AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Hei! Jeg har min første PP med Letrozol. Er på CD 17 nå, men fortsatt bare negative tester. 😔 Noen som har erfaring med at det har tatt lang tid før man fikk positiv el test? Anonymkode: 0d667...a28
felgen Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Hei! Pp 3 med letrozol her. Første PP var såvidt jeg husker veldig lik syklusen før jeg begynte på tablettene. Har hatt litt lange sykluser de siste årene, så el kom vel på dag 17 eller 18 såvidt jeg husker. De to siste gangene har derimot el kommet tidligere enn vanlig, på dag 14 begge gangene. Hadde heller ingen bivirkninger før nå i PP3, så håper det er et tegn på at kroppen jobber Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Takk for svar. Tok test på morgenen i dag, negativ den også 😕 Har skjønt at det ikke er unormalt å få sen el første PP, men er utrolig frustrende når man ønsker så gjerne at ting skal skje. Anonymkode: 0d667...a28
Athena85 Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Jeg har stort sett fått eggløsning mellom dag 15 og 19 på Letrozol. Det har ofte kommet senere (dag 18-19) de gangene jeg har tatt enkel dose. Får satse på at den positive testen er rett rundt hjørnet
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #5 Skrevet 28. august 2018 Jeg fikk litt forlenget syklus med Letrozol (1-2 dager), men det hjalp ikke. Trodde jeg ikke fikk bivirkninger, men ser i ettertid at jeg ble mer nedstemt og sliten - ikke sikker på om det var Letrozolen eller alt styret med «overvåket prøving» (type UL’ er og diverse oppfølging). Men jeg har EL naturlig, så jeg mistenker at den foreløpige sekundære infertiliteten handler om noe annet enn eggkvalitet/EL osv. Anonymkode: 42c36...93f
Rosmerta Skrevet 28. august 2018 #6 Skrevet 28. august 2018 Hos meg ble syklusene litt kortere. MEN: Enkel dose slo ut på EL-tester, men verdiene på blodprøvene var ikke gode nok. Så jeg håper du følges opp med blodprøver/UL. Når det er sagt, så ble jeg gravid på 3. runde med dobbel dose (venter i oktober). Lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 1 time siden, Rosmerta skrev: Hos meg ble syklusene litt kortere. MEN: Enkel dose slo ut på EL-tester, men verdiene på blodprøvene var ikke gode nok. Så jeg håper du følges opp med blodprøver/UL. Når det er sagt, så ble jeg gravid på 3. runde med dobbel dose (venter i oktober). Lykke til ❤️ Jeg var på ultralyd CD 12. Posene vokste. Men jeg skal ikke ta blodprøver/ultralyd for å sjekke om el faktisk har skjedd. Ikke denne runden i hvert fall, men skal høre om det neste gang. Anonymkode: 0d667...a28
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #8 Skrevet 28. august 2018 1 time siden, Rosmerta skrev: Hos meg ble syklusene litt kortere. MEN: Enkel dose slo ut på EL-tester, men verdiene på blodprøvene var ikke gode nok. Så jeg håper du følges opp med blodprøver/UL. Når det er sagt, så ble jeg gravid på 3. runde med dobbel dose (venter i oktober). Lykke til ❤️ Gratulerer så mye forresten ❤️ Anonymkode: 0d667...a28
Aryamili Skrevet 28. august 2018 #9 Skrevet 28. august 2018 (endret) Jeg hadde lange sykluser, i snitt nesten 40 dager, dvs. at enten strevde kroppen med å få EL eller så uteble EL helt i noen sykluser. Fikk EL på syklusdag 15 på Letrozol, da ble eggposene sjekket på dag 11. Gynekolog mente at det ikke var nødvendig med blodprøve i tillegg, og han hadde rett. Fikk superpositiv EL-test på dag 14, nå skal det nevnes at jeg hadde to modne eggposer. Han andre gynekologen jeg var hos, sa at det ikke var uvanlig at EL lot vente på seg til syklusdag 17-18-19. Jeg fikk dobbel dose med en gang, så mulig det tar lenger tid med enkel dose, og så er det jo individuelt. Jeg ville hørt om mulighetene for dobbel dose hvis det ikke klaffer. Ble gravid på første runde på Letrozol, med mini som kommer i november, så ikke mist håpet ❤️ Men man må gjerne følge nøye med selv, og forsikre seg om at doser justeres og at man faktisk har EL.. Endret 28. august 2018 av Aryamili
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #10 Skrevet 28. august 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på ultralyd CD 12. Posene vokste. Men jeg skal ikke ta blodprøver/ultralyd for å sjekke om el faktisk har skjedd. Ikke denne runden i hvert fall, men skal høre om det neste gang. Anonymkode: 0d667...a28 Men om du var på ultralyd dag 12 og eggposen da vokste betyr jo det at du ikke kan ha hatt en på dag 10 som du så tidligere. Så vent i all2 fall til syklistar 28 før du konkluderer med at det ikke lyktes Anonymkode: 79cee...0ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå