Gå til innhold

Han ber om en ny sjanse.. 1 år senere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal dele min historie som er omvendt fra deres situasjon, der jeg var ordentlig stygg mot han jeg datet.

Vi møttes i noen måneder, tror det ble 5-6 måneder, og i begynnelsen var jeg oppriktig interessert i han. Men det dabbet fort av for min del, jeg likte oppmerksomheten, godt å vite det var noen der for meg, kjeda jeg meg kunne jeg bare ringe han ol. Vel, jeg skulle på en langtids utenlandsreise med dårlig telefon dekning, han ble selvsagt veldig lei seg og ordnet med skikkelig middag og hadde pyntet hjemmet sitt for meg. Jeg dukket opp, spiste, vi hadde sex og jeg dro. Han sendte milelange meldinger, om hvor glad han var i meg osv. Jeg svare så vidt. Han telte ned dagene til jeg kom hjem, men stygg som jeg var svaret jeg han aldri igjen når jeg kom hjem til Norge igjen. 

Du synes kanskje det var ille? Nei da, det er mer til historien. 

1-1,5 år etter var jeg langt nede, og trengte noen. Så jeg kontaktet han, og var oppriktig lei meg for hva jeg gjorde mot han. Unnskyldte meg, ba om en ny sjanse, og fikk tilslutt med meg han på ny date. Han var like forelska enda, jeg grøsste når han kyssa meg. Jeg burde avslutta det der, ikke sant? Nei da, stygge meg gjorde det samme igjen etter å ha vært på et par dates til med han, han som pratet om fremtiden vår. 

Jeg kontakten han bare ikke, svarte ikke på meldinger i fra han, og tok ikke telefonen når han ringte. 

Ikke fall for det han sier, TS. 

Anonymkode: 32f64...b49

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skal dele min historie som er omvendt fra deres situasjon, der jeg var ordentlig stygg mot han jeg datet.

Vi møttes i noen måneder, tror det ble 5-6 måneder, og i begynnelsen var jeg oppriktig interessert i han. Men det dabbet fort av for min del, jeg likte oppmerksomheten, godt å vite det var noen der for meg, kjeda jeg meg kunne jeg bare ringe han ol. Vel, jeg skulle på en langtids utenlandsreise med dårlig telefon dekning, han ble selvsagt veldig lei seg og ordnet med skikkelig middag og hadde pyntet hjemmet sitt for meg. Jeg dukket opp, spiste, vi hadde sex og jeg dro. Han sendte milelange meldinger, om hvor glad han var i meg osv. Jeg svare så vidt. Han telte ned dagene til jeg kom hjem, men stygg som jeg var svaret jeg han aldri igjen når jeg kom hjem til Norge igjen. 

Du synes kanskje det var ille? Nei da, det er mer til historien. 

1-1,5 år etter var jeg langt nede, og trengte noen. Så jeg kontaktet han, og var oppriktig lei meg for hva jeg gjorde mot han. Unnskyldte meg, ba om en ny sjanse, og fikk tilslutt med meg han på ny date. Han var like forelska enda, jeg grøsste når han kyssa meg. Jeg burde avslutta det der, ikke sant? Nei da, stygge meg gjorde det samme igjen etter å ha vært på et par dates til med han, han som pratet om fremtiden vår. 

Jeg kontakten han bare ikke, svarte ikke på meldinger i fra han, og tok ikke telefonen når han ringte. 

Ikke fall for det han sier, TS. 

Anonymkode: 32f64...b49

Så da er spørsmålet mitt til deg; hva fikk deg til å holde på slik du gjorde? 

Anonymkode: f9f1e...175

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke noe av du beskriver høres spesielt lovende eller tillitsvekkende ut. Jeg ville takket nei, og vært glad for at jeg faktisk var over fyren. 

Du er 25, det finnes mange fisk i havet. Ikke kast perler for svin, som moren min sier.

Anonymkode: 04780...ecf

Jeg må signere dette.

Anonymkode: d7fb9...791

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi endte allikevel opp som pulevenner, hele opplegget var rett og slett et helvete for meg. Jeg fikk etterhvert følelser men innså det ikke selv før lenge etter. Han snakket aldri med meg etter sex, kunne finne på å avlyse på dagen og løy om diverse ting. Jeg turte aldri å innrømme hva jeg egentlig følte, hadde jo allerede blitt avvist alle gangene jeg prøvde å ta kontakt utenom sex.

Les hva du selv skriver. Dette sier mye om personligheten hans, og har med ham å gjøre - ikke med deg! Å gå inn på dette igjen er bare å be om å bli såret.

Skrevet

.

Anonymkode: 31877...c6d

Skrevet

Flere av dere hadde rett gitt! Har ikke hørt noe fra ham siden mandag, må si han prøver «veldig hardt» for å få en ny sjanse. Rart hvor mye bullshit folk kan komme med. 

TS

Anonymkode: 31877...c6d

• Liker 2
Skrevet (endret)

I utgangspunktet ville fyren kun ha deg som en "pulvenn"..og ikke engang som venn den gangen! 

Nå prøver han seg igjen. Fordi det var "crazy" damer etter deg. men..hallo! Han skulle ikke trengt å ligge på seg crazy damer for å skjønne at du var bra nok! 

Sum summarium: Denne fyren vil deg ikke noe godt. Ikke tro på hva han sier og gjør. Den ufine oppførselen fra tidligere legger grunnlaget her. Drit i han. Ikke ha sex med han heller! ew. 

Endret av Eplejuice123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...