AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 I 2016 ble jeg kjent med en fyr gjennom Tinder. Vi datet en liten stund men jeg opplevde ham som umoden og delvis vanskelig å kommunisere med. Vi endte allikevel opp som pulevenner, hele opplegget var rett og slett et helvete for meg. Jeg fikk etterhvert følelser men innså det ikke selv før lenge etter. Han snakket aldri med meg etter sex, kunne finne på å avlyse på dagen og løy om diverse ting. Jeg turte aldri å innrømme hva jeg egentlig følte, hadde jo allerede blitt avvist alle gangene jeg prøvde å ta kontakt utenom sex. Helt til jeg en dag ikke klarte mer. Endte opp med kjærlighetssorg og måtte avslutte hele greia. Vi hadde ikke kontakt på et år. Tok litt tid men kom meg etterhvert over det. Utrolig nok møttes vi tilfeldig på en fest denne helgen som var. Vi fikk snakket ut og han innrømte mange ting ovenfor meg. At han angret seg og innså ikke hvor "bra" jeg var (før han møtte noen crazy jenter etter meg). Han hadde også forpliktelsesproblemer og var ikke klar for noe seriøst på den tiden. Mens vi snakket holdt han hånda mi hele veien og sa "hva om jeg vil gjøre det godt igjen? vil du gi meg en ny sjanse?". Jeg ble ganske satt ut for trodde aldri i livet at jeg skulle høre denne setningen. Jeg svarte "vet ikke", rett og slett fordi jeg sitter igjen med så dårlig minner fra hele opplegget. Vi hadde sex den kvelden, dagen etter la han meg til på Facebook og sendte en melding. Sånn var det aldri før. Da kunne det gå flere uker/måneder før jeg hørte noe fra ham. Jeg føler meg så usikker. Tror han prøver å be meg ut på en date, men jeg vet rett og slett ikke hva jeg føler om det. Har rett og slett ingen gode eller romantiske følelser igjen. Disse tingene "drømte" jeg jo om for 1 år siden. At han skulle forandre mening og ville noe seriøst med meg. Men jeg sliter så innmari med å tro på det han sier, at han virkelig mener det. Er dette kun et forsøk på å få meg rundt lillefingeren igjen? Burde jeg gi det en ny sjanse? Jeg kommer ikke til å ha sex med han igjen uansett hva det blir mellom oss. Så om han leker interessert og ber meg ut kun for å få sex - det kommer ikke til å funke. Vi begge er 25 år om det har noe å si. Vært single like lenge (3,5 år). Anonymkode: 85323...957
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Du har ingen gode eller romantiske følelser igjen skriver du. Hvorfor lurer du da på hva du skal gjøre? Anonymkode: 52695...14b 16
Sidsel Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror han prøver å be meg ut på en date, Tror? Om han ikke en gang ber deg ut på en ordentlig date på en ordentlig måte, så synes jeg du skal droppe det. Du fortjener bedre enn det der. 9
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 Det hørest ut som du vil vi skal snakka deg ut av det fordi det er ein stor risiko å bli involvert med han igjen. Det er vanskelig å gi råd fordi kanskje vil han berre ha seg, kanskje han vil noko meir. Det kan ikkje vi vita. Eg synest du skal satsa på å dra ut på eit par ordentlige dates utan sex og sjå kva kjem ut av det. For eit liv utan risiko er eit kjedelig liv. Anonymkode: fb8ee...6f5 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Så du vil ikke ha en som faktisk er oppriktig forelsket og interessert i deg, men en som kommer krypende tilbake å sier at du var kanskje bedre enn han trodde, fordi han har vært borti noen drittkjærringer er etter deg? Nei, jeg hadde ikke gjort det.. Hva hvis han plutselig treffer en som er bedre enn de drittkjærringene, OG deg? Er du da egentlig en god nr to, eller er du nr 1? I så fall, hvis du var nr 1, hvorfor var du ikke det den gangen også? Hadde vært skeptisk... Anonymkode: 0d995...ede 6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #7 Skrevet 27. august 2018 43 minutter siden, Sidsel skrev: Tror? Om han ikke en gang ber deg ut på en ordentlig date på en ordentlig måte, så synes jeg du skal droppe det. Du fortjener bedre enn det der. Jeg tror fordi det kun har gått en dag, vi har ikke fått snakket så mye men han hintet diskré om det. Jeg får bare vente og se an hvor seriøst han egentlig er med dette. TS Anonymkode: 31877...c6d
Jentadi Skrevet 27. august 2018 #8 Skrevet 27. august 2018 Se hva som skjer. Bli med på en date og kjenn på følelsene etterpå. Er du like usikker da, så bør du vurdere å si nei takk til neste forespørsel. 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #9 Skrevet 27. august 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hørest ut som du vil vi skal snakka deg ut av det fordi det er ein stor risiko å bli involvert med han igjen. Det er vanskelig å gi råd fordi kanskje vil han berre ha seg, kanskje han vil noko meir. Det kan ikkje vi vita. Eg synest du skal satsa på å dra ut på eit par ordentlige dates utan sex og sjå kva kjem ut av det. For eit liv utan risiko er eit kjedelig liv. Anonymkode: fb8ee...6f5 Det kan nok stemme.. Jeg har jo løpt etter fyren hele veien. Frykter derfor at det kan skje igjen, man vet aldri det med følelser. Akkurat nå er jeg bare utrolig usikker. Jeg vingler mer mot nei, men klarer heller ikke avvise ordentlig. Jeg bare klarer ikke forstå hvorfor nå? OM jeg evnt skulle finne på å si ja, så blir det som du sier. Ordentlig dates uten noe sex. TS Anonymkode: 31877...c6d 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #10 Skrevet 27. august 2018 Jeg og min mann hadde en pause på nesten 1 år (9-10 mnd). Var sammen nesten 2 år, forholdet tok slutt pga ytre ting som geografisk avstand osv. Han mente det ikke kom til å funke. Men så angra han seg altså nesten et år senere. Dette er nå 4 år siden og vi har vært gift i 2 år. Men jeg elska han hele tida da. Du sier jo at du ikke har noen gode følelser igjen. Da er det vel ikke noe å lure på? Anonymkode: 5c6dc...7f0 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #11 Skrevet 27. august 2018 Jeg synes ikke noe av du beskriver høres spesielt lovende eller tillitsvekkende ut. Jeg ville takket nei, og vært glad for at jeg faktisk var over fyren. Du er 25, det finnes mange fisk i havet. Ikke kast perler for svin, som moren min sier. Anonymkode: 04780...ecf
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #12 Skrevet 27. august 2018 Ingen her VET jo hva han egentlig tenker og føler, men av erfaring så vil jeg si at det er best å bare la han gå. Sånn sett i forhold til meg og alle kvinner jeg kjenner, har kjent eller vet hvem er, som har vært i samme situasjon så er ståa ca slik: han likte deg, men ikke såå godt, fant ut at han skulle sjekke videre, ble ditcha av alle de han egentlig ville ha, fant ut at du ikke var så ille likevel siden du faktisk ville ha han og er helt ok. Samtidig som han nå innser at han aldri vil få de han egentlig ville ha, fordi han satset litt for høyt i forhold til sin egen liga. Noe i den duren. Men joda, kan sikkert hende at han plutselig innså at du er hans store kjærlighet osv. Anonymkode: 2056e...b52 1
Gjest Overrasket Skrevet 27. august 2018 #13 Skrevet 27. august 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: vil du gi meg en ny sjanse?". Jeg svarte"vet ikke", rett og slett fordi jeg sitter igjen med så dårlig minner fra hele opplegget. Vi hadde sex den kvelden, Jeg føler meg så usikker. . Har rett og slett ingen romantiske følelser igjen. Anonymkode: 85323...957 Øhh ...
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #14 Skrevet 27. august 2018 Men kom igjen da. Du hadde sex med han fordi han holdt deg i hånden én kveld? Hvis du har tenkt deg inn i dette én gang til: hva med å slutte å danse etter hans pipe hele tiden? Du gir han jo all makt, når han bare trenger lire av seg noe skit i fylla om "du er så bra!" "Alle de andre damene er dumminger!" blabla..Hva med å la han jobbe seg til tillit, denne gangen? Anonymkode: 63350...09d 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #15 Skrevet 27. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen her VET jo hva han egentlig tenker og føler, men av erfaring så vil jeg si at det er best å bare la han gå. Sånn sett i forhold til meg og alle kvinner jeg kjenner, har kjent eller vet hvem er, som har vært i samme situasjon så er ståa ca slik: han likte deg, men ikke såå godt, fant ut at han skulle sjekke videre, ble ditcha av alle de han egentlig ville ha, fant ut at du ikke var så ille likevel siden du faktisk ville ha han og er helt ok. Samtidig som han nå innser at han aldri vil få de han egentlig ville ha, fordi han satset litt for høyt i forhold til sin egen liga. Noe i den duren. Men joda, kan sikkert hende at han plutselig innså at du er hans store kjærlighet osv. Anonymkode: 2056e...b52 Han var innstilt på at det kun var sex, og hadde ingen anelse om at jeg etterhvert fikk følelser. Vet ikke helt om jeg klarer å tro på det. Har jo vært noen episoder hvor jeg sletta/blokkerte og bare «forsvant», han klarte tydeligvis ikke skjønne hvorfor. Jeg blir bare skeptisk jo mer jeg tenker på det. Hvorfor måtte det ta 1 helt år før han «innså» hvor bra jeg var.. Mest sannsynlig fordi han ble avvist av andre som du sier. TS Anonymkode: 31877...c6d 1
jabx Skrevet 27. august 2018 #16 Skrevet 27. august 2018 Du er fryktelig naiv. Han vil pule. Han kommer til å behandle deg som dritt igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #17 Skrevet 27. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kom igjen da. Du hadde sex med han fordi han holdt deg i hånden én kveld? Hvis du har tenkt deg inn i dette én gang til: hva med å slutte å danse etter hans pipe hele tiden? Du gir han jo all makt, når han bare trenger lire av seg noe skit i fylla om "du er så bra!" "Alle de andre damene er dumminger!" blabla..Hva med å la han jobbe seg til tillit, denne gangen? Anonymkode: 63350...09d Vi hadde sex fordi jeg selv hadde lyst. Det var ikke fordi han holdt hånda mi. Jeg angrer ikke på det, nesten glad for at det skjedde for nå kan jeg virkelig se om han «forsvinner» igjen som alle andre gangene. Men absolutt, han må jobbe seg til tilliten. Har svart ganske kort på meldingene, heller ikke godtatt venneforespørsel for føler virkelig ikke for det. Bare lagt han til på Messenger, tenker det holder. Han får bare skrive om det er noe han vil si. TS Anonymkode: 31877...c6d
Marixxx Skrevet 27. august 2018 #18 Skrevet 27. august 2018 Han sier han hadde problemer med å forplikte seg og ikke var klar for noe seriøst den gangen. Du sendte heller ikke signaler om at du ønsket noe mer, om jeg forstår deg riktig? Jeg ser ingen grunn til å demonisere mannen slik flere gjør her, fordi han nå tenker og føler annerledes og ønsker å ta relasjonen mellom dere til et mer seriøst nivå - om du vil. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #19 Skrevet 27. august 2018 3 minutter siden, Marixxx skrev: Han sier han hadde problemer med å forplikte seg og ikke var klar for noe seriøst den gangen. Du sendte heller ikke signaler om at du ønsket noe mer, om jeg forstår deg riktig? Jeg ser ingen grunn til å demonisere mannen slik flere gjør her, fordi han nå tenker og føler annerledes og ønsker å ta relasjonen mellom dere til et mer seriøst nivå - om du vil. Ja, men tydeligvis var han klar for det nå. Om det virkelig er sant da. Jeg tok en del initiativ, prøvde flere ganger å få til samtaler utenom sex. Men da ble jeg alltid holdt på avstand. Følte meg rett og slett om luft. Så jeg turte aldri å brette ut mine følelser, det var vondt nok å aldri bli kontaktet etter sex eller få så korte og avvisende svar når jeg først tok kontakt. TS Anonymkode: 31877...c6d
Marixxx Skrevet 27. august 2018 #20 Skrevet 27. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men tydeligvis var han klar for det nå. Om det virkelig er sant da. Jeg tok en del initiativ, prøvde flere ganger å få til samtaler utenom sex. Men da ble jeg alltid holdt på avstand. Følte meg rett og slett om luft. Så jeg turte aldri å brette ut mine følelser, det var vondt nok å aldri bli kontaktet etter sex eller få så korte og avvisende svar når jeg først tok kontakt. TS Anonymkode: 31877...c6d Da forstår jeg bedre at du er mer skeptisk og avventende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå