrevet 27. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann som har to fetisher som er veldig forstyrrende i forhold til det livet jeg lever. Det er veldig slitsomt i lengden,så derfor går jeg på depo provera med jevne mellomrom. Depo provera er en p sprøyte for kvinner som løser opp testosteronet i kroppen min. Jeg går fra å onanere 3-4 ganger daglig til å onanere 1 gang pr 14 dag ofte ikke det en gang. Jeg føler ingen trang for sex og ser på kvinner på samme måte som menn Det er helt fantastisk og ikke bli påvirket av det motsatte kjønn. Fetishene mine er harmløse og skader ingen andre en meg selv så jeg er ikke en overgriper på noen som helst måte, jeg trenger bare pause fra mitt eget tenningsmønster på en måte og har funnet denne løsninge sammen med min lege/sexolog. Grunnen til jeg skriver dette er for å høre andres meninger, syns dere dette er merkelig,er det andre menn der ute som kunne tenke seg å gjøre dette. Jeg kan bekrefte at det er sykt deilig å slippe sexuelle drifter, man får 100% fokus på det man holder på med. Anonymkode: 9a2df...720 Hvordan fikk du tilgang på depo provera? er det ikke veldig strenge regler i Norge for kjemisk kastrering? Anonymkode: 94573...b90
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #11 Skrevet 27. august 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan fikk du tilgang på depo provera? er det ikke veldig strenge regler i Norge for kjemisk kastrering? Anonymkode: 94573...b90 Høres veldig sketchy ut. Anonymkode: dfd6e...30b 1
csb Skrevet 27. august 2018 #12 Skrevet 27. august 2018 Jeg er bare supernysgjerrig på hvilke fetisjer du har jeg da! 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #13 Skrevet 27. august 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan fikk du tilgang på depo provera? er det ikke veldig strenge regler i Norge for kjemisk kastrering? Anonymkode: 94573...b90 Det er ikke strenge regler annet en at du må kunne beskrive hverdagen din og hvorfor du trenger det. Dette gjøres sammen med en sexolog. Jeg tenkte på dette i mange år før jeg gikk til sexolog, burde gjordt dette mye tidligere da jeg i mange år prøvde å ødelegge testiklene mine. Føler meg så utrolig fri da jeg ikke blir påvirket av ytre faktorer lengre. Anonymkode: 9a2df...720 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #14 Skrevet 27. august 2018 4 minutter siden, csb skrev: Jeg er bare supernysgjerrig på hvilke fetisjer du har jeg da! Tenner sykt på kvinneføtter som forgrenet seg til sko og nylon(strømper) Tenner også på å kle meg i kvinneklær enten helt eller delvis for så og vise meg frem med de problemer dette medfører. Har også en fasinasjon for mine egne føtter og liker å vise dem frem, tenner meg sykt Dette får meg til å gjøre/si en del super sære ting som igjen ikke ville være bra visst ble oppdaget. Et eksempel er at jeg roter i skitnetøyet til venninner når jeg er på besøk, finner de brukte strømpebuksene dem og snuser. Listen er lang med rare ting jeg gjør, men skal ikke kjede dere med det Anonymkode: 9a2df...720 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #15 Skrevet 27. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.felleskatalogen.no/t/medisin/depo-provera-pfizer-547876 Tror du har bommet grovt på preperatnavnet. Anonymkode: af8f2...4d8 Så skråsikker du er da. Kjemisk kastrering er ikke så vanlig, men Depo-Provera er det som brukes. https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/gir-p-spryte-til-sexforbrytere/1695247.html Akkurat her står det at den brukes til overgripere, men poenget er det samme. Anonymkode: 53284...4dc 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #16 Skrevet 27. august 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så skråsikker du er da. Kjemisk kastrering er ikke så vanlig, men Depo-Provera er det som brukes. https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/gir-p-spryte-til-sexforbrytere/1695247.html Akkurat her står det at den brukes til overgripere, men poenget er det samme. Anonymkode: 53284...4dc Helt riktig Anonymkode: 9a2df...720
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #17 Skrevet 27. august 2018 Jeg kunne godt tenkt meg å prøvd det samme. Kan hvem som helst få slikt av legen, eller er det kun ved spesielle tilfeller? Er det noen bieffekter? Anonymkode: dd938...e52
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #18 Skrevet 28. august 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann som har to fetisher som er veldig forstyrrende i forhold til det livet jeg lever. Det er veldig slitsomt i lengden,så derfor går jeg på depo provera med jevne mellomrom. Depo provera er en p sprøyte for kvinner som løser opp testosteronet i kroppen min. Jeg går fra å onanere 3-4 ganger daglig til å onanere 1 gang pr 14 dag ofte ikke det en gang. Jeg føler ingen trang for sex og ser på kvinner på samme måte som menn Det er helt fantastisk og ikke bli påvirket av det motsatte kjønn. Fetishene mine er harmløse og skader ingen andre en meg selv så jeg er ikke en overgriper på noen som helst måte, jeg trenger bare pause fra mitt eget tenningsmønster på en måte og har funnet denne løsninge sammen med min lege/sexolog. Grunnen til jeg skriver dette er for å høre andres meninger, syns dere dette er merkelig,er det andre menn der ute som kunne tenke seg å gjøre dette. Jeg kan bekrefte at det er sykt deilig å slippe sexuelle drifter, man får 100% fokus på det man holder på med. Anonymkode: 9a2df...720 okey. Hva har skjedd med pikken og ballene ? har den og ballene blitt mindre ? litt på siden ,men måtte spørre Anonymkode: 6b57f...9d1
Bassen Skrevet 28. august 2018 #19 Skrevet 28. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: okey. Hva har skjedd med pikken og ballene ? har den og ballene blitt mindre ? litt på siden ,men måtte spørre Anonymkode: 6b57f...9d1 Det trur jeg han driter i egentlig....
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #20 Skrevet 28. august 2018 2 timer siden, Bassen skrev: Det trur jeg han driter i egentlig.... ja det gjør jeg men for å svare på spm så er penis og testkler akkurat like som før. Anonymkode: 9a2df...720
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå